Midazolam (Dormicum®)

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Midazolam (Dormicum®)
Dit topic heb ik gestart aangezien er weinig ervaringen met midazolam gemeld zijn.

Gisteravond heb ik 1 tablet genomen (15 mg) en ik moet zeggen dat dit toch wel de heftigste inslaper is die ik ooit ben tegen gekomen.

Na inname ben ik even wat gaan rond lezen op dit forum. Toen ik me wel erg 'mellow' voelde stond ik op om richting mijn bed te gaan, maar merkte dat ik best wel problemen met mijn evenwicht had. Al wankelend toch aangekomen bij het bed (circa 23:00). Vanaf dat moment weet ik niets meer. Ik werd wakker om 06:00 net voordat mijn wekker zou af gaan en was totaal niet slap, moe, wazig, duf of wat dan ook. Eigenlijk best energiek en fit. Dit is denk ik te danken aan de extreem korte halfwaardetijd.

Ik ben wel erg snel weggevallen, want mijn licht stond nog aan, sokken waren nog aan :grin: en de elektrische verwarming was ik vergeten, of niet meer in staat geweest, uit te doen.

Martijn.

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
Midazolam (Dormicum®)
Dit topic heb ik gestart aangezien er weinig ervaringen met midazolam gemeld zijn.

Gisteravond heb ik 1 tablet genomen (15 mg) en ik moet zeggen dat dit toch wel de heftigste inslaper is die ik ooit ben tegen gekomen.

Na inname ben ik even wat gaan rond lezen op dit forum. Toen ik me wel erg 'mellow' voelde stond ik op om richting mijn bed te gaan, maar merkte dat ik best wel problemen met mijn evenwicht had. Al wankelend toch aangekomen bij het bed (circa 23:00). Vanaf dat moment weet ik niets meer. Ik werd wakker om 06:00 net voordat mijn wekker zou af gaan en was totaal niet slap, moe, wazig, duf of wat dan ook. Eigenlijk best energiek en fit. Dit is denk ik te danken aan de extreem korte halfwaardetijd.

Ik ben wel erg snel weggevallen, want mijn licht stond nog aan, sokken waren nog aan :grin: en de elektrische verwarming was ik vergeten, of niet meer in staat geweest, uit te doen.
Ik heb altijd m'n sokken en de verwarming aan, maar OK... :P

Maar Midazolam is inderdaad een hele krachtige benzo. Hoe laat had je het ingenomen?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
haha, ja dat kan natuurlijk. Ik zet normaal de verwarming uit en ik bedien mijn lampen met zo'n afstandbediening, maar alles stond nog gewoon aan. Ik gok dat ik het 22:45 ingenomen heb.

Martijn.

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
haha, ja dat kan natuurlijk. Ik zet normaal de verwarming uit en ik bedien mijn lampen met zo'n afstandbediening, maar alles stond nog gewoon aan. Ik gok dat ik het 22:45 ingenomen heb.
Oh... dan ging je wel erg snel knock out. :P

Maar wat vond je nou van het effect eigenlijk? Bij benzo's in krachtiger niet altijd beter vind ik. Als je een kwartier na inname al noodgedwongen je bed in moet duiken... daar heb je voor recreatief gebruik dan toch vrij weinig aan?

Maar ja, proberen is natuurlijk altijd de moeite waard. En op 't forum is over midazolam inderdaad echt weinig te vinden. Volgens mij omdat er moeilijk aan te komen is.

Djo

Badass junkie
Wow, die moet ik hebben. :rockband:
Goed dat er een topic is gestart over Midazolam. Ik las er gisteren toevallig iets over op de bijsluiter van mijn antibiotica die ik op dit moment gebruik voor mijn keel. En toen ik las dat Midazolam nog heftiger kan werken met deze antibiotica, dacht ik al dit zal best een heftige slaaptablet zijn. (Het werd dus in de bijsluiter vermeld, dat dit dus niet samen gebruikt mag worden). Ikzelf heb Zopiclon door mijn slaapstoornis. :rockband:

Wat je schrijft over dat je maar net je bed hebt gehaald heb ik toch ook wel eens meegemaakt met Temazepammen. Dit was een zwaarder aantal mg's dan normaal volgens mij dan ik normaal per pil gewend was. Maar ik was dus helemaal vergeten dat ik ze genomen had en even later (en ik heb het hier op het forum al eens verteld) heb ik me dus echt de trap op moeten slepen, want ik was op de tredes al half weg en over de overloop slepend en kruipend me vooruit bewegen, want ik moest die dag net op een van de achterste kamers slapen. Het was een zware pil (letterlijk en figuurlijk) :rockband:

