Ik gebruik op regelmatige weloverwogen basis speed. Sinds een tijdje ging de kwaliteit achteruit en begon ik te twijfelen of het eigenlijk nog wel speed was wat ik naar binnen werkte... echt het peppy effect bleef steeds meer uit. Kon het niet plaatsen. Weggewuifd met zal wel tolerantie zijn en door omstandigheden stress of moe anders vallen... maar het zat me niet lekker. Ook steeds meer beetje waus gevoel ervan. Bij confrontatie vreemd gedrag dealer. Dus testen die handel. Heb vandaag ff een EZ test gedaan omdat ik sterk aan badzout achtige dingen begon te denken ineens. Dus de bath salt test gedaan. En wat blijkt; methylone.
Vreemd, dat is een Mdma imitatie en dat herken ik er wel mild in in combi met het waus voelen. Maar waarom in godsnaam methylone in pep stoppen? Wat zal er voor de rest nog doorheen geroerd zijn??? Om het pep effect na te bootsen??? Ik voel me overigens best genaaid en argwanend nu hoor. Maar goed eigen schuld natuurlijk. Iemand hier ervaring mee? Of een theorie over? Bedankt alvast!
Vreemd, dat is een Mdma imitatie en dat herken ik er wel mild in in combi met het waus voelen. Maar waarom in godsnaam methylone in pep stoppen? Wat zal er voor de rest nog doorheen geroerd zijn??? Om het pep effect na te bootsen??? Ik voel me overigens best genaaid en argwanend nu hoor. Maar goed eigen schuld natuurlijk. Iemand hier ervaring mee? Of een theorie over? Bedankt alvast!