Microdosis lsd op feestje. Verschillende moods?

summernight

Experimenterende gebruiker
Goedemiddag mensen!

Vraagje: toen er nog feestjes/festivals waren deed ik wel eens een microdosis lsd voor wat extra energie en fun. Nu doe ik het wel eens op thuis feestjes, bruiloft of silent disco.

Nu merk ik dat het vaak echt totaal verschillend werkt (onafhankelijk van de locatie). De ene keer krijg ik mega veel energie en ben ik een blij ei. De andere keer wordt ik sloom, krijg ik koppijn, is het m'n hoofd een grote waas en heb ik zin om te hangen. Dosis is hetzelfde en tijdstip vaak ook (bij het opstaan).

Zou het echt zo erg aan de set/setting liggen of zouden er andere dingen kunnen meespelen?

Ik ben benieuwd wat jullie ervan denken😁

Laatst bewerkt:

inner_search

Badass junkie
Goedemiddag mensen!

Vraagje: toen er nog feestjes/festivals waren deed ik wel eens een microdosis lsd voor wat extra energie en fun. Nu doe ik het wel eens op thuis feestjes, bruiloft of silent disco.

Nu merk ik dat het vaak echt totaal verschillend werkt (onafhankelijk van de locatie). De ene keer krijg ik mega veel energie en ben ik een blij ei. De andere keer wordt ik sloom, krijg ik koppijn, is het m'n hoofd een grote waas en heb ik zin om te hangen. Dosis is hetzelfde en tijdstip vaak ook (bij het opstaan).

Zou het echt zo erg aan de set/setting liggen of zouden er andere dingen kunnen meespelen?

Tuurlijk , ik merk ook wel verschil met een md in een bepaalde setting.

summernight

Experimenterende gebruiker
Ik ben misschien niet heel duidelijk geweest in mijn uitleg zie ik. 😅 Bedoel als ik dezelfde setting heb heeft het alsnog een totaal andere uitwerking. 2x op festival en was echt totaal verschillend.

inner_search

Badass junkie
Ik ben misschien niet heel duidelijk geweest in mijn uitleg zie ik. 😅 Bedoel als ik dezelfde setting heb heeft het alsnog een totaal andere uitwerking. 2x op festival en was echt totaal verschillend.
Elke trip is anders , ookal is de setting hetzelfde.
Je mindset is niet hetzelfde als ervoor (niet persee slecht , maar geeft andere vibe.)

ik heb nog geen enkele lsd trip gehad waar ik achteraf van zij , hey die leek op 1 van len vorige trips..

soms ga ik hard op 80ug , soms voel ik bijna nix van 150ug..

Zoraa

Wijs gebruiker
Goedemiddag mensen!

Hoe hoog is dan de md die je neemt, ben wel benieuwd naar. Zondag gaan wij (mijn partner en ik) een iets hogere microdosing doen om het middel rustig een beetje te leren kennen, voordat we een echte trip gaan beleven

Bovenaan