Mg in bommetje voor beginner

henk009

Newbie
Hoi! Een korte vraag, stel ik heb pure Speed (74%?) hoeveel moet ik dan voor een eerste keer in een bommetje doen? Rond de 80 kg. Wil het weleens mee maken! :grin:

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik zou rond de 30mg nemen. Genoeg voor een leuk effect waarbij je nog niet te hard gaat. Bijnemen kan altijd, als je een heviger effect zou willen. Het duurt ongeveer een halfuur totdat het begint te werken.

hakkenn

Experimenterende gebruiker
30mg? in mijn ogen bijzonder weinig.
Persoonlijk zou ik gaan voor de 100 - 120mg.
Toch vind ik bommetjes minder handig dan snuiven.
Snuiven kan je makkelijker doseren en is goed in te schatten wanneer je t goed vind. En als het net iets te weinig is is het makkelijk ff snel iets bij te pakken :)

Desondanks, veel plezier dr mee! :rockband:

PS: 1 gram (goede) pep krijg je zeker niet zomaar weg, kan je best lang mee doen :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
100-120mg zou ik zeker niet aanraden aan een beginner, vooral niet als het 73% is. Ik persoonlijk stop er meestal tussen de 100 en de 150 in, dat is dan ongeveer 50% en ik heb enige tolerantie.

75mg max zou ik zeggen, meer niet.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik ben iets van 65 kilo of zo en heb vorige keren volgens mij iets van 80mg gehad bij het eerste bommetje, was wel wat minder kwaliteit dan 73% maar nog wel vrij goed. Bijnemen met bommetjes vind ik kut, blijf je honderd jaar wakker.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
henk009 zei:
Hoi! Een korte vraag, stel ik heb pure Speed (74%?) hoeveel moet ik dan voor een eerste keer in een bommetje doen? Rond de 80 kg. Wil het weleens mee maken! :grin:

Been there, zou niet meer nemen dan 100mg om te beginnen.. rekening gehouden met je gewicht.

Mogelijk heb je aan 80mg al genoeg.

Liever later klein beetje bijnemen dan teveel in 1x..

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
25tolife zei:
Liever later klein beetje bijnemen dan teveel in 1x..
Compleet mee eens. Speed kan je namelijk makkelijker bijdoseren als andere middelen, dus begin laag en als je niks merkt kan je altijd meer bijnemen.

Bovenaan