• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn eerste keer MDMA crystals

Skaf-Giraffe

Experimenterende gebruiker
Hallo lieve drugsgebruikers..!

Ik ben sinds een jaar of 2 een beetje aan het experimenteren op het gebied van drugs. Ik ben altijd wel makkelijk invloedbaar geweest, wat niet altijd in mijn voordeel werkt..

Voor mijn gevoel ben ik ook best verslavingsgevoelig, daarom dwing ik mezelf om goed aan de nodige pauzes te houden. Vooral bij X of MD.

Ik heb voorheen meerdere soorten substanties genomen, waaronder: Wiet, Hasj, Truffels, XTC, Cocaïne, Lachgas en een keertje Amphetamine.

Mijn "Drug of choice" is altijd XTC geweest, maar dat veranderde sinds gisteren. (Rustig.. Ik weet dat MDMA praktisch hetzelfde is als X)

Mijn vriend vertelde mij een tijd geleden dat hij ook ipv X, kristallen kon regelen.
Dat leek mij een goed plan, aangezien ik er veel van heb gehoord, maar nog niet de kans heb gehad om het uit te proberen.
Ik heb hem 25 euro gegeven, en een week later had hij ze geregeld.

Als ik drugs gebruik, doe ik dat het liefst met 1 of 2 vrienden erbij, maar niet teveel. ( tenzij ik een half grammetje coke heb gefixt :wink: )
En dan was bij deze trip ook het geval.
Ik heb samen met die jongen die het geregeld had de perfecte tripplek gemaakt, met alle dingen die we nodig hebben voor een leuke trip.
Drinken, ijsjes, flikkerlichtjes..
We waren dus goed voorbereid.

(De inname)
Ik en S namen bij de eerste inname 2 pinkentopjes MDMA. (De mdma was getest op 76% M)
Omdat ik en S al een kleine tolerantie ophadden gebouwd, leek ons dit een goede dosis.

(Na +- 25 minuten)
Het begint bij S al in te werken en kort daarna bij mij ook. We voelde het XTC gevoel, maar voor ons gevoel een stuk helderder. Sigaretjes werden aanzienlijk lekkerder, wat we merkte nadat het eerste pakje malboro al in een uurtje op was.
Ook merkte ik het maar al te bekende "vlagen" gevoel, waarbij ik op het ene moment met mijn kaken aan het klapperen ben alsof ik op gare biefstuk chap, en het andere moment klaarnuchter ben.
Elke vlaag voelde heviger aan en het beeld werd ineens heel wazig.
S was ondertussen over het gras aan het lopen en had een optimaal relaxed gevoel. Hij zei om de 10 minuten dat hij nooit meer een andere substantie zou nemen, en dat dit gevoel "hemels" was.

Nu komt het leukste gedeelte van mijn trip.

we waren zo'n 3 a 4 uur in de trip en we hebben het over veel dingen gehad. Emotionele of uitvindingrijke gesprekken. Sick in ieder geval.
Ik kwam op het idee om een dikke toeter te roken.
Het schemerde een beetje maar het effect van de M begon een beetje uit te werken.
Jammer maar het was niet anders. De lonter stond aan en we hadden het nog een beetje over de effecten die we hadden.
De joint was niet eens voor de helft op en BAM!

Het MDMA effect kwam terug, op ons allebij. We hadden voor het eerst in ons leven hallucinaties.
Ik zag foccusde mij op de ogen van S, en zijn hoofd begon hevig te vervormen. Om de seconde kreeg hij een nieuw gezicht.
Heel absurd.
Ik snap als mensen hier bad van kunnen gaan, maar naar mijn mening was dit heel erg facinerend!

Dit effect heeft zo'n 2 uur aangehouden, en daarna was het toch echt over met de pret.

Dagen daarna?
NERGENS last van gehad. Niet eens eem beetje.

dit was mijn Tripreport over mijn eerste keer Crystalsss!

Hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te lezen.

Love!

L-S(T)D

Experimenterende gebruiker
Hallucinaties onder invloed van X en wiet vindt ik ZO sick.
You never know what is going to happen next! Ik denk wel dat je het een beetje kan sturen op een of andere manier.
My imagination can be very weird sometimes.
Heb een keer een heel landschap voor me gecreëerd terwijl ik lag te trippen in een dichte tent met wat vrienden.:laughing:
Wanneer je er uiteindelijk achter komt, ben je ultiem gemindfucked, waarna je de volgende 10 seconds alles even moet plaatsen in je brain.

Long live MDMA! :sunglasses:

Bovenaan