Metocin 4-HO-MET

PyxL4

Experimenterende gebruiker
Hey, ik was benieuwd als jullie nog tips hebben voor mijn trip van vanavond? Deze trip zal met 3 andere mensen zijn en buiten (vrienden en wel besloten)

Dit gaat op 20mg metocin. Heb ooit een combi 1p-lsd met metocin gedaan maar nog nooit alleen metocin.

Groewtjes

Harrie In De Warrie

Badass junkie
Ik vind persoonlijk de come up vrij intens dus ff afwachten in veilige setting en dan een wandeling maken door het park als die in de buurt is en de rest daar behoefte aan heeft. Heel visueel, plafond wordt ook echt facking mooi!

PyxL4

Experimenterende gebruiker
Ik vind persoonlijk de come up vrij intens dus ff afwachten in veilige setting en dan een wandeling maken door het park als die in de buurt is en de rest daar behoefte aan heeft. Heel visueel, plafond wordt ook echt facking mooi!
Zal de comeup te erg zijn voor mensen die best wel vaak trippen op lsd? Aangezien er niet echt rekening gehouden is met binnen zitten :grin:. We hebben natuurlijk wel een super rustige plek

Harrie In De Warrie

Badass junkie
Zal de comeup te erg zijn voor mensen die best wel vaak trippen op lsd? Aangezien er niet echt rekening gehouden is met binnen zitten :grin:. We hebben natuurlijk wel een super rustige plek
Denk dat ze het wel kunnen handelen maar zelf vind ik het nog wel intenser. Kan ook aan mij liggen gewoon blijven ademen en het als een golf over je heen laten komen. En met de stroming mee gaan fijne avond! :innocent:

Boyman

Bewuste gebruiker
En, hoe was het? :)

Ik sluit me aan bij wat Harry zegt, de come-up is vrij intens (maar ook kort) en wij maakten altijd graag een kleine wandeling. Als je dan weer thuis komt ga je net lekker pieken en begint het schouwspel.

Bovenaan