methylone

slunse

Bewuste gebruiker
BobG zei:
je kan 50 pillen halen of 10 pakken pep ( :rolleyes: ) halen voor dat geld, waarom dan in godsnaam methylone?

zucht..
slunse zei:
ik weet wel dat mdma sterker en goedkoper is, maar dat is voor mij niet de kwestie. ik wil methylone proberen omdat het voor mij nieuw is en zachtere katers schijnt te geven. geld speelt daarin voor mij geen rol.
ik ben simpelweg niet geinteresseerd in pillen of pep nemen. voor 69 euro heb ik trouwens tien gram mdma :wave:
en 70-75eu is een normale prijs voor 50pillen maar daar gaat het hem absoluut niet om. feit is: ik vind methylone, ik wil het proberen en geld maakt daarin voor mij niets uit.

A

Anonymous

Gast
Nou veel plezier jongeman. Spoel je geld maar door de plee.

Wortel

Bewuste gebruiker
BobG zei:
je kan 50 pillen halen of 10 pakken pep ( :rolleyes: ) halen voor dat geld, waarom dan in godsnaam methylone?
Dat heeft ie al gezegd bob.... lezen. Omdat de kater veel minder is! Laat iedereen gewoon in zijn waarde wat ie ook gebruikt.

Wortel

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Bob, echt he zelf haal je sos a €40 de gram en dan ga je tegen iemand anders lopen zeiken als ze ook iets duurs halen.... terwijl hij gewoon wat wilt uit proberen damn.....

A

Anonymous

Gast
Ik betaal 50 voor een gram sos, goeie.

Maarja, het is ook gewoon leipe shit :)
Slechte vergelijking.

slunse

Bewuste gebruiker
BobG zei:

godverdomme man wat zit jij nou te kankeren, besef je wel wat een pretentieuse air jij over je rotkop hebt? :angry:
als er hier een ding is dat door de plee gespoeld moet worden heb jij er wel het meeste van weg, fucking betweter. ik benrotsvast van overtuigd dat ik meer zal amuseren met 1gram methylone ipv 69 euro in geld, of in mdma, of in pep, is dat zo moeilijk te aanvaarden? dat geld kan me geen ene zier schelen, begrepen?
rotjong

A

Anonymous

Gast
Ik snap alleen niet waarom, en dat verwijt jij mij

Te kankeren? Rotjong? nou ben ik gekwetst :cry: :cry:

A

Anonymous

Gast
Sos vermaakt mij meer dan elke drug die ik tot nu toe heb geprobeert.
Ik vind het geen rotzooi.

spacekonijn

Badass junkie
vind sos ook de grootste geldverspilling die er is...
heb liever 0.2 gram methylone dan 1 gram coke.
naja als het voor gebruik was dan he , niet voor verkoop :P

slunse

Bewuste gebruiker
okee sorry ik overreageerde wellicht. werd gewoon pissig van de neerbuigende houding die je uitstraalde. probeer gewoon te begrijpen dat iedereen wellicht ander belang hecht aan verschillende soorten drugs. persoonlijk vind ik coke ook grote brol, maar kan me er best in inleven dat anderen het amusant vinden. dus ik ga er ook niet minachtend over doen of over oordelen, iedereen heeft zijn eigen instelling

Bovenaan