Mijn eerste keer

Beste mensen ik heb eindelijk een gram ket weten te scoren.
Ik ben van plan om die deze dagen te gebruiken. Graag wil ik van te voren nog wat dingen weten.
Kun je slapen als je ket hebt gebruikt? De trip die ik kan verwachten is die enigzins te verglijken met een paddo trip? Hoe voel je je de dag erna ben je dan duf of depressief of zo?
Bedankt alvast voor de reacties

DreamWeaver

Badass junkie
Ik neem aan dat je het nasaal inneemt?
Leg kleine lijntjes, en ga ergens zitten zodra je het opgesnoven hebt. Het kan erg intens zijn, don't overdo it the first time :wink:

Eventueel kun je capsules halen bij de smartshop of apotheek (kost geen flikker) en die vullen met keta, dan heb je ff de tijd om op bed te gaan liggen en slaat het ook iets anders in. Weet iemand of het ook langer duurt op deze manier trouwens?

Serenity

Badass junkie
Beter ga je liggen, bij mijn eerste keer ben ik door 't verlies van m'n evenwichtsgevoel van m'n stoel afgevallen. Verder niet pijnlijk ofzo maar het brengt je wel gigantisch in de war :)
Verder veel plezier! Ik wil ook nog wel eens keta proberen.. Mijn eerste keer was onvoorbereid en niet echt leuk.

Trouwens, leg kleinere lijntjes als bij speed of coke. Ik, met m'n onwetende kop, legde een lekkere peplijn zoals ik die altijd lekker vind, maar dat ging dus vrij hard. Tenzij je dat leuk vind natuurlijk, maar voor 'n eerste keer zou ik beginnen met een 'uitprobeerlijn'. Vrij klein dus.

TrippyShit

Badass junkie
k ga binnenkort ook voor t eerst keta proberen.. maar hoeveel heb k nodig voor een goede eerste keer? wil niet te hard 1e keer maar ook ckr niet te mild wil wel een goede eerste indruk hebben zegmaar.. hoeveel raden jullie aan?? k hoorde geloof ik van iemand 75mg.. maar wat raden jullie mij aan??

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ligt er ook aan of je bommetje gaat doen of dat je het gaat snuiven..

eerste keren legde ik gewoon 6-8 lijntjes van ong 50 mg per lijn. En dan zelf aanvoelen wanneer 't genoeg is.

Bommetjes heb ik maar paar keer gedaan maar elke keer sloeg het niet echt goed in, ik denk zelf doordat ik 3 uur van te voren nog had gegeten ofzo.. moet het nog eens doen op een nuchtere maag mischien dat het dan wel leuk is. Vind het nu alleen zonde van mn ket.

Fractal

Belezen gebruiker
Ook een half grammetje liggen, maar dat spul bestaat uit nogal grote kristallen, precies kristalsuiker. Beste manier om dat snuifbaar te krijgen? Want zoals ik het lees is eten echt wel een sleche optie, veel te laag rendement en geen idee hoe ver je zit.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
kristallen op een spiegel dan met een (bank)pasje flink fijnduwen. weer een hoopje maken en fijnduwen etc. tot het echt goed fijn is, dan nog even met een scheermesje erdoorheen en klaar!

Bovenaan