:rockband:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Mijn all time favorite is nog steeds diazepam.
Elke benzo heeft zo zijn doel. Deze zal ik waarschijnlijk gebruiken om te kunnen slapen na het gebruik van Amfetamine. Nee, niet vlak na gebruik, maar natuurlijk pas 8 uur na laatste inname. :)

Jouw favoriet is ?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
@ DJo
Nou Midazolam is dan je ding denk ik :)
Wel bizar he dat een pilletje je helemaal van je voeten kan vegen.

Maar je gebruikt benzo's voor je slaapstoornis ?
Tijdelijk of voor een langere periode/permanent en op dokters voorschrift of via via?

Martijn.

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
Mijn all time favorite is nog steeds diazepam.
Elke benzo heeft zo zijn doel. Deze zal ik waarschijnlijk gebruiken om te kunnen slapen na het gebruik van Amfetamine. Nee, niet vlak na gebruik, maar natuurlijk pas 8 uur na laatste inname. :)

Jouw favoriet is ?
Lorazepam, tot nu toe.

En voor 't inslapen na een lange avond pep zal 'ie wel geschikt zijn ja... :tearsofjoy:

Martijn.

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
@ DJo
Wat dacht je van flunitrazepam? Dat is de koning der benzo's, schijnbaar. Ook lastig aan te komen.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Martijn. zei:
DonnieDark0 zei:
@ DJo
Wat dacht je van flunitrazepam? Dat is de koning der benzo's, schijnbaar. Ook lastig aan te komen.

ehh lastig... zeg maar gerust zo goed als onmogelijk :) . Ik ben ze nog nergens tegen gekomen iig.

Spor

Wijs gebruiker
Ja, midazolam heeft een hele eigenaardige eigenschap, namelijk dat de halfwaarde (zo uit mijn hoofd 2, 3 uur) KORTER is als de werkingsduur ! Ik heb ze zelf echter nog nooit gehad maar ze lijken me wel erg prettig :)

Flunitrazepam is de enige benzo op lijst 1 van de opiumwet, en word dus zéér beperkt voorgeschreven. Als je deze een keer tegenkomt mag je dus blij zijn :wink: Flurazepam is voor zover ik weet wel nog in de omloop, maar ook maar heel weinig....

Ben flurazepam, flunitrazepam en midazolam nog niet tegengekomen zelf. Maar als ik dat doe dan probeer ik ze zeker :wink:

ronnai

Experimenterende gebruiker
Vind flunitrazepam overrated.
Betaalde 25 eu per strip dus had er wel hoge verwachtingen van, maar helaas.
Moest er sowieso nog andere benzo's bij gebruiken om er van in slaap te vallen.
Flurazepam en midazolam heb ik nog nooit gehad, nitrazepam wel, die vind ik persoonlijk wel fijn.

loveless

Newbie
Hoi iedereen,

ik kom vaak lezen op dit forum, maar plaats voor het eerst een reactie :grin: . studeer verpleegkunde en weet dus het een en ander. zelf qua benzo's o.a. diazepam, oxazepam, temazepam en nitrazepam geprobeerd. dormicum niet, dit wordt ook als wat zwaarder beschouwd (dit krijgen mensen bijv. als 'roesje' bij een onderzoek, wordt over het algemeen niet voorgeschreven bij slaapstoornissen). heb onlangs voor het eerst zolpidemtartraat geprobeerd. dit is een slaapmiddel van een andere groep. werkt goed en snel. diazepam (valium) vind ik ook prettig om te gebruiken als ik niet lekker in mijn vel zit, haalt het scherpe randje eraf en zorgt dat ik me 'chill' voel. temazepam is ook wel een harde inslaper samen met zolpidemtartraat. ook verminderd evenwicht en vertraagd reactievermogen samen met een algeheel gevoel van ontspanning. voor mensen die van dergelijke ontspanning houden raad ik kratom bladeren aan! is alleen niet zoveel over bekend, kan akelige bijwerkingen hebben (buikpijn, misselijkheid, volgende dag moeilijk wakker worden) en werkt bij iedereen anders. voor mij bij juiste dosering rete ontspannen, maar niet moe of lusteloos (goeie combi dus). let alleen wel op waar je het koopt, kratom sticky tea en extracten hebben voor mij nooit wat gedaan.

