och heden

die kwam ik in friesland tegen ... konden verslaafden gewoon op huisartsrecept ophalen bij de apotheek .... daar losten ze methadonoplossing op in hetzelfde drankje als waar ze andere medicaties in oplosten ... viessssss methadon bitterheid icm een ranzig mislukt hoestdrankje .. die nog enorm suikerig was ook gezien de aanslag op het flesje na een weekje of wat
Dat is zelfs nog viezer dan de kleurloze drank die ze bij methadonverstrekkingspunten in rotterdam gaven die ook echt vies was .. overigens hadden ze wel allebei 2 mg meet per 1 ml drank ...
mijn ervaring ermee was dat het wel iets sneller werkte dan de versies in een pilletje, verder maakte het geen verschil

om snel af te bouwen vond ik drank makkelijker .. een pil in vieren zou 1.25 mg meet moeten zijn en dus komt er een keer een punt op het laatst dat afbouwen amper nog te doen is, terwijl daar soms wel behoefte aan is .. das moeilijk recht te breken natuurlijk zo'n pil . Drank kun je verdunnen met water en dus tot op de halve of verder milliliter afbouwen
Ja provincie groningen daar ken ik het van, maar nioet op doktersrecept, bij cad elke woensdag moest je dan een weekvoorraad ophalen, maar niet in een potje, in een soort plastic maar buisje, weet niet meer hoeveel milligram maar werd er vreslijk stoned van, als ik zo één dronk.
en
Maar kan zijn dat ze met die vloeibare vorm zijn gestopt, omdat junkies het altijd gingen spuiten.