mijn eerste joint!=)

shihuandgi

Belezen gebruiker
ik heb rond 6 uur op straat een joint gerookt die ik al bijna een week geleden heb gerold.
ik heb er niets van gevoeld maar ik had maar 2 knopjes gekregen en bij tabak gerold en ik heb zeer goed geinhaleerd(wat ik normaal niet wil/doe!).

ik heb er dus echt NIETS van gevoeld.

komt dit mischien omdat de dosis te weinig is of omdat ik die joint al een week geleden heb gerold?

daarna wou ik toch eens voelen hoe het voeld als je high bent dus begon ik een beetje wiet te eten(maar 1 klein bladje) en voelde ik er nog steeds niets van.

de dosis is inderdaad weinig maar ik ga eens op een keer naar maastricht en dan koop ik wiet voor spacecake te maken!

ik heb de joint rustig gerookt op weg naar huis, maar ik was wel nerveus en gespannen want ik wist niet wat effect het zou hebben!

toch teleurgesteld :(

shihuandgi

Belezen gebruiker
mathijs zei:
Wat bedoel je met knopjes??
En als je bladeren opeet voel je inderdaad niets. Je kan de bladeren niet eens roken...dus als je dat hebt gedaan is het logisch dat je niets voelde

mischien kan Jeller het uitleggen want zelf ben ik ook een noob.

en met blaadjes bedoel ik gemaalde stukkies!

BacingsPen

Badass junkie
mathijs zei:
En als je bladeren opeet voel je inderdaad niets. Je kan de bladeren niet eens roken...dus als je dat hebt gedaan is het logisch dat je niets voelde

Ownee? Doe ik anders al 2 maanden :) Blaadjes kun je best roken :)

Maareh, zoals ik altijd adviseer, haal eens een 10'tje Jack herer/white widow of een andere sterke wiet en rook 1 dikke pure er van (of 2 kan ook)

Intoxicated

Wijs gebruiker
geloof me, als je gewoon van een 10tje wiet 2 joints draait, met wat sigaret of sjek erin, wordt je echt wel stoned als je goed inhaleert... maar je naam.... shihuandgi, moet dat niet shihuangdi zijn.... kweenie kstudeer chinees, en volges mij is t toch echt zo...

Emo

Bewuste gebruiker
wiet bladeren eten heb je helemaal niks aan :)
ik werd eerst ook nooit echt stoned van blowen
moet je een keertje space cake eten :)

shihuandgi

Belezen gebruiker
-ToXiC- zei:
geloof me, als je gewoon van een 10tje wiet 2 joints draait, met wat sigaret of sjek erin, wordt je echt wel stoned als je goed inhaleert... maar je naam.... shihuandgi, moet dat niet shihuangdi zijn.... kweenie kstudeer chinees, en volges mij is t toch echt zo...

ja idd!
shihuangdi was een chinese keizer die zware folteringen oplegde en wreedheden!

maar heb van kinds af aan shihuandgi geschreven en ben dat zo gewend dus hou ik het maar zo!:wink:

Deranged

Badass junkie
Mijn eerste joint was helemaal niks en de 5 die daarna kwamen ook niet. Pas een jaar nadat ik mijn eerste joint rookte en zeker 5 joints later werd ik voor de eerste keer stoned. Niet alleen was het verreweg mijn mooiste drug ervaring ooit ik zie het ook als een van de mooiste dingen die ik uberhaupt heb meegemaakt. Vanaf toen was ik verkocht en ik wilde het elke dag wel. Daarna ging ik het met maten doen en ook die eerste keren waren onvergetelijk. Maar we deden het elke dag en daar heb ik in principe best spijt van, de lol ging er voor een groot deel vrij snel af en het werd veel te normaal om elke dag stoned te zijn. Als je begint met blowen is het eigenlijk het beste dit niet te vaak te doen, niet vanwege verslavingskans of schade maar gewoon omdat het effect dan veel mooier is en ook blijft. Als ik nu zou kunnen kiezen zou ik bijvoorbeeld liever 1 keer per maand zo'n prachtige stonedheid hebben dan dagelijks die stonedheid die ik heel lang heb gehad. Alles wat je elke dag doet wordt minder dit geldt voor alles en ook alle drugs. Zelfs heroine, Keith Richards zei over zijn heroine verslaving ''Op een gegeven moment had de drug zijn charme allang verloren. Het was niet meer laten we lekker high worden maar meer laten we niet ziek worden.'' De conclusie is dus dat je een drug eigenlijk nooit elke dag moet doen, dan gaat de pret er gewoon voor een groot deel af en in de meeste gevallen ga je nog naar de klote ook.

BacingsPen

Badass junkie
mja, zit wat in!

Zou ook wel weer het effect willen zoals in het begin! Maja, vraag me af of dat mogelijk is...

