SpacePack zei:crystal meth = Methamfetamine
en de werking is inderdaad vele malen sterker dan speed, de gebruiker ervaard ook meer euforie
Het verslavingsgehalte ligt stukken hoger als bij speed, (speed is al slecht :P, dus ik raad je niet aan het te proberen )
Bscw zei:SpacePack zei:crystal meth = Methamfetamine
en de werking is inderdaad vele malen sterker dan speed, de gebruiker ervaard ook meer euforie
Het verslavingsgehalte ligt stukken hoger als bij speed, (speed is al slecht :P, dus ik raad je niet aan het te proberen )
Is de verslaving te vergelijken met Heroïne?

Goanaut zei:Chrystal meth.. dat doen veel van die huisvrouwtjes in Amerika toch stiekem? Lijkt me echt rommel, kom je niet snel vanaf.

nutsss zei:Helloooooo!!?????
Ga je aan de crystal?! Leuk!!! Nog toekomstplannen? Niet doen!!!!
Crystal of Meth dus is vele malen sterker dan gewone speed en sloopt je ook veel meer. Het heeft ook veel meer een euforische werking en is daarom ook geestelijk meer verslavend.
De bekende Amerikaanse anti-drugs spotjes met de gezichten die in korte tijd kompleet vervallen zijn, zijn gebaseerd op extreme voorbeelden van gebruikers van deze stof.
Gelukkig is Meth in Nederland zo goed als niet te krijgen. Blijf er alsjeblieft vanaf en als je dan toch speed moet nemen probeer dan de dextro-amfetamine te krijgen die is het meest zuiver en zal je minder nadelige bijwerkingen bezorgen.

Supervlieg zei:dextro is fijn.. heel erg fijn![]()
Dan kan je een jaar gaan sparen, wil je een fatsoenlijke lijn leggenPhreakingout zei:Supervlieg zei:dextro is fijn.. heel erg fijn![]()
Ik wil mezelf ook wel voordoen als ADHD-patient hoorkrijg ik dat lekker voorgeschreven haha.
Supervlieg zei:dextro is fijn.. heel erg fijn![]()
Hoe komt dat eigenlijk? Nederland is toch zo'n drugsland, en dan geen meth? Beetje vreemd lijkt mij?Gelukkig is Meth in Nederland zo goed als niet te krijgen.
TechNora zei:Hoe komt dat eigenlijk? Nederland is toch zo'n drugsland, en dan geen meth? Beetje vreemd lijkt mij?Gelukkig is Meth in Nederland zo goed als niet te krijgen.
idd meth is hier zeker al,en al een hele tijd...ixienix zei:Ik vind het raar dat jullie zegen dat crystal meth hier amper te vinden is.
Anyway toch maar niet aan beginnen. Denk eens na hoe je je voelt als je een paar dagen (2-3) op de amfetamine zijt doorgegaan. Niet echt kiplekker zou ik zeggen.
Wel methamfetamine is nog 20 keer erger dus. De extra methylgroep aan de afmfetamine zorgt ervoor dat het veel beter in je vet oplosbaar is. Het blijft dus echt dagen doorrazen in je lichaam. Zeer euforisch ja, zeer speedy. Maar ook zeer verslavend.

Crystal of Meth dus is vele malen sterker dan gewone speed en sloopt je ook veel meer. Het heeft ook veel meer een euforische werking en is daarom ook geestelijk meer verslavend.
De bekende Amerikaanse anti-drugs spotjes met de gezichten die in korte tijd kompleet vervallen zijn, zijn gebaseerd op extreme voorbeelden van gebruikers van deze stof.
Gelukkig is Meth in Nederland zo goed als niet te krijgen. Blijf er alsjeblieft vanaf en als je dan toch speed moet nemen probeer dan de dextro-amfetamine te krijgen die is het meest zuiver en zal je minder nadelige bijwerkingen bezorgen.
euh NEE :Pel-terrible zei:nutsss zei:Helloooooo!!?????
dextro amfetamine, kan je die bij elke dealer vinden?
Endymion zei:Was laatst weer een herhaling van Rapportage op tv over methamfetamine (crank). Daar zag je mensen die dagelijks meth inspoten en verslaafd waren. Maargoed dat zijn dan ook van die lui die echt geen leven hebben en zowiezo wel snel verslaafd zijn heb ik het idee.
Crystal of Meth dus is vele malen sterker dan gewone speed en sloopt je ook veel meer.
Bscw zei:Heb je vroeger veel Meth gerookt?
Fat Freddy's cat zei:Bscw zei:Heb je vroeger veel Meth gerookt?
Wat is veel? In totaal heb ik het toch wel een keer of 20-30 gedaan.
Verslavend is dat niet hoor. Welke idioot gaat nu een drug als deze elke dag blijven gebruiken?? Diegene die daar aan verslaafd raken zijn gewoon van nature erg dom denk ik.