groetjes

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Is niet dan niet teveel in 1 keer die 15 mg Donnie? Aangezien je echt zo snel weg bent gezakt? Is het niet veiliger na pep om dan 1/2 Midazolam te nemen? --> ik schijt hem ook altijd in m'n broek voor nieuwe dingen, bang dat m'n hart het begeeft na 1 pilletje van 15 mg. :flushed:

Martijn.

Belezen gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Is niet dan niet teveel in 1 keer die 15 mg Donnie? Aangezien je echt zo snel weg bent gezakt? Is het niet veiliger na pep om dan 1/2 Midazolam te nemen? --> ik schijt hem ook altijd in m'n broek voor nieuwe dingen, bang dat m'n hart het begeeft na 1 pilletje van 15 mg. :flushed:
Benzodiazepines zijn veilige medicijnen in vergelijking met de oudere slaapmiddelen (voornamelijk barbituraten). Een overdosis kan niet zo veel kwaad. Pas als je echt strips tegelijk gaat slikken zonder gewenning, kan 't pas goed mis gaan. Dan kan het je ademhaling onderdrukken of je kan in coma raken. Maar van een paar pilletjes te veel stopt je hart er nog niet mee. Anders lag ik nu al lang tussen 6 planken te rotten.

Spor

Wijs gebruiker
^dat klopt

Ik heb zelfs wel eens gelezen dat een dodelijke overdosis niet mogelijk is bij benzodiazepinen omdat je er inderdaad niet dood aan gaat, en als je er voordat je in slaap valt echt veel weet te slikken dan kom je gewoon in een lange / diepe slaap terecht. Deze kan zo lang duren dat je dood gaat omdat je geen eten binnen krijgt, maar in de regel word je voor die tijd gevonden en ben je gered

Martijn.

Belezen gebruiker
Spor zei:
^dat klopt

Ik heb zelfs wel eens gelezen dat een dodelijke overdosis niet mogelijk is bij benzodiazepinen omdat je er inderdaad niet dood aan gaat, en als je er voordat je in slaap valt echt veel weet te slikken dan kom je gewoon in een lange / diepe slaap terecht. Deze kan zo lang duren dat je dood gaat omdat je geen eten binnen krijgt, maar in de regel word je voor die tijd gevonden en ben je gered
Volgens mij is bij zowat alle geslaagde zelfmoordpogingen met benzodiazepines nog iets anders in het spel geweest, voornamelijk alcohol. Alleen met benzo's is de kans inderdaad heel groot dat 't niet lukt.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:

Ik denk dat je niet in slaap valt van een halve na speed.

Wat V_Amst. bedoelt is de combinatie van speed en later een downer, maar aangezien jij net als ik pas zo'n 8 uur na je speed inname een downer neem, kan dit mijn inziens weinig kwaad.

Ik heb het iig overleeft :P Ik had totaal iets minder dan 200 mg 31% speed genomen. 1 bommetje a 150 mg en iets van een uur later een klein lijntje van 50 mg.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Nou deze reacties stellen me wel gerust. Ik ben gewoon een schijterd wat dit betreft.

@ Donnie en off topic: Is het chill om na 1 uur ietsjes bij te nemen na je 1e grote bom? Langere rush? Of voegt het niet zoveel toe?

Martijn.

Belezen gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Nou deze reacties stellen me wel gerust. Ik ben gewoon een schijterd wat dit betreft.
Op zich is daar helemaal niets mis mee. Het is juist heel goed om eerst lang te overwegen voordat je aan een bepaalde drug begint. Zomaar impulsief iets nemen omdat je het toevallig tegenkomt is gewoon niet verstandig.

Stylus

Belezen gebruiker
Flunitrazepam is in mijn mening ook zwaar overated, niet alleen omdat je er niet zo hard knockout van gaat als ik had gehoord, maar ook omdat je de rest van de volgende dag gewoon zo sloom bent.. Ik heb een keer 3 fluni's + 90 mg morphine en wat xanax op gehad, en ik bleef gewoon lekker wakker.

Martijn.

