met bananesmaak

Colaiuta

Bewuste gebruiker
Heuy,

ben het zelf nog niet tegen gekomen, maar bij een maat van mij op school had iemand het over speed met bananesmaak gehehe :sunglasses:
heeft iemand hier ooit pep gehad met een smaak ofzo? of kent niemand dat?

lijkt me wel chille-bille, ga je misschien ook niet zo gruwelijk over je nek na de eerste lijn :wink:

zommes

Badass junkie
Ja, je kan er natuurlijk smaakstofjes oid door heen gooien..

Ben het zelf ook nog nooit tegengekomen. Ik denk niet dat Speed echt lekker gemaakt kan worden.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Colaiuta zei:
Heuy,

ben het zelf nog niet tegen gekomen, maar bij een maat van mij op school had iemand het over speed met bananesmaak gehehe :sunglasses:
heeft iemand hier ooit pep gehad met een smaak ofzo? of kent niemand dat?

lijkt me wel chille-bille, ga je misschien ook niet zo gruwelijk over je nek na de eerste lijn :wink:

We noemde vroeger een soort pep welleens appeltjes speed door de velle groene appels smaak/geur die eraan hing,maar bananesmaak wat zacht is..lijkt me sterk of die persoon heeft ze pep tussen de opengeschilde bananen in de koelkast open en bloot bewaard natuurlijk.Maar dan nog.. :mrgreen:

JewCookie

Wijs gebruiker
volgens mij moet de smaak van de speed wel blijven overheerden anders heb je volgens mij best kut kwaliteit.. :mrgreen:

Colaiuta

Bewuste gebruiker
mijn ervaring is dat hele goed speed, heel erg brand in die naze, maar dat de smaak niet heeeel smerig hoeft te zijn. ja ok, meestal is t wel walgelijk :wave:

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Appeltjespep ken ik idd ook..

Rook naar appel best lekker maar t smaakte dr amper naar.. en t brandde dr ok niet minder om :openmouth:

Maja t werkte al te goed..
Eigenlijk heb ik nog nooit pep gehad die niet werkt.. als ik pep heb gesnove kan ik ook nooit slape die nacht of ik nou sochtends of snachts snuif..

Dus voor mij bestaat er geen "slechte" had wel is een dealer van wie iedereen zei dat ie troep verkocht maar ik kon dr een nacht leip op rausen dus wat is slechte pep dan eigenlijk? Bestaat het wel? :grin:

Colaiuta

Bewuste gebruiker
ghehe tja, heb ook nog nooit speed gehad waar ik geen hele nacht mee door kon gaan, maar ik vind speed goed wanneer het gewoon lekker werkt en je de volgende dag niet belachelijk gaar bent... beetje ''luxe'' pasta die wel brand maar niet zo gruwelijk vies smaakt

Bovenaan