En ik ben ook bang dat alcohol wiet gaat vervangen als ik het maar 1 keer in de maand zou doen :grin:

matthijs

Badass junkie
SpacingBen zei:
mathijs zei:

Maareh, zoals ik altijd adviseer, haal eens een 10'tje Jack herer/white widow of een andere sterke wiet en rook 1 dikke pure er van (of 2 kan ook)

Doe Maar-Nederwiet
En als het dan droog is dan
Komt het belangrijkste van de
Cannabis sativa hollandica
Het uitzoeken van de blaadjes
Daar krijg je hoofdpijn van
Ik wel
De blaadjes daarvan krijg je
Een betonnen hoofd
Dus die blaadjes
Die gooi je weg
En je rookt alleen de hoesjes
Van de zaadjes en of de bloemetjes
En daarvan krijg je geen betonnen hoofd
En daarvan krijg je geen hoofdpijn
En daarvan word je niet draaierig
Maar daarvan word je zo high
Als een vlaamse papegaai

BacingsPen

Badass junkie
mathijs zei:
SpacingBen zei:
mathijs zei:

Doe Maar-Nederwiet
En als het dan droog is dan
Komt het belangrijkste van de
Cannabis sativa hollandica
Het uitzoeken van de blaadjes
Daar krijg je hoofdpijn van
Ik wel
De blaadjes daarvan krijg je
Een betonnen hoofd
Dus die blaadjes
Die gooi je weg
En je rookt alleen de hoesjes
Van de zaadjes en of de bloemetjes
En daarvan krijg je geen betonnen hoofd
En daarvan krijg je geen hoofdpijn
En daarvan word je niet draaierig
Maar daarvan word je zo high
Als een vlaamse papegaai

Haha, die komt zeker uit het grote weed geniet boek? Daar staan opzich wel meer 'onwaarheden in' die zeker niet voor iederen gelden!

Die blaadjes zijn echt goed te roken hoor! Kom anders maar een keer proberen als j het niet gelooft...

BacingsPen

Badass junkie
hehehe, dan moet je het maar gewoon geloven :)

Enneh, ik heb hier allemaal positieve reacties op de SMAAK van de blaadjes wiet :) Vind ik wel cool!

Emo

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Haha, liedje van Doe Maar..en om nou helemaal naar Apeldoorn te gaan om hoofdpijn te gaan krijgen :wink:

kom maar een keertje naar apeldoorn roken we samen een jack herrer van de bunker :hearteyes:

Jeller

Badass junkie
SpacingBen zei:
mja, zit wat in!

Zou ook wel weer het effect willen zoals in het begin! Maja, vraag me af of dat mogelijk is...

En ik ben ook bang dat alcohol wiet gaat vervangen als ik het maar 1 keer in de maand zou doen :grin:
ik zal je het antwoord geven: ja het effect van vroger komt min of meer terug.. niet volledig.

Vroeger waren je eerste wiettrips echt zoals een ontdekkingsreis vind ik.. zeker in de natuur of op een veld.. dan had je vlug zo iets van woooooow zwaaar (=heftig voor jullie nl), dat komt niet meer terug..

wat wel terug komt is het gelukkige gevoel en de hevige lachkiks, als ten minste iets doet wat min of meer grapig is.. mijn laatste keren lach ik altijd plat vant lachen.. met vrienden die voor de lol vechten en met wim helzen en hans teeuwen..

en je zal wss meer alcohol beginne drinken, maar zolang je niet meer dan 25 glazen per week drinkt (wat best veel is) is het toch minder problematisch dan zo veel blowne als je nu wss doet

matthijs

Badass junkie
Emo zei:
mathijs zei:
Haha, liedje van Doe Maar..en om nou helemaal naar Apeldoorn te gaan om hoofdpijn te gaan krijgen :wink:

kom maar een keertje naar apeldoorn roken we samen een jack herrer van de bunker :hearteyes:

Hmm, is prima, ik zal eens kijken als ik inde buurt ben :grin:
Jack herrer gaat er altijd wel in

Emo

Bewuste gebruiker
hehe mooi zow :grin: jack herrer is echt bijna om op te eten :hearteyes:
maar dat zou zonde zijn natuurlijk :wink:

BacingsPen

Badass junkie
Correctie: Jack Herer, met 1 r :)

@ Jeller, als ik het altijd bij 3 biertjes kon houden zou het zeker minder schadelijk zijn! (roken is erg ongezond) Maar dat is het probleem, als ik weer (Serieus) ga drinken, worden het er toch wel 6 of meer...

En ben al wel eens 6 weken gestopt bijv. Echt veel meer voelde ik er dan niet van. Toch ga ik (als de tijd er rijp voor is) weer een tijdje stoppen om te kijken hoe het zonder ook al weer is.

Verder gaan wiet & school uitstekend samen bij mij, en dat kan ik van alcohol nou niet bepaald zeggen! Eigenlijk zou ik alcohol altijd willen beperken tot 3 biertjes, en met uitzondering 6. Sinds ik regelamtig blow (min 3 keer per week) lukt dit ook uitstekend. Rook na die 3 biertjes gewoon een klein sticky laat op de avond, en de behoefte om lekker door te zuipen verdwijnt. (zonde van het wiet effect)

Het beste is gewoon minderen met wiet, en het weer beperken tot 3 keer per week. Want 3 keer per week blowen is zeker minder schadelijk dan keer per week 6 glazen of meer alcohol drinken lijkt me zo. (voelt geestelijk & lichamelijk veel slechter)

Hoe vaak drink jij en hoeveel is dat dan?

Bovenaan