• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn eerste keer LSD

wat? 2x 1/2 Shiva zegel
waar? goa feestje
tripsitter: D (K.O.)

Het was een saaie dag.
Mijn broer (K) en ik zochten iets om te doen die avond. Hij dacht er plots aan dat er die avond een goa-feestje was in Alken. Na wat nagedacht te hebben, heb ik uiteindelijk besloten om mee te gaan. Ik keek er al de hele dag naar uit. Toen we daar aankwamen, belde ik naar een paar vrienden die daar ook zouden zijn. Toen we naar hen toe gingen, was het zover. Mijn broer zei "hier, dit is die zegel waar je al lang op aan't wachten bent." Zonder aarzelen, nam ik een halve zegel in, liet hem een kwartier onder mijn tong zitten, en dacht "dit wordt vet" (het was 23u07)
toen het 00u19was, kwam mijn broer naar mij toe. Hij kwam even checken hoe het met me ging. Ik was nog altijd niet aan het trippen. Hij keek me verbaasd aan, want hij was al in een totaal ander universum. (Hij had dezelfde hoeveelheid genomen (1/2 Shiva).
om 01u30 werd ik het beu, en ging m'n broer zoeken. "Heb je nog een halve zegel?" Hij vroeg uit intresse/veiligheid voor mezelf hoever ik al was. Ik moest hem hierbij antwoorden dat ik nog steeds nuchter was; (op een paar jointjes na). Om 01u37 heb ik deze halve zegel genomen, een halfuur onder m'n tong laten liggen, en om 02u07 doorgeslikt. Rond 02u59 begon deze in te slaan. Ik was weg, ver weg.

Mijn Tripsitter, -D-, Had wierook stokjes mee. Ik zette me neer op een zetel, en liet hem zijn "ritueel" met het stokje doen, waarna ik het stokje kreeg. De reuk ervan was echt zalig. (Dit was buiten, dus het waaide een klein beetje.) Elke keer als er een "walm" wierook rechtstreeks m'n neus in werd geblazen, voelde het alsof mijn hele lichaam ejaculeerde. (Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.) Het was een ZALIG gevoel. na een uurtje begon ik lichtjes visueel in de war te geraken. Het best om uit te leggen hoe mijn beeld was, is op deze manier.
http://media.insidegamer.nl/dump/1201772927.jpg
Alles stond een beetje door elkaar, maar toch recht.
Verder heb ik een veeleer "spirituele" trip gehad.
Veel nadenken, weinig visuals. (Ik verwachtte het tegenovergestelde.)
Ik tripte vooral door naar het wierook stokje te kijken, ik vond de beweging van de rook zeer fascinerend, bijna verleidelijk. Even later riep een meisje (Z) mij, die ik al even ken, maar waarvan ik niet wist dat ze daar was. Ze riep blijkbaar al een dikke minuut op mij, maar ik had het gewoon niet door. Ik was veel te hard aan het trippen op het wierookstokje.

Op een gegeven moment zag ik een jongen en een meisje, ze waren aan het knuffelen, maar met een ietwat "intieme" touch.
Ik zei tegen D, die 2 hebben praktish seks, (voor mij was het zeer frustrerend om te zien, aangezien ik al de hele avond "ZIN" had.
D keek me raar aan en zei, "ze zijn gewoon aan het knuffelen" dus liet ik het maar zo.
even later kwam de barmeid naar buiten, een luchtje scheppen vermoed ik.
Ze ging even socializen met het groepje dat naast ons zat. Maar ze was met haar rug naar mij toe gedraaid. Ik heb blijkbaar 4-5minuten NON-STOP naar haar achterste gekeken, voordat ik "terug" op de wereld was. Het begon m'n broer zelfs te iriteren.
En met de seconde kreeg ik meer en meer zin in seks.
Dit ging zo vrijwel de hele avond door.

Toen we naar huis gingen, waren ik en mijn broer nog steeds aan het trippen. de rit naar huis leek alsof we in zo een karretje zaten van de harry potter films, als ze in de "kobolt bank" naar hun kluis gaan.

Eindelijk thuis, kroop ik meteen mijn bed in, het was nu 07u13.
Ik sloot mijn ogen, en daar kwam de "cartoon-achtige" droom.
het was echter meer een sadomachositische droom.
Alles had te maken met seks en pijn.
het ging van zwepen, naar bijlen, naar kaarsvet, naar handboeien,... noem maar op.
Op een bepaald moment herinnerde ik mij dat ik ooit gehoord had dat muziek je trip kan beinvloeden. Ik dacht, "waarom ook niet" en pakte mijn GSM, stak de oortjes in, en begon muziek te luisteren. Het was een mengeling tussen Metal, DnB en dubstep. en inderdaad, de verschillende stijlen hadden een andere invloed op mijn "droom" zo was het bij metal meer een "agressieve, hardcore, shoot 'em up" droom, bij DnB een "blije, opgewekte, feest-achtige" droom, en bij Dubstep een meer "underground "inner demon" achtige droom.
Ik heb de hele nacht naar de muziek geluisterd, en vondt het zalig.

Om 13u12 werd ik wakker. Ik was mind-fucked tot en met, en had een gevoel van "WTF WAS ME DAT ALLEMAAL?! Dit was ongetwijfeld het vetste dat ik in mijn leven al ooit gedaan heb.
Het was een prachtige zondag, dus ik heb in het zonnetje een sigaret gerookt. Het zonnetje was lekker warm, de sigaret deed deugd, en ik zette alles netjes op een rijtje.

Dit was mijn trip.
Als er vragen zijn, stel ze gerust.

PEACE!!!
J.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Mooi verslag! Was wel een goede eerste ervaring zo te lezen! Of toch een vraag: wat zou je anders doen mocht je het nog eens doen, of zelfde situatie op een feest?
1shiva als kennismaking is een goeie ervaring lijkt me ook :)
Peace!

25tolife zei:
Mooi verslag! Was wel een goede eerste ervaring zo te lezen! Of toch een vraag: wat zou je anders doen mocht je het nog eens doen, of zelfde situatie op een feest?
1shiva als kennismaking is een goeie ervaring lijkt me ook :)
Peace!

Dat was het inderdaad.
goh, liefst zou ik volgende keer overdag in een bos doen :) lijkt me zeer aangenaam :)
danku voor de vriendelijke woorden! ^^

Kaptein

Newbie
Ik heb een keer LSD gehad intotaal driekwart zegeltje, visueel tripte ik niet zo hard maar alles wa gewoon ontzettend mooi en vredig. Ik overweeg om naar thunderdome te gaan met pep en een half zegeltje om een beetje in de stemming te komen :mrgreen:

Bovenaan