• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

mijn eerste keer 2CB

mijn eerste keer 2CB ( ongeveer 3maand geleden )
ik ben een jongen van 19, van Sint-niklaas belgie
de dosis van mijn capsule ben'k vergeten, of eigelijk nooit geweten :)
tijdstip van het nemen was 8uur s'morgens

+/- 8u in de morgend : mijn ouders waren weg en ik had zin om eens mijn 2cb te testen, dus hop ik sprong uit mijn nest en ik stak ik al gauw dat capsuletje in mijn bek. ik kleedde me aan en sprong op mijn velo en ging naar het treinstation. de rit heeft 5minuten geduurd en toen ik aankwam aan het station voelde ik mijn maag al wat lastig doen, k had zo'n vuil gevoel en dat zal wel te wijten zijn aan het feit dat dat capsuleke wellicht is opgelost en die 2cb is vrijgekomen in mijn lege maag. Goed ik dacht dan ga ik maar een broodje kopen om te eten en neen het broodje kreeg ik niet binnen, ik had helemaal GEEN eetlust. ik dacht dus van f*ck nu zitk wel met de gebakken peren, k'moet wel trippen op een lege maag en dat zal wel een seriueze vonk geven :openmouth:

+/- 8u30 : ik zat neer op een bankje aan het perron, wachtend op mijn trein naar antwerpen, want ik had gewoon goesting om eens lekker te klosjaren terwijl ik space, goed ik was aan het wachten op mijn trein en ik was toch wel verschoten dat mijn trip zo snel opkwam, mijn lichaam was precies een keukenvod, zo lam en verdoofd en over het algemeen erg ongemakkelijk , ik probeerde verschillende zithoudingen aan de nemen om mijn maag wat minder te belasten, Ik dee mijn ogen toe en ik zag allemaal closed eye visuals, zeeer intense en felle kleuren, en toen ik mijn ogen opendee had ik opgemerkt dat ook alles feller gekleurd was, de struikjes de blauwe lucht en de wolkjes waren prachtig !

goed de trein kwam er aan , ik zet me natuurlijk op de eerste klasse van de trein waar weinig volk zit, zat ik daar lekker chill muziekje te checken en na de mooie weiden te kijken :) tot de conducteur van de trein aankwam en zei datk me moest verplaatsen naar de 2de klasse, goed zei ik , ik ad opgemerkt dat communicatie tussen mensen nog goed verliep :) heb zelfs nog wat liggen zwanzen tegen de conducteur ^^ dus ik concludeerde er uit dat ik ergens nog wel in mijn verbale mentale staat was, ik had met andere woorde mijn persoonlijkheid nog niet weggetript

+/- 8u45 : ik stapte af aan het station Antwerpen-Zuid, want daar is er zo'n trap die je naar een brug leid waar het tramstation zich bevind, en het leuke aan di trap is dat het omgeven is door kleuurrijke graffiti :) di wou ik gewoon even bezien, eens de trap opgelopen ging ik me een jointje vijzen :stoned: , voelde me al direct bekeken omdatk ant blowen was , alhoewel ik ervan bewust was da angst om bekeken te worden ( paranoia ) iets zinloos was viel het nog wel mee, en bovendien hoef ik niet bang te zijn voor oude mensen, maar tog , ik voelde me een beetje onzeker. de trip kwam zwaarder en zwaarder op , ik heb al geen besef meer van waar ik ongeveer sta, ik kon de ruimte tussen mij en de voorwerpen al niet meer zo goed inschatten. maar het feit dat ik mij bekeken voelde wilt dus nog zeggen dat ik nog steeds mijn ego in handen heb.

+/- 9u : ik zet me op de tram terwijl mijn jointje nog niet op was, nouw die heb k dan maar snel gedoofd en meegenomen, ik stapte op de tram en ik voelde me niet egt bekeken meer, maar had weer storende gedachten want ik dacht dat mensen mijn uitgedoofde joint zouden rieken, is wel dom natuurlijk maarja , ik heb dan tog geprobeerd di storende gedachten te verzetten en gewoon genoten van mijn tramritje :) wat naar buiten kijken enzo. ik had wel enorm moeite met het niet-fixeren op de dingen, terwijl ik naar buiten keek kon'k tog moeilijk mijn oogbollen stilhouden :rolleyes: het ging automatisch , erg vreemd, bijvoorbeeld waneer ik een rij geparkeerde autos zie dan fixeren mijn ogen zich automatisch op elke auto :/ was maar f*cked up , dan keek ik maar naar de mensen. ik keek op een bepaald moment ook naar mijn eigen lichaam, en het was erg vreeemd want ik zag het als "een lichaam" en niet " mijn lichaam" , het was gewoon een stukje vlees waar ik in gevangen zat, ik concludeerde er achteraf uit dat ik op dat moment naar een dieper bewustzijn ben gegaan dan mijn persoonlijkheid en ego.

op een bepaald moment stapte dr een oude vrouw op en zat naast mij op de tram, en ze vertoonde erg bescheiden en bang lichaamstaal, onbewust had ik haar gemoedstoestand gereflecteerd en zat ik opeens ook met mijn armen gesloten en mijn hoofdje omlaag, dat was achteraf bekeken wel een belangrijke les psychologie voor mij :)

