Meth pis...

Casrus

DF-koning
Mijn koala vraagt zich af of je high kunt worden van urine van iemand die meth heeft gebruikt, bijvoorbeeld jijzelf.
Weet iemand dat, of hebben ze er misschien ervaring mee?

Casrus

DF-koning
Hoezo geef jij meth aan een koala en hoezo heb je die als huisdier?
Het een soort van 'referentie' aan sites als bluelight.org waar threads over drugs vaak begonnen met SWIM (Someone Who Isn't Me) of refereerden aan hun huisdier dat zogenaamd drugs wilde nemen waar ze een vraag over hadden (zal wel geweest zijn om de Amerikaanse wet te omzeilen).

Moet er wel bij zeggen dat deze vraag gebaseerd is op een comedy routine...

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
055D77CB-259A-4530-B493-99ED972E93CC.jpeg

Maar hey, er bestaan geen stomme vragen op dit forum jongens. Blijkbaar zijn er meer mensen die zich het hoofd breken over deze vraag: 🤷🏻‍♀️

Blijkbaar kan het! Geen ervaring mee though. xD

Lid 103682

Bewuste gebruiker
En hoe zit dat met bloed?
Het is niet voor mijn hamster, ook geen lijken in de kast. Je hebt een film Limitless met een scène waar hij in een hollywoodgevecht zich even tegoed doet aan wat bloed van een tegenstander.
Om het te googlen ,dan flitst altijd de gedachten door mijn hoofd. Wat is mijn uitleg als ze(?) dit in mijn zoekgeschiedenis vinden. Ik zie me al zwetend in zo'n verhoorkamertje zitten.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Deze studie stelt dat een van de metabolieten van methamfetamine is......

🥁🥁🥁

Amfetamine!

(Op mobiel kan ik het linkje niet mooi in de tekst verwerken)

Theoretisch gezien kan je koala dus high worden van de urine van een gebruiker van meth.

Of je koala het ook lekker opdrinkt durf ik niet te zeggen. Daarnaast is het een beetje dierenmishandeling, so be your own Guinea pig will ya?

En dan is het de vraag hoe geconcentreerd de werkzame stof nog aanwezig is.

Indampen en een aceton wash werkt misschien lol

Ik vraag me toch af hoe deze vraag boven is komen borrelen 😂

Bovenaan