meth VS speed

A

Anonymous

Gast
Je legt mijn standpunt helemaal verkeerd uit, je bent te koppig jongeman..

meth666

Belezen gebruiker
als je het niet eens heb laten testen, hoe weet je dan dat het sterke meth is, miss was die shit zo tering verdunt dat er maar 1% meth in zat 20% amphetamine en 79%cafeine.
je kan mij niet wijsmaken dat jij niet echt veel boeineds voelt van goede methamphetamine.

zommes

Badass junkie
meth666 zei:
als je het niet eens heb laten testen, hoe weet je dan dat het sterke meth is, miss was die shit zo tering verdunt dat er maar 1% meth in zat 20% amphetamine en 79%cafeine.
je kan mij niet wijsmaken dat jij niet echt veel boeineds voelt van goede methamphetamine.

Zeg ik: niet veel boeiends? Je weet niet eens wat ik bedoelde met die zin.

Met jou valt niet te converseren omdat je allemaal dingen leest die er niet staan.

nexus

Experimenterende gebruiker
Meth666,

fijn dat je links post en zo te zien zitten er zelfs betrouwbare bronnen tussen.

Maar dat heel gezwam met je reacties blijft volgens mij op niks slaan. Bij Crack en Coke is het nog steeds hetzelfde molecule wat de hersenen bereikt en de effecten opwekt. Iets wat niet het geval is bij meth / amfetamine, hetgeen verschillende moleculen zijn. Je hebt gelijk dat een zuur-base reactie ook een chemische reactie is maar die veranderd niets aan hoe het molecuul zijn werk doet in het lichaam. (en begin nu niet te zeiken over snellere opname want HCl zouten kan je ook spuiten waardoor ze even snel in het bloed zitten)

Coke staat tot crack zoals Meth.HCl staat tot meth (vrije base) en niet zoals het tot amfetamine staat. Coke en crack bevatten hetzelfde actief bestanddeel, meth en speed niet. Dat was de point van BOBG en dat kan je wat mij betreft niet weerleggen, ongeacht hoeveel scheikunde je er probeert bij te sleuren.

Je hebt voor 90% gelijk in wat je allemaal post maar Wiki is niet altijd 100% betrouwbaar, dat was de point...

meth666

Belezen gebruiker
Jah ik begrijp je punt, in je hebt in principe ook wel gelijk, alleen het idee erachter was over niet amphetamine, methamphetamine, maar meer dat methamphetamine de zwaardere in de amphetamine klasse is.

nexus

Experimenterende gebruiker
Ah, fijn dat ge andere DF gebruikers hun standpunt ook probeert te begrijpen.

Probeer u niet te fel op te jagen, hoe feller ge post, hoe feller andere mensen gaan reageren.

Ik merk da ge wel weet waarover ge praat maar als ge het rustiger overbrengt wekt ge een pak minder reactie op...

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
meth666

als je commentaar post zorg dan wel dat hij geloofwaardig is, na amper 5 zinnetjes te lezen zeg je al

"De normale straatversie van cocaine is cocaine hydrochloride. Hier is de cocaine verbonden met een base, namelijk HCL (is een zout) "

HCL is een zuur geen base; en dat is in de chemie ongeveer een even grove fout als zeggen 1+1=3

Jah dan heb je dus afgedaan. Ken jij eigenlijk wel iets van chemie?
Iemand die op zen 14e zen eerste boek chemie in handen krijgt ziet al direkt waar hier de fout ligt.
Maar ik neem je niets kwalijk het internet staat VOL fouten als het op wetenschap aankomt. Net zoals dit forum met momenten.