+/- 9u25 : eindelijk afgestapt de rit had precies een eeuwigheid geduurd, ik bevond me ergens aan de keyserlei en de meir ( het winkel-en zakendistrict van antwerpen ) , dus ik stak mijn joint terug aan en begon wat te wandelen en naar alles en nog wat te kijken ^^ maar dat was ook weer niet zoals verwacht, ik werd constant beinvloed door de mensen hun aanwezigheid in een drukke straat, wanneer bijvoorbeeld een meisje mij voorbij wandelde en juist op het moment dat we mekaar kruisden ging ze met haar hand over haar haar ( een teken van onzekerheid ) en ik kopieerde onbewust dat gedrag, en zo byna by elke mens dat ik tegenkwam, ik was para want ik was niet in staat om te communiceren, ik was non-verbaal maar het feit dat ik para was wilt zeggen dat'k terug wou grijpen naar persoonlijkheid en ego, het was tog een seriueze mindfuck :openmouth: :rolleyes: :confused:

+/- 10u15 : genoeg gewandeld ! dachtk in mezelf, ik nam de roltrap naar beneden int metrostation van de meir ( winkelstraat ) en ik ging naar linkeroever, daar is het heel wat rustiger en daar is meer groen :) ik genoot van de bomen en het gras dat ik zag. ik had dorst en ik wist dat er erges een broodjeshuis was waar ik drinken kon kopen, ik ben dat broodjeshuis dan zeker 3keer voorbijgelopen, niet omdat ik het niet zag, ik zag het recht voor mijn neus maar ik was toch op de planeet mars met mijn gedachten dus ik vergat constant datk drinken moest hebben. eens dat ik binnenkwam in dat broodjeshuis begon de ECHTE mindfuck :/
ik nam een blikje icetea green uit de vriezer en ik leg dat op de toonbank om het te kopen nouw hier ga ik niet op in in detail :) maar het kwam er op neer da ik en meneer de ober een seriueze miscommunicatie hadden ^^

+/- 10u45 : na heel den tijd rond te lopen als een kip zonder kop was ik het gewoon beu, ik nam de bus naar huis, en de busrit was een hell !!!!! alle gedachten gingen door elkaar ! en ik kon het allemaal erg moeilijk verwerken, het was totale chaos in mn kop, k was precies bezeten door de duivel :smilingimp: de muziek van op mijn mp3 waren opgelost tot gewone lukrake geluiden, het was geen muziek meer, later concludeerde ik hieruit dat mijn bewustzijn zich bevond op een non-dualistisch niveau waar het geheugen en het intellect niet meer van sprake zijn, daarom was de muziek gwn wat rare geluiden door elkaar, maar ik heb de muziek niet afgezet want het lawaai van de busmotor was nog erger !!!k dacht zoiets van oh nee ik ga blijven hangen tis gedaan met mij, morgen gaan ze mij in een dwangbuis steken in een mentale instelling.

op een gegeven moment zag ik het beeld dat de mind een soort labyrinth was waar alle gedachten door verschillende gangetjes gaan vanuit een "centrum" , een beetje zoals dit -->

+/- 11u20 tot : ik zat nog steeds in de bus en ik begon egt megahard te zweten voor dood !!!! en het was zeker wel 25graden of mischien warmer, en de blakende zon scheen door de ruit van de bus op mijn wezen, het typisch gewiebel en ongemak van in een bus zitten was er ook te veel aan, ik stapte af en ik begon mijn lege maag uit te kotsen op de kant van de weg, en toen werd'k volleeeeedig nuchter ! ik ging dan naar de macdonalds die niet ver verwijderd was van mijn kotsplaats om een cola te kopen :) en toen'k buiten kwam lachte ik met mezelf en zei ik iets van jantje tog , wat voor een gestoorde dwaas ben je tog, wie staat dr nu om 8u smorgens op om drugs te pakken en te gaan mindfucken in de stad ! en ik keek naar een boom waar de zon op scheen, het was prachtig ! en ik was in vrede :) ik mochst wel nog 2km wandelen naar huis, eens thuisgekomen nam ik een frisse douche ! ik voelde elke druppel op mijn lijf ! het was ZAAAALIG !!! het eindigde op een rare manier, na de douche ging'k naar mijn kamer en flitst ineens mijn leven voorby, ik begon te janken en achteraf was ik helemaal in stilte en in vrede met mezelf. en dat vredig gevoel was zeker wel die hele mindfuck waard, ik voelde me opnieuw geboren !

fredub

Newbie
Ja, vette report. Ik ben onder de indruk, heel menselijk, toegeeflijk hoewel er hoogstwaarschijnlijk nefaste gedachten zijn voorgekomen die niemand deelt. Iemand met een open geest zondere enige kennis van drugs als een bewust gebruik van substanties om lichamelijke en geestelijke alteraties aan te brengen op het normale functioneren, die zou hiervan iets kunnen leren.

Ik vind de meer psychoanalytische benadering, in een strikt lettere zin van het woord, zoals je die hanteert, een interessante invalshoek. Alle vrede aan je toegewenst, ik weet nog niet wat voor substantieels er in de wereld te vinden zou zijn dat aan elkeen toegewenst zou moeten worden, waarschijnlijk bestaat het niet, maar soms voelt het wel zo…

Bovenaan