dude gij zijt achterlijk om zoiets te zeggen...Fat Freddy's cat zei:Bscw zei:Heb je vroeger veel Meth gerookt?
Verslavend is dat niet hoor. Welke idioot gaat nu een drug als deze elke dag blijven gebruiken?? Diegene die daar aan verslaafd raken zijn gewoon van nature erg dom denk ik.

Bscw zei:Fat Freddy's cat zei:Bscw zei:Heb je vroeger veel Meth gerookt?
Ok Chill om te horen wil 't namelijk een keertje doen
ik raak zelf dus echt niet snel verslaafd dus ermee handelen kan ik wel
PEace![]()
Dissonant zei:Ik hoop dat ik nooit meth in m'n handen geduwd krijg op een feestje :P
Zou dat goed op mdma lijken qua textuur en smaak?

Phreakingout zei:Is sterker als normale Speed, en werd ( wordt? ) nog weleens voorgeschreven als een betere vervanger van Ritalin.
Supervlieg zei:Wat een fucking idioten zijn jullie zeg. Je kan niet vantevoren zeggen of je ergens niet verslaafd aan kan raken. Er komt echt wel wat meer kijken bij een beginnende verslaving dan je denkt. Stel je raakt je baan kwijt, school mislukt, vrienden kwijt of er gaat een naaste van je de pijp uit. Kijken hoe sterk je dan staat knulletjes..
Fat Freddy's cat zei:Supervlieg zei:Wat een fucking idioten zijn jullie zeg. Je kan niet vantevoren zeggen of je ergens niet verslaafd aan kan raken. Er komt echt wel wat meer kijken bij een beginnende verslaving dan je denkt. Stel je raakt je baan kwijt, school mislukt, vrienden kwijt of er gaat een naaste van je de pijp uit. Kijken hoe sterk je dan staat knulletjes..
knulletje... hahaha![]()
Ik raad net iedereen af drugs te gaan gebruiken. snap je punt niet helemaal... Enige wat ik hier idioot vind is dat jullie net doen of je van eens meth proberen dood gaat terwijl velen van jullie zelf idioot grote hoeveelheden speed consumeren...beetje hypocriet...

Fat Freddy's cat zei:Supervlieg zei:Wat een fucking idioten zijn jullie zeg. Je kan niet vantevoren zeggen of je ergens niet verslaafd aan kan raken. Er komt echt wel wat meer kijken bij een beginnende verslaving dan je denkt. Stel je raakt je baan kwijt, school mislukt, vrienden kwijt of er gaat een naaste van je de pijp uit. Kijken hoe sterk je dan staat knulletjes..
knulletje... hahaha![]()
Ik raad net iedereen af drugs te gaan gebruiken. snap je punt niet helemaal... Enige wat ik hier idioot vind is dat jullie net doen of je van eens meth proberen dood gaat terwijl velen van jullie zelf idioot grote hoeveelheden speed consumeren...beetje hypocriet...
JewCookie zei:Fat Freddy's cat zei:Supervlieg zei:Wat een fucking idioten zijn jullie zeg. Je kan niet vantevoren zeggen of je ergens niet verslaafd aan kan raken. Er komt echt wel wat meer kijken bij een beginnende verslaving dan je denkt. Stel je raakt je baan kwijt, school mislukt, vrienden kwijt of er gaat een naaste van je de pijp uit. Kijken hoe sterk je dan staat knulletjes..
knulletje... hahaha![]()
Waarom praatten vele verslaafden 'vroeger' op precies dezelfde manier als jij?
Kan je één verslaafde noemen die in één klap verslaafd geworden is?
Of één verslaafde die na een paar keer gebruiken zegt 'ik ga verslaafd worden over een aantal maand en dagelijks gebruiken, terwijl ik er eigenlijk van af zal willen komen?
Waarom altijd zo makkelijk praten over dingen waar je niks van af weet...?