• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Methamphetamine en burrata

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Alles voor "mijn" wetenschap, dus donderdagavond een quasi laboratorium experiment uitgevoerd in veilige thuisomgeving.
Als voorbereiding op een date die nooit plaatsvond ("faker") kocht ik maanden geleden wat methamfetamine. Dat was ik al eerder een paar keer tegen gekomen.

Wat mij vooral verbaasde was de hoeveelheid die gebruikt werd, in verhouding tot de dosis die op Psychonautwiki wordt aangegeven.
Rond 17:00 een booty genomen van 40 mg, volumetrisch gedoseerd, een heavy dose. Maar slechts ongeveer 20% van wat ik mensen zie nemen.
Langzame come-up, nauwelijks een rush, hooguit heel lichte rimpeltjes in mijn hoofd na een kwartier. Verder weinig effect, afwezigheid van een bijzonder fijn gevoel: ja, de muziek klonk fijn maar dat was ook zonder het geval geweest (set waar ik eerder life on location en later thuis nuchter van genoot). Geen neiging tot meebewegen op de muziek.

Na drie uur een booty van 25 mg bijgenomen, ook zonder merkbare positieve effecten. ("beetje dom", maar dat past bij op de vorige dag).
Nog drie uur later kreeg ik enorme trek: dus een bord dat alle voedselwijzers aantikt gemaakt, ietsje underseasoned wellicht. Groene asperges, burrata, Japanse boekweit noedels, kruiden/knoflook vinaigrette.
Een zekere mate van smaakverlies merkte ik bij wat normaal gesproken errug lekker had moeten zijn.

Nog een uur later volgde een app met de vraag of ik de volgende avond beschikbaar was om in te vallen. Direct JA natuurlijk, omdat dat echt leuk is.

Echter, de nacht bleek slapen ondanks toenemend werkzame ingrepen moeizaam: zelfs een Zolpidem 10 mg om 05:00 (half etmaal na eerste inname) gaf maar twee uur slaap. De dag door heb ik bedrust geforceerd met hooguit wat kleine dutjes tussendoor.
De avond begon shaky, vooral omdat ik bang was dat het shaky zou zijn. Toen ik me dat realiseerde ging het boven verwachting goed en steeds beter. Voldoende gepresteerd (hoop ik ...) !

De koningsdag erna, enorm lui. Eigenlijk nu op koningsdag +1 meer energie, na bezoek van vrienden die mij vermanend hebben toegesproken. Vrienden zijn goud !

Mijn conclusie: methamfetamine, zelfs op een veilige ROA, is niets voor mij. Had ik al eerder bedacht, maar nu voor mijzelf aangetoond.
Ik ben waarschijnlijk niet uniek in dat opzicht.

Relmuis

Wijs gebruiker
Wat je omschrijft doet mij niet aan methamfetamine denken.
Het begint al met de topic titel. :blush:
Drie druiven ligt meer in de lijn der verwachting.
65 mg en dan honger krijgen?
Heb je dit vaker gehad met amfetamines?

Nu ga ik naar de supermarkt, groene asperges halen, daar heb ik al sinds vannacht zin in. :smirk:

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Nu ga ik naar de supermarkt, groene asperges halen, daar heb ik al sinds vannacht zin in. :smirk:
Heel verstandig. Erg lekker, vooral gegrild of uit de oven.
Wat je omschrijft doet mij niet aan methamfetamine denken.
Door de enorm lange na-stimulatie heb ik moeite te bedenken wat het anders zou kunnen zijn.
Bijvoorbeeld iets als NEP geeft op dat vlak minder last en meer lol.

Misschien moet ik het alsnog laten testen. Maar stel dat het dan geen methamfetamine is, dan ben ik terug bij af: moet ik het experiment overdoen. Moet ik dat wel willen ?

65 mg en dan honger krijgen?
Heb je dit vaker gehad met amfetamines?
Nee. En met deze stof al helemaal nauwelijks ervaring. Juist daarom dit experiment.
Kon je een erectie behouden?
Niet mee bezig geweest. Zero gevoel van opwinding, al dan niet sexueel.
Sowieso vind ik een erectie zonder gezelschap verspilde energie en onhandig.

