Migraine en grass?

The Spy

Experimenterende gebruiker
Hellow spaceboys and girls, ik wil denk ik binnekort een beetje gras introduceren aan vriendin van me, maar die heeft welleens last van migraine. euh ja kan een joint dat ook triggeren. ik denk het niet maar wat denken jullie?

Bal0n

Badass junkie
Er zijn gemixte bewijzen wat weed/hasj nou precies doen met mensen die aan migraine lijden. Bij sommige mensen kan het idd getriggered worden, bij sommige mensen is het echter een prima medicijn. Zo ken ik 2 mensen (waarvan er 1 echt hevige migraine heeft, 2 schooljaar heeft moeten overdoen) die blowen of geblowd hebben, en die brengen het er prima van af.

Dus er is eigenlijk niets zekers over te zeggen wat het met die vriendin van je gebeuren gaat, begin iig met een lage dosis, mocht het namelijk migraine triggeren dan weet ze iig nog wat te doen :).

BillyBilo

Badass junkie
hmm ik heb wel eens last van migraine, maar wiet heeft er bij mij geen enkele invloed op, misschien wat rustig met tabak doen, dat heeft er bij mij wel invloed op.

BacingsPen

Badass junkie
had gisteren toen ik naar bed wou gaan (4 uur) al koppijn (vraag me af of het een kater was, had hooguit 8 bier op) maja, kon niet in slaap komen tot ik ff wat hasj verdampte! Denkend aan de pijn voelde ik het verdwijnen!

T zou best eens kunnen helpen !

Bovenaan