• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn lsd tripreport!

minamo

Bewuste gebruiker
Wie? Minamo,Neefje.
Wat? Elk anderhalve zegel lsd
Setting: ruime kamer op zolder, met computer,gekleurde verlichting,en eten en drinken.
Stemming: rustig,klein beetje angstig, maar ook nieuwsgierig.

Woordje vooraf:
Eigenlijk zijn trippende drugs helemaal niks voor mij. Ik weet dat voor een eerste keer lsd 1.5 eigenlijk v eel te veel is, maar dit was een eenmalig iets voor mij waar ik toch heel veel van geleerd heb. Ik vraag dan ook vriendelijk alleen te reageren op het report zelf, en niet op de hoeveelheid lsd.

1. Opkomen van de trip.

Heb dus anderhalve zegel gedaan, samen met neefje. We vernemen allebei nog niet heel veel.
Heb een beetje tripreports gelezen, nog even extra info opgezocht, en een beetje party filmpjes gekeken. Ondertussen een beetje met mijn neefje gepraat.

2. Begin van de trip, en het groene hoofd.

Ik begin langzaam iets bewuster van mezelf te worden. Ik zet wat goa muziek aan, en ga eens rustig op bed zitten. Ik kijk samen met mijn neefje naar het groene licht dat uit mijn computer schijnt. Het begint al meer op een soort van hoofd te lijken!
Ik blijf me erop concentreren, en vind het een ontzettend leuk iets. Het hoofd word al duidelijker, en plotseling zie ik lektroluv. Heel vaag, aangezien ik deze 5 mei live zou zien.
Het hoofd blijft een tijdje op lektroluv lijken, maar dan veranderd het plotseling in hitler, echt heel raar. ik had het gevoel alsof ie langzaam op me af kwam lopen, maar net of ie nooit bij me zou komen. Ik begon nu langzaamaan geluidjes te horen, en ik weet niet meer precies wat er gebeurt.
Ik heb het gevoel dat al mijn zintuigen tochgelijk werken, en het eigenlijk een groot samenwerkend iets is.

3.de klap!

Ik begin nu al meer na te denken, en heb ook geen woord meer gezegd vanaf dit punt. ik hoor overal geluidjes,en af en toe maak ik zelf een geluidje, om hem vervolgens ergens in een hoek te horen, echt heel raar.
Ik hoor al meer geluiden, en ik kan mij niet meer concentreren op mijn beeldscherm, de letters worden heel onduidelijk, en typen heeft geen zin meer.(ik had aan het begin van de avond geprobeerd een live tripreport te doen, red.) letters schieten nu over willekeurig over het plafond met ufootjes ertussendoor. Ik probeer er wat van te maken, maar het lukt niet.
Toen kwam plotseling een soort van klap. Ik moest gaan liggen,begon me heel raar te voelen, en alles begon te draaien, en ik hoorde alles door elkaar heen. Toch was ik op dit moment nog heel blij, ik vond het geweldig. Een compleet nieuwe ervaring, ik had bijna het gevoel dat ik uit mijn lichaam was, en bijna overal en nergens was! Dit gevoel heeft zeker wel zon 2 uur geduurd.

4. Een beetje over de top

Ik begon weer bij te komen, en was nu eigenlijk wel klaar met lsd. Ik had een mooie ervaring achter de rug, en vond het wel best.
Maar helaas, lsd was dus nog niet klaar met mij.
Ik voelde mijn bloed plotseling echt stromen in mijn lichaam, elk deeltje, echt heel raar. ik kreeg plotseling heel veel last van mijn oog, en dacht dat er bloed uit stroomde! Gelukkig bleek dit niet zo te zijn, maar op dat moment was het echt eng. Mijn neefje lag ondertussen nog steeds te slapen, en hoe ongemakkelijk ik me ook voelde, ik had het gevoel dat het bij hem wel goed zat.
Toen had ik het gevoel dat ik moest plassen, maar ik durfde niet naar beneden. Ik had allemaal enge verhalen gehoord van mensen die dachten dat ze konden vliegen enzo,en ik dacht dat de trap zou vervormen als ik erop zou lopen.
Dus heb ik op dat moment iets belachelijks gedaan, namelijk in een emmer gepist, die gelukkig boven stond. Ik vond het wel beter voor mijn eigen veiligheid, en ik moest echt plassen. Het voelde net zo aan als dat bloed waar ik het net over had, dat ik het echt heel bewust voelde stromen.
Toen besloot ik dat als ik toch nog niet van de lsd af zou zijn, ik echt alles wou weten ervan,waarom er zon gedoe om is, en waarom het zo veelzijdig is. Toen heb ik mijn computer aangedaan, en ben dus trippende plaatjes gaan kijken, die ik onder andere van het DF forum heb. Ik heb bij 2 echt heeeel hard lopen spacen. De eerste waar ik zeker wel een uur heb naar zitten kijken, is 1 met gekleurde paddestoelen. Er waren kringen omheen getekend, en alles zweefde heel raar door elkaar heen leek het wel. Ik kan niet beschrijven hoe weird en toch bijzonder dit eruit zag. Ik heb ondertussen nog steeds in mijn kop dat ik een tripreport moet schrijven, puur om het feit dat mijn live report niet lukte, en ik dit wou delen.ik zal het verder niet meer vermelden, maar dit gevoel heb ik naast alles wat ik nu nog ga vertellen dus de hele trip gehad.