Dus even voor de duidelijkheid

methcristallen = methpoeder = meth.HCL
coke poeder=cokekristallen=cocaine.HCL
mdmapoeder=pilletje=kristallen=MDMA.HCL

BASE is gewoon het tegenovergestelde van ZUUR. Uit elk chemisch proces om dope te maken kom je eerst de base tegen en dan vermengt men dit met zuur om tot een zout te komen. Het HCL-zout.
Waarom, om het te kunnen verwerken. De base in ampullen stoppen zou maar onhandig zijn.
Waarom zoek je dan beter achter kristallen ipv poeder, omdat dit een vorm van zuiverheid garandeerd, maar je kan dus ook perfect 100 procent zuiver poeder vinden, dit zijn dan gewoon cristallen die fijngemalen zijn.

Maw als je ooit in een lab terecht komt en je hebt de kans om een beetje base mee te nemen, DOEN. is een beetje olieachtige vloeitstof en giet lekker weg met een pilsje.

Jelle Snel

Belezen gebruiker
haha, gewoon doen he :P
nou, ik weet niet of ik dat zo snel zou doen..blijft toch ook wel linke poep ma wie weet...ben altijd nieuwsgierig :rolleyes:

Flashing Moments

Belezen gebruiker
hoe weet ik of mijn ' speed' niet stiekem (een beetje) meth met versnijdingsmiddelen is? (zodat de sterkte ongeveer even sterk is als van redelijk zuivere speed)
werkt meth alleen langer? of ook anders?
dat je van meth ook een gevoel van euforie kan krijgen weet ik, maar dat is alleen als je t spuit of rookt geloof ik.. en dus niet als je t snuift

en wil er nu iemand opstaan die dit dan ook gebruikt??
ik gebruik het al jaren, wie nog meer? er zijn al zo veel topics over dit onderwerp, maar ik hoor nooit van gebruikers...

nutsss

Wijs gebruiker
Inderdaad ja.. de meeste Meth gebruikers daar hoor je na een poosje niet veel meer van... Gek hè? .... Crazy world we live in...

Ga nu maar weer zitten.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Kick !! Deze meth shit maar even omhoog .... zo diep wegzonken.

serieus ik hoop dat deze bagger de nederlandse markt niet gaat overwoekeren. Ik begin er ook zo wie zo niet aan, al is het zuiver en gratizzzzzz.

Waar is de methslet ja .... LOL Zommes toen mocht je nog lekker fel zijn. Nu als moderator ben je wel wat easier in the flow. Ik hou wel van ongezouten opmerkingen.

:wave:

fuck, mag hopen dat die bagger zooi niet te populair wordt hier.
Ik heb een jaar in Australie gewoond waar dat spul echt een ramp is/aan het worden is. Ik woonde in de buurt van een verslavinskliniek en een achterbuurt, en je kon de lamme hero junks en de compleet gestoord meth heads zo uit elkaar houden. Echt compleet opgefokte mafkezen, helemaal para of super hyper die je soms tegenkwam als je buiten een peuk stond te roken.... Gasten aan de smack zien we allemaal wel, maar dat spul is echt niet te vergelijken qua overlast e.d.
Ook echt een epidemie aan het worden daaro, kreeg zelfs flyers van de cops over dat je moest bellen als je iemand teveel anti-flu medicatie zag kopen (van die shit met pseudoephedrine derin, werkte trouwens wel fucking goed toen ik een zware griep had, wou dat ze dat spul hier ook haddem)

Vermoed nu trouwens dat ik misschien ook wel dat spul heb gesnoven, was m'n eerste keer speed op een dikke avond uit met australische vrienden. Of ik ook speed wilde.... ja is goed, 2x een lijntje van 4 cm en een bijna leeg zakje uitgelikt. Fucking lang wakker een de dikste kater van speed ooit. Sindsdien in NL speed gebruikt een paar keer, altijd meer gehad maar nooit zo leipe ervaringen, misschien was het gewoon goeie shit maar ik zit te twijfelen....

Die hele meth-hype / paniek is de grootste propaganda van de DEA ooit!