Belezen gebruiker
Stylus zei:
Flunitrazepam is in mijn mening ook zwaar overated, niet alleen omdat je er niet zo hard knockout van gaat als ik had gehoord, maar ook omdat je de rest van de volgende dag gewoon zo sloom bent.. Ik heb een keer 3 fluni's + 90 mg morphine en wat xanax op gehad, en ik bleef gewoon lekker wakker.
Kon je je naderhand alles nog herinneren dan? Ik denk namelijk dat flunitrazepam niet zozeer zo omstreden is vanwege een extreem sterke hypnotische werking, maar vanwege de extreme amnesie die erdoor optreedt. Dit verhoogt de kans op misbruik als rapedrug t.o.v. de andere benzo's.

Stylus

Belezen gebruiker
Nou voor zover ik weet wel ja.. (haha) Nee, maar even serieus, ik ben na een tijdje gewoon in slaap gevallen, maar dat was wel +/- 3 uur na de fluni's. Ik vond het over het algemeen een beetje tegenvallen, aangezien ik van 3x zopiclon echt letterlijk omval..

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:

@ Donnie en off topic: Is het chill om na 1 uur ietsjes bij te nemen na je 1e grote bom? Langere rush? Of voegt het niet zoveel toe?

De reden dat ik dat soms doe is toch wel de rush verlengen. Ik doe het zo snel na de bom, omdat ik op een later tijdstip geen pep meer bij wil nemen, omdat ik dan niet uitkom met het nemen van een downer aan het einde van de nacht. (ik wil er minimaal 6 uur tussen hebben zitten)

Jij bent ondertussen een dag verder, nog geslapen?

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
@Donnie: ik heb dit weekend ook twee hele klein bommetje na zo'n drie kwartier er achter aan genomen. Dus om 22.00: 100 mg, 22.45: 20mg, en 23.00:30mg van 70% amfemtamine (volgende beter 1 bommetje van 5mg erachter aan nemen) Toen we thuis kwamen rond uurtje of 6, tussen 6 en 9 zo'n drie keer 1,5 ml GHB genomen van 49% GHB. Ik dacht nog wel misschien niet zo slim om ook G te nemen als ik ook een inslaper ga nemen. Maar heb maar heel weinig gehad....

Ik heb rond uurtje of 10.00 s ochtends 1 midazolam genomen. Maar ik weet nu niet of ik echt heb geslapen...Heel vaag. Ik voelde m'n lichaam tot rust komen en ik weet nog dat ik zo lag en toen dacht oh ja ik ben nu heel rustig, volgens mij slaap ik. Maar soort van semi-wakker...toen daarna uurtje of 12 "wakker" geworden. Maar ik weet ook nog dat ik dacht om uurtje of 11: "volgens mij slaap ik nog niet"..."maar ik rust wel uit". Want kon wel m'n ogen dichthouden en liggen.

Misschien volgende keer 2 midazolammetjes nemen? Of kwam het door de G? Of te sterke speed? Ik heb iig niet echt geslapen denk ik... Maar ik was wel veel minder brak zondag! En heb nu ook nergens last van!!

Wat denk jij?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik zou inderdaad gewoon 1 bommetje 100 mg en 1 bommetje 50 mg nemen.

Waarom je niet geslapen hebt weet ik niet, misschien inderdaad de sterke speed of invloeden van de ghb of 1 midazolam just didn't do the trick. Je zou denken dat je van de ghb alleen maar slaperiger wordt. Die keer dat ik wel sliep na speed had ik 1.5 midazolam genomen.

Ook al slaap je niet is de rust in je hoofd ook wel fijn en ik denk dat je daardoor ook wel beter uitrust dan wanneer je met allerlei gedachten ligt wakker te zijn.

Maarja misschien volgende keer meer geluk met 1,5.

p.s.
Heb je de ghb zelf gemaakt?

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
Maarja misschien volgende keer meer geluk met 1,5.

p.s.
Heb je de ghb zelf gemaakt?

Ja denk het ook wel. Maar was sowieso fijn die rust in m'n kop, kon gewoon lekker rusten!
Nee haha geen G zelf gemaakt. Zo creatief ben ik niet. :mrgreen:

Dus volgende keer 1,5 niet meteen 2 dus?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ja kijk iedereen reageert er anders op, op zowel de speed als de benzo, tolerantie, lichaamsgewicht, fitheid etc. spelen allemaal mee. Dus een eenduidig antwoord is eigenlijk niet te geven.