Na de paddestoelen eindelijk te hebben doorgeklikt, kom ik op een plaatje uit met een shiva of zoiets.
Hij zag er heel echt uit, en er waren allemaal lijnen omheen, die allemaal klopten op het ritme van mijn hart. De shiva ging dus ook op het ritme van mijn hart nu.
Toen heb ik het raam opengegooid, en een hele tijd naar de vogeltjes van de ochtend geluisterd.
Om een of andere reden durfde ik nu wel naar beneden, ik ging dus ook maar snel naar beneden.
Ik stapte de douche binnen. Ik herrinner me plotseling het gekke bekken topic van DF, en vraag me af of mijn kop nu ook zo is. In de spiegel lijk ik nog wel redelijk normaal. Plots heb ik de behoefte allemaal lijpe bekken te trekken, ik heb dit zeker wel een half uur gedaan. Af en toe schrok ik van mezelf, doordat het net leek alsof er een compleet ander iemand voor me stond, zo raar voelde ik me.

5. De overgang?(tijdelijke bad trip?)

Ik was nu dus echt klaar met lsd, maar lsd dus nog steeds niet met mij.
Ik had er meer dan genoeg van en wou gaan slapen. Ik lag in mijn bed, maar zag alles in mijn kamer bewegen, had een ontzettende ruis voor mijn ogen,en zag overal vertakkingen op mijn kast.
Ik was nu ook echt heel bang. Stel je voor dat je in een trip blijft hangen? Dat ik voor de rest van mijn leven dingen zo blijf zien, en dat ik in een gesticht terecht kom? Ik kan dat gevoel niet beschrijven, zo eng.

Ik heb nog een hele tijd zo gezeten.

6. Bewust van mezelf.

Ik was plotseling helemaal bewust van mezelf, en controleerde echt alles in mijn lichaam.
Ik ben best wel chaotisch normaal gesproken, maar ik kon nu alles controleren, en toch een volledige rust in mijn hoofd hebben. Ik kon mijn bloed laten stromen op de manier die ik wou, en ik kon een soort van ademhalen waarneer ik wou, ik heb een minuut of twee niet ge ademd, omdat ik dacht dat ik door mijn oren kon ademen. Voor de zekerheid ben ik daarna even extra lang gaan ademen,erop letten vooral, zodat ik zeker wist dat het goed zat.

Nu begon het lichamelijke bewustzijn eigenlijk meer naar het geestelijke toe.

Ik heb 2 hele goede vrienden, zoals ik nog nooit heb gehad. Ik heb mijn hele leven vrienden gehad die je wel gewoon kon vertrouwen enzo, maar er echt echt voor je zijn, en je er echt helemaal 1 mee voelen, dat had ik nog nooit. Ik had er zon spijt van dat ik op dit moment niet bij hun was. We hebben tot nu toe bijna elke drug samen gedaan, en hun 2 kunnen het ook net zo goed vinden met elkaar als met mij. Wij 3 is echt gewoon 1, ik kan het niet beschrijven.
Ze zitten ook bij mij op school,en daar is de samenwerking perfect.
Maar goed, genoeg daarover, dat waren even mijn gedachten op dat moment, back to the rest of the report.:wink:

7.Nieuwsgierigheid

Ik voelde me al weer een beetje beter, maar tripte nog steeds heel erg door mijn kamer. Maar gelukkig werd het al vertrouwder, en kreeg ik er een beetje overzicht in.