En omdat ik liever met een ander onderwerp afsluit:
ja, de muziek klonk fijn maar dat was ook zonder het geval geweest (set waar ik eerder life on location en later thuis nuchter van genoot). Geen neiging tot meebewegen op de muziek
Een update daar over: nu nuchter (bijna, anderhalf glas wijn) klinkt die set van Wata Igarashi nu fijner. Meer neiging tot meebewegen !

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Hoezo overwoog ik het niet te laten testen ? Verstandsverbijstering ?

Testresultaat is binnen: zuiver sample metamphetamine, dus zonder andere psychoactieve stoffen.
Gehalte 67% waarbij naar verluidt 80% de max is.

Het experiment hoef ik niet over te doen: dit is niets voor mij.

Bovendien, het resterende spul, toch een heel dikke halve gram, kan ik nu zonder probleem/ gewetenswroeging weggeven aan iemand die er blij mee is. Bizar genoeg toch voldoende kandidaten in mijn "real life" kennissenkring.

Casrus

DF-koning
Hoezo overwoog ik het niet te laten testen ? Verstandsverbijstering ?

Testresultaat is binnen: zuiver sample metamphetamine, dus zonder andere psychoactieve stoffen.
Gehalte 67% waarbij naar verluidt 80% de max is.

Het experiment hoef ik niet over te doen: dit is niets voor mij.

Bovendien, het resterende spul, toch een heel dikke halve gram, kan ik nu zonder probleem/ gewetenswroeging weggeven aan iemand die er blij mee is. Bizar genoeg toch voldoende kandidaten in mijn "real life" kennissenkring.
Ruil het voor iets wat je wél leuk lijkt.

Proxima

Badass junkie
Voor mij was 80mg oraal het beste.

Je komt in een euphoric mood waarbij je lekker sociaal mensen met een lulkick kan lastig vallen, en waarbij het lekker is om op YouTube nieuwe dingen te leren.

De werkende periode was voor mij echt lang, de piek duurde wel 6-8 uur en daarna voelde het ook nog erg goed maar minder heftig en het duurde zo'n 20 uur voordat het echt snel afnam.

De kater achteraf is echter iets wat ik echt niet fijn vindt dus methamphetamine is voor mij dus niet iets om zomaar even te doen, ik moet de dagen erna echt goed rust kunnen nemen en de dag zelf goed voorbereid zijn qua tijd en jezelf forceren te eten en water te drinken op gezette tijden.

Ook gaf het bij mij geen cravings, meer een gevoel van dat ik het wellicht nog wel een keer wil proberen. Maar ondertussen ligt het al meer dan een jaar onaangeroerd in mijn collectie. 🤷

Relmuis

Wijs gebruiker
Daarom vroeg ik het ook aan jou. :grimacing:
Aan homo zijn zitten veel voordelen, zeker met drugs.
Wij dansten al op Ecstasy toen heteroland nog bezig was met de klompendans en Heineken. [generaliseermodus uit]
Of vervang Ecstasy door Qualude, GHB, ketamine en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Gays take everything. :imp:

Casrus

DF-koning
Daarom vroeg ik het ook aan jou. :grimacing:
Aan homo zijn zitten veel voordelen, zeker met drugs.
Wij dansten al op Ecstasy toen heteroland nog bezig was met de klompendans en Heineken. [generaliseermodus uit]
Of vervang Ecstasy door Qualude, GHB, ketamine en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Gays take everything. :imp:

Aan de andere kant is de het hele openlijke homogebeuren een nakomertje van de nu in vergetelheid gerakende Seksuele Revolutie, die volgens mijn tien jaar geleden overleden vriend (1940 - 2014) aanvankelijk fél tegen homoseksualiteit gekant was (had hier wel meer van willen weten, maar hij had het er nooit over).

Laatst bewerkt:
Bovenaan