Mijn 2 schatjes

hypersnap

Bewuste gebruiker
Sinds een 2tal weken geleden ben ik beginnen stekies steken en met succes :) Aangezien er zoveel how-to's zijn over kweek, laat ik het hele process achter me en ga ik direkt over naar foto's die ik af en toe zal updaten:)

Grtz

2de week:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Leuke foto's! Altijd leuk om zelf plantjes te kweken, ben ik nu ook weer aan't doen.

Ik zou ze wel snel in aparte potten zetten, als ze zo verder groeien en de wortels verstrikt raken is het een stuk moeilijker om ze weer uit elkaar te krijgen zonder dat je de wortels beschadigd raken :wink:

hypersnap

Bewuste gebruiker
Radeon915 zei:
Leuke foto's! Altijd leuk om zelf plantjes te kweken, ben ik nu ook weer aan't doen.

Ik zou ze wel snel in aparte potten zetten, als ze zo verder groeien en de wortels verstrikt raken is het een stuk moeilijker om ze weer uit elkaar te krijgen zonder dat je de wortels beschadigd raken :wink:

Zal ik nu doen, thx 4 info :)

UPDATE: Vandaag blaadjes bijgekomen en ze krijgen vorm :wave:

Weednator

Bewuste gebruiker
mooi mooi , ik heb mijn 2 schatjes al buiten staan in de zon :) .

Zal binnenkort ook nog wel eens een foto'tje nemen !

Succes ermee

Dissonant

Bewuste gebruiker
Mja, misschien weet ge dit al maar verse potgrond is natuurlijk beter.

Omdat daar nog alle voedingsstoffen inzitten en vooral omdat de structuur van uw grond dan veel losser is, waardoor de wortels beter groeien.

hypersnap

Bewuste gebruiker
Ja ik weet het maar ik zie het nut er niet van in om by on sin de tuinzaak een zak te kopen van 20kg als ik maar een beetje vandoen heb. En de vorige plant dat er inzat heeft er mss maar 3 weken ingezeten omdat ie gesneuveld was door onweer :)

stinos

Experimenterende gebruiker
schattig :)
maar mijn plantje de blaadjes hadden gelijk al wietblaadjesvorm.. ligt dat aan t plantje ofzo?

hypersnap

Bewuste gebruiker
Aangezien ik enkele stekjes nog heb waar ik niets mee kan doen omdat ik maar 2 plantjes wil hebben wil ik er een paar weggeven. Ik ben van vlaams brabant en geef ze graag gratis weg. Voo rmeer infzo PB me maar of via msn.

mattskovic

Wijs gebruiker
hypersnap zei:
Aangezien ik enkele stekjes nog heb waar ik niets mee kan doen omdat ik maar 2 plantjes wil hebben wil ik er een paar weggeven. Ik ben van vlaams brabant en geef ze graag gratis weg. Voo rmeer infzo PB me maar of via msn.

wat een initatief

lot

Badass junkie
Doodkapje zei:
was dat beestje dan niet anders??? ging die ook niet opeens heel veel eten of lawaai maken??? :grin:

Dat beest heeft toch de blaadjes gegeten niet de knoppen want die zitten er nog niet aan..

Eckster C

Bewuste gebruiker
lot zei:
Doodkapje zei:
was dat beestje dan niet anders??? ging die ook niet opeens heel veel eten of lawaai maken??? :grin:

Dat beest heeft toch de blaadjes gegeten niet de knoppen want die zitten er nog niet aan..
idd :tongueout: plantjes werden vernield door men ouders toen ze wistte dat ik opgepakt werd door de politie(meeste van jullie weten wat er gebeurd is) :mrgreen:

pepito

Bewuste gebruiker
hypersnap zei:
Sinds een 2tal weken geleden ben ik beginnen stekies steken en met succes :) Aangezien er zoveel how-to's zijn over kweek, laat ik het hele process achter me en ga ik direkt over naar foto's die ik af en toe zal updaten:)

Grtz

2de week:

Stekies steken? dit zijn duidelijk plantjes uit zaad....

djpopol

Experimenterende gebruiker
Dissonant zei:
Mja, misschien weet ge dit al maar verse potgrond is natuurlijk beter.

Omdat daar nog alle voedingsstoffen inzitten en vooral omdat de structuur van uw grond dan veel losser is, waardoor de wortels beter groeien.
idd dan nog een goede groeistimulator en een bloeistimulator seh en t'is in orde

Bovenaan