Methadon shotten

Weet iemand of je ook witte (5mg) methadon pillen kan crushen en shotten, en zoja, hoe filter je dat dan het beste en moet er dan ook bv ascobine doorheen enzo..

Misschien is er iemand die het vaker doet en wat tips kan geven

groetjes

needlefreak

Bewuste gebruiker
Methadon is gemaakt om oraal te nemen. Ik heb zelf nog vloeibare methadon geshot (niet die van de apotheker waar gesuikerde siroop bij toegevoegd is :wink: ) en je hebt er echt niet meer effect van.

Slik die pillen gewoon!

Btw: er is al eens zo'n topic geweest. Gebruik de zoekfunctie.

cheers & beers :beer:

Als je de 5mg Symoron tabletten bedoelt, nee die kunnen niet geshot worden. Ze bevatten een of meerdere varianten van alkylcelluloses, stoffen die in gel veranderen als je in contact me water komen, en zo verhinderen dat er een injecteerbare extractie uit de pillen te halen is. Dit geld ook voor veel verlengde afgift morfine tabletten tegenwoordig. Het maakt alles onmogelijk, snuiven, spuiten en roken.

D.m.v. een tolueen extractie is dit vervelende toevoegsel makkelijk te verwijderen, maar voor de chemische leek is het niet te doen, en tegenwoordig is het sowieso al moeilijk om Tolueen nog in handen te krijgen, helaas ...

Ik krijg mijn Methadon zelf a 6x 20mg tabletten per dag, en deze tabletten zijn wel redelijk makkelijk injecteerbaar, al is het nog steeds aanzienlijk schadelijk in fysisch opzicht, een wielfilter zou dat veel minder schadelijk kunnen maken, maar helaas, ik heb daar nooit te tijd voor, of ander excusen, helaas...

speedjunky69

Bewuste gebruiker
ik heb zelf vloeibare methadon en de groene 20 mg pillen geshot maar ik kan je vertellen tis niet de moeite waard. als het word geslikt is de werking net zo goed het word goed opgenomen via de orale route en shotten heeft niet echt een meerwaarde....

Bovenaan