Methadon

Hallo lezers,

Ik heb 2 weken lang 5mg methadon per dag gebruikt, gebruik nu kratom. Heb zo weinig energie! Nergens zin in. Als ik wakker word uit mijn slaap heb ik een vervelend gevoel in handen en voeten. Nooit meer methadon voor mij! Iemand ervaring met detoxen van methadon of vergelijkbare middelen?

L

Lid 152247

Gast
Klopt. Beruchte bijwerking. Uiteindelijk kan je wel gewoon functioneren maar 2 a 4 weken.
maar.tocjgben je niet 100% jezelf scherp

Deed je het voor heroïne afkick,,m
. Hoeveel dosering? En zit je in een kliniek.

Zelf geen ervaring mee.maar ik.lees.wel.eens was.over suboxone

L

Lid 152247

Gast
Hallo lezers,

Ik heb 2 weken lang 5mg methadon per dag gebruikt, gebruik nu kratom. Heb zo weinig energie! Nergens zin in. Als ik wakker word uit mijn slaap heb ik een vervelend gevoel in handen en voeten. Nooit meer methadon voor mij! Iemand ervaring met detoxen van methadon of vergelijkbare middelen?
Tijd...veel vitaminez geduld z niet passief zijn. Accepteren omdat je weet dat het overgaat.

Het klinkt zo simpel..maar echt..daar ligt de oplossing.

Hoeveel en hoevaak kratom gebruik je, welke?
En nog andere medicatie.?

Ps kratom is in dese situatie te subtiel voor energie. Het vermindert wel.je ontwenning.

Je kan ook naar je arts gaan en alles uitleggen wie weet kan hij je helpen met de oorzaak of symptomen vermindere

Klopt. Beruchte bijwerking. Uiteindelijk kan je wel gewoon functioneren maar 2 a 4 weken.
maar.tocjgben je niet 100% jezelf scherp

Deed je het voor heroïne afkick,,m
. Hoeveel dosering? En zit je in een kliniek.

Zelf geen ervaring mee.maar ik.lees.wel.eens was.over suboxone
Deed t na een paar dagen heroïne gebruik. Ben hier jaren verslaafd aan geweest. Heb toen ook wel eens een paar maanden methadon gebruikt.

Tijd...veel vitaminez geduld z niet passief zijn. Accepteren omdat je weet dat het overgaat.

Het klinkt zo simpel..maar echt..daar ligt de oplossing.

Hoeveel en hoevaak kratom gebruik je, welke?
En nog andere medicatie.?

Ps kratom is in dese situatie te subtiel voor energie. Het vermindert wel.je ontwenning.

Je kan ook naar je arts gaan en alles uitleggen wie weet kan hij je helpen met de oorzaak of symptomen vermindere
30/40 gram kratom per dag, white Bali, maar ga vandaag green malay kopen. Verder geen medicatie. Bedankt voor je reactie

Lus

Newbie
Beste mensen.
Ik weet niet of het hier mag ik wil heel graag afkicken, maar de wachttijd is heel erg lang. Is er iemand toevallig die mij kan helpen hoe ik aan methadon of Subotex kan komen totdat ik opgeroepen wordt.
bedankt alvast

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Beste mensen.
Ik weet niet of het hier mag ik wil heel graag afkicken, maar de wachttijd is heel erg lang. Is er iemand toevallig die mij kan helpen hoe ik aan methadon of Subotex kan komen totdat ik opgeroepen wordt.
bedankt alvast
Snap je moeilijke situatie en hoop dat je snel terecht kan in een kliniek, maar:

Nee mag niet en hiervoor krijg je waarschijnlijk een ban.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Lus
Beste mensen.
bedankt alvast
Bestel kratom via internet. Anders gewoon zeggen dat je snel geholpen moet worden i.v.m. hart problemen. Ik zou voor subutex gaan! Helpen ze je niet gelijk, op een briefje zetten en hun laten onder tekenen. Dan zijn zij verantwoordelijk. Belachelijk dat je niet direct geholpen word!! Helaas een bekend probleem. Je kunt ook om tramadol vragen voor 10 dagen bij de huisarts met wat diazepam. Zo ben ik van de heroïne geraakt.

Bestel kratom via internet. Anders gewoon zeggen dat je snel geholpen moet worden i.v.m. hart problemen. Ik zou voor subutex gaan! Helpen ze je niet gelijk, op een briefje zetten en hun laten onder tekenen. Dan zijn zij verantwoordelijk. Belachelijk dat je niet direct geholpen word!! Helaas een bekend probleem. Je kunt ook om tramadol vragen voor 10 dagen bij de huisarts met wat diazepam. Zo ben ik van de heroïne geraakt.
Serieus beter geen methadon!!

Brakka Mang

Badass junkie
Beste is gewoon roepen dat je suicidaal bent en agressieve neigingen hebt dan wordt je altijd snel opgenomen, begint vaak wel bij crisis opvang maar wanneer je een gevaar voor jezelf bent is dat wel de snelste ingang

Je kan deze vraag ook zonder ban beantwoorden door te zeggen dat de plaatselijke verslavingszorg je daar het beste bij kan helpen. Al dan niet via een initieel bezoek aan de huisarts als je de weg zelf niet weet. Ook is Google een goede bron vandaag de dag. Als iedereen die domme dingen zei verwijderd zou worden zouden twitter en Facebook geen reden van bestaan meer hebben. Eigenlijk best we goed idee nu ik erover nadenk. 🤔🤔

Bovenaan