Methylonepoeder snuiven

Fightforce

Experimenterende gebruiker
Gebruik zo af en toe Methylone... vul er altijd capsules mee.

Waarschijnlijk wil ik het ook ens een keer snuiven, maar ik vraag me af wat Methylone met je neus doet..
Natuurlijk weet ik wel dat je neus zowieso naar de tering gaat van snuiven.. maar meen weleens ergens opgevangen te hebben dat Methylone behoorlijk aggressief is (zeker voor de neus)

Klopt dit? Iemand met kennis en/of ervaring? Of is het lulkoek en net zo slecht als Speed en Coke..?

Grtz :wink:

Angramar Temenos

Badass junkie
Het is een analoog van MDMA. MDMA wordt ook gesnoven; Ik kan me moeilijk voorstellen dat methylone veel schadelijker zou zijn (en MDMA snuiven schijnt weer stukken minder schadelijk dan speed snuiven).

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Het is een analoog van MDMA. MDMA wordt ook gesnoven; Ik kan me moeilijk voorstellen dat methylone veel schadelijker zou zijn (en MDMA snuiven schijnt weer stukken minder schadelijk dan speed snuiven).

Het is wel stukken pijnlijker, naar ik hoor.

TrippyShit

Badass junkie
Kees Klapkaak zei:
Methylone is toch dat spul wat ook in explosion zat?
Ik wist niet dat ze dat ook in poedervorm hadden!

Tiss wel verboden maar dat betekent niet dat het niet op de markt blijft he :wink:

Of het harder brand dan mdma weet ik niet. Heb liever dat jij daar achter komt dan ik :P

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb het in kristallen / poedervorm, maar ik denk dat je al een karrevracht moet snuiven om gewenst effect te krijgen...

Laatst zat ik oraal op een dosis van 400mg toen ik het fijn vond. Als je zeg de helft moet snuiven, 200mg, en het is pijnlijk aan je neus kan dat een behoorlijke hel worden. Heb wel eens een uur last gehad van 5mg 2cb wat ik gesnoven had.

MDMA iss inderdaad erg pijnlijk, maar daar hoef je ook niet zo'n grote hoeveeleid van te nemen.

Ik zou het gewoon slikken :)

Kxtel

je meot gewoon 2 lijntjes snuiven, het is niet erg pijnlijk.
de nasmaak is wel extreem goor..

voordeel van methylone snuiven is dat het effect echt binnen een minuut inkickt :hearteyes:

Spor

Wijs gebruiker
een heeeeeeeeeeeeeele grote:

GEEN KATER

verder minder leipe kop, kan eten als ik dat wil, en heb erna gewoon lekker geslapen... Voor mij voordeel genoeg voor veel gevallen ten opzichte van mdma hoor :)

Sarz

Belezen gebruiker
Ik heb ff een vraagje tussendoor. Ik heb namelijk zo'n 2 maanden geleden voor 't eerst XTC gebruikt en ben van plan tussen elke keer minimaal 3 maanden te houden. Nou zou ik wel graag een keertje methylone willen gebruiken, maar heeft dit net zo'n effect op je serotonine of maakt dit verder niet uit? Ik bedoel dus dat ik niet pas 3 maanden na m'n eerste keer X methylone kan doen en dan wéer 3 maanden moet wachten voor ik mdma of methylone zou kunnen doen..
Ik hoop dat m'n vraag een beetje duidelijk is. :stoned:

J0rrit

Badass junkie
Spor zei:
een heeeeeeeeeeeeeele grote:

GEEN KATER

verder minder leipe kop, kan eten als ik dat wil, en heb erna gewoon lekker geslapen... Voor mij voordeel genoeg voor veel gevallen ten opzichte van mdma hoor :)

oke, en voor de rest, de space zelf, even lekker als mdma?

Spor

Wijs gebruiker
^Je kan niet alles hebben he... Soort light versie van MDMA, alles is milder, zowel het gevoel, als de kater. Ik vind het voor verschillende situaties veel geschikter als MDMA. Op een dik feest wil je natuurlijk gewoon springen als een dolle dus dan neem je MDMA, maar op kleinere feestjes, en veel andere gelegenheden vind ik wel dat het veel voordeel heeft ten opzichte van MDMA omdat je dan de dag erna ook nog was geregeld krijgt

Kxtel

Krijg persoonlijk meer energie bij methylone dan bij mdma, kater is minder, geen rare kop :P

Sarz

Belezen gebruiker
Sarz zei:
Ik heb ff een vraagje tussendoor. Ik heb namelijk zo'n 2 maanden geleden voor 't eerst XTC gebruikt en ben van plan tussen elke keer minimaal 3 maanden te houden. Nou zou ik wel graag een keertje methylone willen gebruiken, maar heeft dit net zo'n effect op je serotonine of maakt dit verder niet uit? Ik bedoel dus dat ik niet pas 3 maanden na m'n eerste keer X methylone kan doen en dan wéer 3 maanden moet wachten voor ik mdma of methylone zou kunnen doen..
Ik hoop dat m'n vraag een beetje duidelijk is. :stoned:

Iemand die hier een antwoord op weet??

Fightforce

Methylone werkt ook op je serotonine, en op wel meer..

Maar moet zeggen dat 't snuiven best wel chill is.. je moet wel dikke lijnen leggen, maar dat heeft ook wel weer z'n charme :mrgreen:

Sarz

Belezen gebruiker
Bedankt voor je reactie. Maar werkt het ook in zó'n mate op je serotonine dat je erna echt 2-3 maanden moet wachten voor je weer mdma/methylone zou kunnen nemen??

cropp

Badass junkie
Sarz zei:
Bedankt voor je reactie. Maar werkt het ook in zó'n mate op je serotonine dat je erna echt 2-3 maanden moet wachten voor je weer mdma/methylone zou kunnen nemen??

niets moet, en 2-3 maanden lijkt mij erg lang

tomz0r

Badass junkie
Sarz zei:

Nee, zat mensen die kortere tussenpauzes houden en gewoon het volle effect voelen in tegenstelling tot met MDMA.
Of het slim is om het zo vaak te doen is een ander verhaal, zeker omdat er nog niet zo veel over methylone bekend is.

Bovenaan