Ja, het is rotzooi, ja je kan er verslaafd aan raken, maar je ligt echt niet na 1x gebruiken met korsten op je lichaam in de goot. (heb het 2x gebruikt, 1x roken, 1 x snuiven, en het effect was gewoon hetzelfde als van goeie pep, behalve dan als je iets rookt dat je sneller meer effect hebt..)

En beide vormen werken pschyoactief, ik wordt van beide euforisch....(en geil :flushed: ) en als je teveel neemt wordt je van beide vormen para...

Verder is het gewoon sterke amphetamine die door de methylgroep wat beter inwerkt op de hersenen...

Rain

Bewuste gebruiker
Re: meth

meth666 zei:
Er is ook nog een aziatische versie van amphetamine, deze heet jaba.

Volgens mij is 'Jaba'' gewoon de aziatische naam voor Methamphetamine. Zoals ik had vernomen toen ik een documantaire over meth aan het kijken was.

Rain

Bewuste gebruiker
David Bueno zei:
Die hele meth-hype / paniek is de grootste propaganda van de DEA ooit!

Ja, het is rotzooi, ja je kan er verslaafd aan raken, maar je ligt echt niet na 1x gebruiken met korsten op je lichaam in de goot. (heb het 2x gebruikt, 1x roken, 1 x snuiven, en het effect was gewoon hetzelfde als van goeie pep, behalve dan als je iets rookt dat je sneller meer effect hebt..)

En beide vormen werken pschyoactief, ik wordt van beide euforisch....(en geil :flushed: ) en als je teveel neemt wordt je van beide vormen para...

Verder is het gewoon sterke amphetamine die door de methylgroep wat beter inwerkt op de hersenen...

een echte must get dus! :mrgreen: j/k

Rain

Bewuste gebruiker
sakerhets_tandstickor zei:
fuck, mag hopen dat die bagger zooi niet te populair wordt hier.
Ik heb een jaar in Australie gewoond waar dat spul echt een ramp is/aan het worden is. Ik woonde in de buurt van een verslavinskliniek en een achterbuurt, en je kon de lamme hero junks en de compleet gestoord meth heads zo uit elkaar houden. Echt compleet opgefokte mafkezen, helemaal para of super hyper die je soms tegenkwam als je buiten een peuk stond te roken.... Gasten aan de smack zien we allemaal wel, maar dat spul is echt niet te vergelijken qua overlast e.d.
Ook echt een epidemie aan het worden daaro, kreeg zelfs flyers van de cops over dat je moest bellen als je iemand teveel anti-flu medicatie zag kopen (van die shit met pseudoephedrine derin, werkte trouwens wel fucking goed toen ik een zware griep had, wou dat ze dat spul hier ook haddem)

Vermoed nu trouwens dat ik misschien ook wel dat spul heb gesnoven, was m'n eerste keer speed op een dikke avond uit met australische vrienden. Of ik ook speed wilde.... ja is goed, 2x een lijntje van 4 cm en een bijna leeg zakje uitgelikt. Fucking lang wakker een de dikste kater van speed ooit. Sindsdien in NL speed gebruikt een paar keer, altijd meer gehad maar nooit zo leipe ervaringen, misschien was het gewoon goeie shit maar ik zit te twijfelen....

Ik ben het zeker eens met de stelling dat meth niet populair mag worden hier. Kijk naar australie,VS en zuid afrika. In een dorp vlak bij kaapstad wordt meth gemaakt in 1 op de 2 huizen. Niemand maakt school af en meer dan 50% van de bevolking in dat dorp is daar aan verslaafd ( ook maar gelezen hoor )

Wacky

Badass junkie
zommes zei:
Wat Pharmafreak zegt, klopt gewoon, JIJ laat je beinvloeden door de drugs, de acties die je daarna neemt, worden nog steeds door jou genomen, niet door een methmannetje in je hoofd ofzo.

Wat een gelul voor een moderator op een drugsforum.

Bovenaan