Microdosing icm echte trip

Space cadet

Belezen gebruiker
Hello! Wil starten met microdosing. Ga 10 weken van 7 umg per dag aanhouden en dan 4 weken niks, enz. Maar weet er iemand hoe het zit met zo af en toe (eens in de 2 maanden of zo) een gewone LSD trip dag? Kan dat gewoon of helemaal niet meer?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hello! Wil starten met microdosing. Ga 10 weken van 7 umg per dag aanhouden en dan 4 weken niks, enz. Maar weet er iemand hoe het zit met zo af en toe (eens in de 2 maanden of zo) een gewone LSD trip dag? Kan dat gewoon of helemaal niet meer?
Ik zou sowieso niet elke dag microdoseren. De meest gangbare standaard daarin is om de 2 dagen en dan rond de 10 a 12,5 ug ofzo.
Op die manier zou een gewone trip ook meer kans van slagen hebben aangezien je dan haast geen tolerantie opbouwt. Ik denk met dagelijks wel maar zou dat niet wetenschappelijk kunnen onderbouwen. Het zou sowieso uberhaupt wel lukken hoor om evengoed eens tussendoor goed te trippen. Maar zal je heel misschien iets minder voelen. Dat moet je langzaam en voorzichtig ondervinden. Dus begin altijd met je gebruikelijke dosis dan de eerste keer.

Succes!

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hier wordt het toch echt zo uitgelegd:

Bij punt 7. Hebben ze het over dagelijks 10 weken dan 4 weken niets.

Heb je hier ervaring mee 'Mezelf'?
Ja klopt hoor er zijn natuurlijk meerdere varianten er zijn ook genoeg te vinden die het hebben over om de dag of om de twee dagen. Ligt beetje aan de persoon en het doel natuurlijk... daarbij adviseer ik om de 2 dagen om je tolerantie laag te houden als je af en toe nog een echte trip wil.

Ikzelf heb wel ervaring met microdosing maar niet echt met een bepaald schema om eerlijk te zijn wat natuurlijk qel beter is. Bij mij werkte dat wel goed op zich... maar soms verhoogde het ook juist me anxiety dus beetje wisseld resultaat bij mij. Maar geloof er zeker in dat het heel goed kan helpen voor vele. Dagelijks of niet dagelijks.

Space cadet

Belezen gebruiker
Vergeten te zeggen, heb heel veel last van chronische gewrichtspijn en reguliere pijnbestrijding op doktersvoorschrift doet 't ook niet goed meer. Dus dat ik ook iets wat ik wil onderzoeken.

Space cadet

Belezen gebruiker
Nu 2 weken aan het microdosen met om de dag 8 umg. Over 2 weken stop ik voor 2 weken. Tot nu toe veel baat bij de pijnbestrijding. Merk nog niet heel veel van een beter humeur al gaat me het wel iets beter af op de dagen met MD. Wel betere focus op het werk.

Bovenaan