Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb een klein probleem min bong stink best wel hard,
ik heb hem laatst schoon gemaakt maar de stank gaat er niet uit
hebben jullie misschien een tip
Mijn ervaring is dat je een bong na een tijdje gewoon het beste weg kunt gooien en een nieuwe kunt kopen. Die stank proef je ook in je mond als je erdoor rookt, en dat maakt het bongen al meteen niet meer de moeite waard.
ja oke dat is misschien leuk met een bong van 20 euro maar als je er een hebt van 60 euro vind ik het toch een best duur grapje,
en nee het was mijn hond die er in gezeken had
Ik neem aan dat je het over een glazen bong hebt? Elke keer, zo snel mogelijk na gebruik, de bong goed wassen met heet water en afwasmiddel. Wat anders goed werkt als ie goed vuil is, is aceton. Goed uitwassen naderhand natuurlijk....
Ik had het ook, ik heb hem in een bad met flink heet water gelegd (een plastic bong) en er een paar scheutjes mondwater bij gedaan. Het klinkt gek maar het werkt goed. Ook heb ik nu geleerd dat je je bong echt elke keer na gebruik moet schoonmaken!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.