Ik had gehoord dat douchen heel fijn was. Ik ging dus douchen, maar vond het eigenlijk ontzettend tegenvallen. Met de shampoo in mijn haar spelen vond ik wel heel fijn.

Verder had ik me voorgenomen dat ik straks naar buiten wou. Ik had allemaal verhalen gehoord dat het buiten heel slecht kon aflopen, maar dat boeide me niet. Ik wist dat het goed zat.

8.
Normaal doen?

Ik ging naar beneden,mijn opa en oma waren al beneden. (ik woon bij mijn opa en oma, dit is maar heel tijdelijk, geen stomme vragen aub)
En ze merkten niks aan me. Ik heb ook echt mijn kamer moeten opruimen, moeten ontbijten, moeten scheren(dat voelde pas vaag) mijn haar moeten doen, enz. Maar nu kon ik dan eindelijk naar buiten

Ik tripte hem nog steeds. Ze zeggen dat het ong 12 uur duurt, maar ik heb zeker wel 24 uur getript.
Ik ging dus naar buiten, in mijn eentje. Ik liep naar het plantsoen toe.(heel mooi park)

En ging hier op een bankje zitten.
Ik besefte dat ik echt van de natuur hield. Het was nu middag, en mensen zaten buiten, waren vrolijk en blij. Het zonnetje scheen. Ik ben hier echt zon 4 uur blijven zitten denk ik, geweldig! Ik heb nooit geweten dat de natuur zoiets had. Ik zag de schoonheid van bepaalde bomen,en hoorde het water sprankelen van een mooie fontein die midden in de vijver stond.
Ik ben toen weer naar huis gegaan, en ben wat gaan eten, dit ging heel moeilijk, trippend wou het gewoon niet.
Ik ben even later weer naar het park gegaan, en heb er nog lang genoten.
Toen ik terugkwam kon ik na lang gewoon niets doen, zitten op mijn bed en verder echt helemaal niets doen,eindelijk slapen. Eindelijk. En dat was het einde van mijn lsd trip.

Conclusie:
Ik kan niet beschrijven wat dit met me heeft gedaan. Ik heb hele goede momenten gehad, zoals dat met de natuur, en het nadenken over die 2 vrienden. Maar ik heb ook hele slechte momenten gehad, zoals het even te hard gaan,het nadenken dat ik er nooit meer uit zou komen, enz.
Ik heb wel eens gehoord van een bad trip, maar ik wist niet dat je goed kon gaan, dan plotseling bad, en daarna weer goed alsof er niks gebeurd is. Dit was dus mijn report. Lsd was voor mij eenmalig, omdat ik weet van mezelf dat mijn hoofdje het niet nog een keer aankan, ik denk hier veel te veel voor. Toch zie ik de schoonheid van deze drug nu wel in. wat voor mij het belangrijkste is, is dat ik tijdens de lsd heel even rust in mijn kop heb gehad, voor het eerst in mijn leven. En dat gevoel,kan niemand me ooit nog wegnemen.

Minamo

Ps: ik wil de volgende mensen graag nog even bedanken.
Moderator azqaza. Ze had er begrip voor dat ik mijn live report niet heb kunnen afmaken, en heeft me erg geholpen met bepaalde info. Heel erg bedankt!

Onze veelbesproken jcutter123. Hij heeft met het plaatje van de shiva ooit eens gestuurd.

Dumpy. Ik krijg en kreeg erg veel inspiratie van zijn reports, en heb deze kunnen schrijven naar aanleiding daarvan. Jij dus ook heel erg bedankt.

Bartyo

Bewuste gebruiker
Leuk report, zie je eens de andere kant van LSD.
Ik denk dat je nog niet helemaal open stond/toe was aan de ervaring en dat je daarom een beetje "bad" ging.
Wel leuk dat die band met de natuur wat hechter is geworden, dat zou iedereen eigenlijk moeten hebben :)
Heeft deze trip nog ergens nut gehad of was het leuk om eens een keertje te doen?

azgaza

Badass junkie
Goed geschreven report en interessant om te lezen, wel fijn ook om te lezen dat het weer goed kwam na het stukje waarop je even dacht gek geworden te zijn, het is opzich logisch gezien de vrij extreem lange duur van LSD dat je je af gaat vragen of het eigenlijk ooit nog wel weg gaat, maar elke keer na een nacht te slapen blijkt dat gewoon het geval te zijn.
ik heb een minuut of twee niet ge ademd, omdat ik dacht dat ik door mijn oren kon ademen.
Hier moest ik even kort hard op om lachen, de leuke stukken uit je report klinken ook echt leuk en een aantal dingen herken ik ook wel, met het grote verschil dat ik geniet van alles dat het me biedt en er nog nooit bang op ben geweest.
Maar iedereen heeft weer andere drugs die beter bij die persoon passen en die ze leuker vinden en het is goed dat je dat van jezelf weet.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Voel me vereerd man! hehe..