Van andere mensen kun je alleen wat richtlijnen krijgen, denk jij dat 2 wel nodig is zou ik dat gewoon eens uitproberen.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Nou dit weekend was echt perfect qua gebruik

21.45: 1 bommetje 0,06 gram (74% amf, getest)
12.30: 1 bommetje 0,10 gram (idem)

Gefeest tot 5 uur. Daarna thuis genoten van elkaar en

08.00: 2 midazolammetjes
10.00: 2 midazolammetjes
11.30: 1 midazolametje.

Het is nu 15.45, en ik heb nergens last van!!! Slapen maakt je duidelijk een stuk minder gaar!! Als die midazootjes beginnen te werken krijg alleen ongelofelijk zin in sex!!!! Denk dat dat komt door eerst het gebruiken van de upper en daarna downer.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Zo zo, het zijn geen smarties hoor :grin:

Slaap je van 2 stuks maar 2 uurtjes telkens? Laatste keer nam ik er 's-ochtends om 06:00 2, en werd pas om 11:00 wakker :)

Je voelt je trouwens door twee dingen beter; 1 de slaap en 2, de Midazolam werkt ook zeer kalmerend. Je hebt dus geen negatieve gedachten in je hoofd.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Hahahahaha, ja best wel veel eigenlijk he? Maar goed ik heb deze keer geen G gebruikt dat is dan weer positief! :) Vind dit duidelijk chiller dan G na snelheid! En ik zou niet 5 midazolammetjes achter elkaar nemen als ik nuchter zou zijn. Dan lig je in coma denk ik. (ik kan ontzettend overdrijven zoals je wel hebt opgemaakt uit mijn berichten op het forum :grin: )

Ja ik wilde wel even paar uurtjes pakken maar ik denk dat de puurheid van de pep er wel mee te maken heeft (74% getest) en dat ik daarom na 2 uur alweer wakker werd.

Iig ben ik een tevreden consument van Midazolam. Was wel een beetje onhandig toen ik opstond, m'n knie stoten en dat soort dingen, maar dat ben ik van mezelf ook al. Door die Midazolam werd het alleen nog wat erger! :P

En hoe uitgerust was je na die 5 uur? Net als na 8 uur slaap? Was je nuchter toen je ze nam of iets anders al op? Ik denk dat ik door de S na 2 uur weer wakker werd van de midazolammetjes.

Beter dat die Midazolammetjes ook negatieve gedachtes weghalen!

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ja dit is zeker beter dan G om te slapen, ghb is namelijk eerder een upper dan een downer :) .

Die onhandigheid komt doordat dat spul nog werkt op dat moment. Je bent dan wat slapper/lomper/onhandiger. Het is namelijk ook een spierontspanner (wow wat is het eigenlijk niet die midazolam :wink: ).

Ik was toen ik net wakker werd nog wel wat moe achtig, maar niet echt erg verrot en zo rond 18:00, na een lange wandeling door de bossen die middag :grin: en een flinke hap pasta, voelde ik me eigenlijk weer zeer goed, zeg 90 % fit.

Ik had ook niet gek veel op, ik was een weekendje weg :grin: en we begonnen met per persoon 2x 3 a 4 ml g en vervolgens maximaal 150 mg (55%) S. Aan het einde van de avond ehh nacht of zeg maar begin van de ochtend een hash blowtje gerookt, vruchtensapje op en 2 midazolams.

FIJN: ik heb laatst twee doosjes Dormicum 7.5 mg kunnen scoren! :grin: Deze drug stond al heel lang heel hoog op mijn verlanglijstje!

Mooie veelzijdige drug is dit, want oplosbaar in water! En het is van Roche, dus dan weet je dat het goeie shit is: dit is designer drugs. Ontworpen om de mens héééél fucking chill te maken. En dat doet het. Dit is benzo-met-een-twist.

Maargoed, om een lang verhaal kort te maken: ik heb hier voor mijn neus liggen een 10ml injectiespuit met daarin twee dormicums en wat lauw water. Terwijl ik dit schrijf zie ik die pilletjes oplossen. Straks, als niemand kijkt, dan steek ik die spuit -hoppakee- in mijn reet. En dan plug ik die shit! :rock:

En dan?!? Ik weet het straks. :wave:

Shit man, zo'n spuit in je reet stoppen is echt geen fijn gevoel! Misschien komt dat omdat ik niet zo vaak dingen in mijn maagdelijke heterofiele reet stop. Maargoed, het doel heiligt de middelen. De midazolam is zojuist aangekomen in Endeldarmstadt!

