het was voor mij en mijn maat de eerste keer dat we paddo's gingen doen en hadden van 2 hele mexicaanse porties soep gezet. toen we eenmaal de soep ophadden begon het lanzaam te werken steeds sterker. ik stond samen met die maat van me voor een heeeeel mooi schilderij van een bos met een meer erin wat was dit mooi zeg prachtige kleuren een volle gloed en als we bewogen bewoog het schilderij mee. even daarna keek ik naar de muur waar het schilderij aanhing en die begon te bewegen. toen we eenmaal een beetje aan de tripwereld gewent waren (dachten we) gingen we naar buiten. we kwamen buiten en dat was onbeschrijfelijk er komt dan zoveel op je af zoveel dat we een dik kwartier voor het huis van de buurman hebben staan staren als 2 levenlose mensen zo voelde we ons namelijk ook alsof we niet meer in ons eigen lichaam zaten. tijdens het staren hadden we alleen niet door dat de buurman ook naar ons zat te kijken. toen we hier achter kwamen schrokken we en liepen we door die maat van mij keek nog om en zag de buurman naar binnen gaan waar nog een paar andere vrienden van ons. ondertussen was de zware mindfuck al controle aan het overnemen. we werden helemaal para we dachten de ergste dingen zo erg dat we op ten duur langs elkaar stonden en we tegen elkaar zeiden : ik snap er nix meer van. en daar stonden we dan helemaal nix wetend gek worden buiten in een onbekende buurt we zaten egt op het randje om helemaal bad te gaan. totdat opeens een vriendin van ons aan kwam gefietst en vroeg waar we mee bezig waren. dus wij het verhaal over de buurman uitgelegt en wat bleek de buurman was helemaal niet langs geweest dus gingen we maar weer naar binnen. toen ik binnenkwam voelde ik me meteen opgelucht en begon ik pas echt te genieten van de trip.
al bij al vond ik het een freaky maar tog leerzame ervaring. ik ben zeker van plan om vaker te gaan trippen alleen dan wat minder als een hele portie de man
al bij al vond ik het een freaky maar tog leerzame ervaring. ik ben zeker van plan om vaker te gaan trippen alleen dan wat minder als een hele portie de man