Mijn 3mmc verslaving

Aronidas

Newbie
Hallo allemaal,

In deze discussie ga ik mijn herstel van verslaving delen. Ik ben 26 jaar en heb 1,5 jaar een 3mmc "gewoonte". Wekelijks, soms 1x per twee weken, gebruik ik 3mmc. Zo'n 1 gram per keer. Deze gewoonte is er in geslopen en ben nu op het punt om het af te sluiten. Het probleem is dat weinig mensen dit weten en ik in een "leugen" leef. Ik wil hier van af. Ik wil niet meer leven in een leugen.

In deze thread zal ik mijn progressie met jullie delen zodat ik een community hebt die mij kan supporten! En misschien motiveert dit iemand om het ook te doen!

Om een realistisch doel te stellen, beloof ik dat ik nu 3 weken niet ga gebruiken. Ik zal mijn progressie delen.

Groeten, Aronidas

_shikantaza

Badass junkie
Hallo allemaal,

In deze discussie ga ik mijn herstel van verslaving delen. Ik ben 26 jaar en heb 1,5 jaar een 3mmc "gewoonte". Wekelijks, soms 1x per twee weken, gebruik ik 3mmc. Zo'n 1 gram per keer. Deze gewoonte is er in geslopen en ben nu op het punt om het af te sluiten. Het probleem is dat weinig mensen dit weten en ik in een "leugen" leef. Ik wil hier van af. Ik wil niet meer leven in een leugen.

In deze thread zal ik mijn progressie met jullie delen zodat ik een community hebt die mij kan supporten! En misschien motiveert dit iemand om het ook te doen!

Om een realistisch doel te stellen, beloof ik dat ik nu 3 weken niet ga gebruiken. Ik zal mijn progressie delen.

Groeten, Aronidas
Goede stap. Ik hoop dat de belofte aan jezelf helpt. Weet je al wat je gaat doen als je het niet redt?

Zeehond

Badass junkie

Goede stap die herkenning dat je dit niet meer wilt.

Heb je in real life ook iemand die je steunt. Die je bijvoorbeeld kunt bellen als je het zwaar hebt met 'cravings'?
Ik denk dat zo iemand je enorm kan helpen en je die steun goed kunt gebruiken.

Heel veel succes, geloof in jezelf, want je kunt het!

fadi_92

Newbie
goedemorgen, ik weet hoe het is om te liegen 😂Helaas moest ik altijd liegen zodat er geen problemen waren. Helaas ben ik ook verslaafd aan 3mmc, daarom liegen verslaafde mensen, maar ik doe therapie in Keulen. het allerbeste en vriendelijke groeten Fadi ❤️

spekbek

Experimenterende gebruiker
Liegen en geheimhouding is deel van de ziekte van verslaving. Alles zegt jou om te blijven liegen zodat je kan blijven gebruiken. Daar tegen in gaan en toch open zijn over wat je doet vraagt zo veel van je omdat het letterlijk tegen je natuur ingaat (met een verslaving). Ook halve waarheden vertellen enz enz... het hoort er bij want je moet vaak ook wat tegen jezelf liegen om er oké mee te zijn, right? Blijf vertellen en heel veel goede moed gewenst.

tripdip

Newbie
goede stap! ik herken je: "het leven in een leugen". Ben erg jaloers, wil zelf al weken stoppen maar 3m is voor mij de enige ontsnapping van mijn thuissituatie. Ik ben erg benieuwd naar je progressie, veel succes! (misschien weet jij me te motiveren om hetzelfde te doen :))

Koffieb00n

Bewuste gebruiker
goede stap! ik herken je: "het leven in een leugen". Ben erg jaloers, wil zelf al weken stoppen maar 3m is voor mij de enige ontsnapping van mijn thuissituatie. Ik ben erg benieuwd naar je progressie, veel succes! (misschien weet jij me te motiveren om hetzelfde te doen :))
Doe het voor jezelf. Je verdient een beter leven. Je hebt zo veel meer in je om trots op te zijn, om van te houden en door te geven aan anderen ♥️

Diamant

Bewuste gebruiker
Super goed dat je deze stap hebt genomen! Hoe gaat t nu? Mijn middelen verslaving is ook ontstaan door dagelijks 3mmc gebruik maar mijn neus ging er kapot van. Het liegen is het aller ergst. Zelfs nu ik behandeling ga krijgen lieg ik nog over dat ik gewoon moet afkicken. Ik wil niet dat mensen me zielig vinden en al helemaal niet dat ik bekend sta als verslaafde, dus wil mijn familie en vrienden niet vertellen dat ik gewoon knetter verslaafd ben. Hoe gaat t bij jou nu?

Bovenaan