Ohja. Ik voel hem! Hij faxt meteen terug: "Endeldarmstadt was no fun...ben nu opweg naar je bloedbaan....yep: bloedbaan! En ja hoor, hersenpan bereikt. Ik voel me nu alsof ik heavy aan de lorazepam, zit, zo'n dempende cocoon waar je in terechtkomt: welbehagen!

Zelf vind ik deze drug eigenlijk té kortwerkend voor als slaappil. Geef mij maar een hoop pep...en soms wat dormicum. Me happy!

Zo kut, die spuit! Maar wel hard de moeite waard! Het is niet alleen sterker, maar het gaat ook supersnel. Het inwerken dan. Dat merk ik nu. Ik ga effe peaken in bed...ofzo.

wizzle

Newbie
Martijn. zei:
DonnieDark0 zei:
@ DJo

Midazolam is heftiger dan flunitrazepam. Ik kan er vrij makkelijk aan komen en vind het echt ideaal na het gebruik van uppers. Echt een inslapertje. GEEN aanrader voor normaal recreationeel gebruik... De Amnesia is niet normaal en je gedraagd je al snel als een enorme debiel. :beer:

wizzle

Newbie
knetterbert zei:
Shit man, zo'n spuit in je reet stoppen is echt geen fijn gevoel! Misschien komt dat omdat ik niet zo vaak dingen in mijn maagdelijke heterofiele reet stop. Maargoed, het doel heiligt de middelen. De midazolam is zojuist aangekomen in Endeldarmstadt!

Ohja. Ik voel hem! Hij faxt meteen terug: "Endeldarmstadt was no fun...ben nu opweg naar je bloedbaan....yep: bloedbaan! En ja hoor, hersenpan bereikt. Ik voel me nu alsof ik heavy aan de lorazepam, zit, zo'n dempende cocoon waar je in terechtkomt: welbehagen!

Zelf vind ik deze drug eigenlijk té kortwerkend voor als slaappil. Geef mij maar een hoop pep...en soms wat dormicum. Me happy!

Zo kut, die spuit! Maar wel hard de moeite waard! Het is niet alleen sterker, maar het gaat ook supersnel. Het inwerken dan. Dat merk ik nu. Ik ga effe peaken in bed...ofzo.

Ik denk niet dat dit voordelen heeft tov slikken. Midazolam werkt sowieso al met een kwartier, rectaal of nasaal zal dan ook niet erg veel voordeel hebben... Je zou IV/IM kunnen doen als je dat geen bezwaar vind maar dan moet je ampullen regelen.

Karhu

Wijs gebruiker
Hey, hoe goed gaat dit samen met alcohol? Ben namelijk van plan om dit na een feestje te doen, als ik dan om 13.00 thuis kom en diezelfde avond nog een mooi feestje heb. Wil dan natuurlijk wel goed geslapen hebben :). Maar aangezien ik avond 1 al flink heb gedronken weet ik niet hoe verstandig het is om een benzo te gebruiken om in te slapen?

W.F.L.

Badass junkie
Xeloc zei:
Hey, hoe goed gaat dit samen met alcohol? Ben namelijk van plan om dit na een feestje te doen, als ik dan om 13.00 thuis kom en diezelfde avond nog een mooi feestje heb. Wil dan natuurlijk wel goed geslapen hebben :). Maar aangezien ik avond 1 al flink heb gedronken weet ik niet hoe verstandig het is om een benzo te gebruiken om in te slapen?

Dit is heel gevaarlijk! Doe het niet! Dormicum is echt heftig spul. Je ademhaling wordt onderdrukt en in combinatie met alcohol kan dit leiden tot een hartstilstand. Het is een no go!

Karhu

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Xeloc zei:

Dit is heel gevaarlijk! Doe het niet! Dormicum is echt heftig spul. Je ademhaling wordt onderdrukt en in combinatie met alcohol kan dit leiden tot een hartstilstand. Het is een no go!

Ok, thanks. Dan doe ik dat zeker niet!

Bovenaan