Leuk report, jammer dat het niet helemaal zo'n positieve ervaring is, lsd kan een heel mooi iets zijn. Zelf heb ik gemerkt dat je met lsd wel echt iets moet gaan doen, niet in een kamer blijven zonder echt iets te doen. Dan word ik ook gek van de lsd.
Mischien is paddo's meer wat voor jou? :)

Trip on!

minamo

Bewuste gebruiker
tja.... ga gewoon een keer met jullie mee naar zon ceremonie ofzo:wink:

misschien dat dat het wel doet voor me....

paddo,s is niks voor mij.....veel vager, lsd is meer visuals, bewuster, en duidelijker.

Drientje

DF-koning
Jammer dat je het stukje van je trip, wat niet tof was, als BAD ziet. Ik kan me niets voorstellen bij in paniek raken of dat je wil dat het over is. Misschien (en ik weet dat jij denkt dat het maar eenmalig is maar toch)kun je de volgende keer iets meer voorbereiden? Als je na twee uur al klaar bent met lsd, dan lijkt het me dat je toch een beetje over het hoofd hebt gezien dat lsd iets langer duurt(ietsje maar :mrgreen: )

En mijn eerste keer lsd heb ik ook bijna 20 uur getript. Was erg vervelend, wou heel graag met iemand praten over alles, voornamelijk dat ik zo gelukkig was, maar iedereen die mij eventueel zou kunnen begrijpen lag te slapen. Ik wijt het aan het feit dat je alle indrukken niet kan verwerken en plaatsen en je uiteindelijk van pure uitputting in slaap valt...

X

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
minamo zei:
tja.... ga gewoon een keer met jullie mee naar zon ceremonie ofzo:wink:

misschien dat dat het wel doet voor me....

paddo,s is niks voor mij.....veel vager, lsd is meer visuals, bewuster, en duidelijker.

Je zou anders eens San Pedro (cactus) moeten proberen. Dit is een erg fijne en mooie trip. Erg blij en energiek en eigenlijk kan je gewoon niet bad gaan, is mijn ervaring. Het is eigenlijk een soort mdma + lsd samen maar dan veel dieper en spiritueler. Erg mooi dus :)

En je kan natuurlijk ook een keer met ons mee.. maar weet waar je aan begint. Ayahuasca gaat in hevigheid LSD echt ver, ver voorbij.
Alhoewel je wel de heletijd een aanwezigheid en bescherming voelt van het middel, iets wat je bij LSD niet hebt

essiej666

Belezen gebruiker
hey klinkt goed joh :)

die met die avatars herken ik vooral met dei shiva heb ik zelf ook op lopen spacen maar dan wel met paddo's ^^
maar ik krijg nu wel een goed beel dvan hoe t is lsd
heb t zelf nog niet aangedurfd namelijk.
nu heb ik een wta beter idee hoe t is :grin:

alleen k mis een stuk
jou neef die ging slapen?
tog apart maar heeft hij t wel leuk gehad dan?

en grappig dat je oma en opa niks zagen
volgensmij staan je puppillen wel heel erg groot met lsd
en anders merk je het wel aan hoe diegene praat lijtk me? :tongueout:

maar goed
nice T-report
:beer: :wave:
essiej

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
mooi reportje hoor :mrgreen:
dat van datje niet naar beneden durfde om te plassen ken ik :openmouth: :P
had ik ook met dxm,, volgens mij is het idd beter om de natuur in te gaan met lsd, op een kamertje zitten zou ik denk ik gek van worden:P
peace :stoned:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Interessant report, goed geschreven! Moest lachen om het stukje dat je in die emmer piste. Ik snap dat het op het moment zelf niet leuk voor je geweest moet zijn, maar de manier waarop je het verwoordde vond ik eigenlijk wel heel grappig en leuk!

Bovenaan