Mescaline vraagjes

Drientje

DF-koning
Ik ben al een hele tijd in het bezit van een zakje mescaline poeder. Dit is gedroogde San Pedro cactus.

Ik wil dit al heel lang erg graag doen maar ik heb nog niet alle info die ik graag wil.

De dosis is mij verteld:
1 gram poeder = 4 normale trips of 2 belachelijke ego dood trips.

250 mg zou dus moeten volstaan. Ik ben nogal voorzichtig aangelegd dus zou ik voor de eerste keer 200 mg pakken. Nu heb ik een vriendin op haar feestje 140mg gegeven (ze is nogal gevoelig, van 25 mics lsd tript ze al zoals ik op 100) en ik verwachtte dan ook dat ze gewoon zou trippen maar ze is halverwege het feest heerlijk in slaap gevallen.

Misschien is 200 mg dan wel te weinig dus oké, 250 mg it is.

Vraag is nu of je mescaline kan redosen als je niet zo heel veel voelt. Is het mogelijk om caps te maken van 50-75 mg als je inschat dat de dosis te laag is? Voor zover ik weet heeft mescaline een hele lange inwerkingsduur en voor je het weet ben je 3 uur verder voor je iets voelt. Ik ken mezelf, als ik na 1,5 uur niets voel word ik ongeduldig en pak ik bij. Na hoeveel tijd is het verstandig om veilig bij te pakken, mocht dat kunnen.

En hoelang is mescaline poeder houdbaar? Ik heb het zakje nu zo'n twee jaar en al die tijd koel en droog bewaard.
Is mescaline een stabiele stof? Kan een poeder na zo lang in kracht af nemen? (Gezien de 140mg niet zo heel veel deed bij de vriendin.)

gamezz

Bewuste gebruiker
Oral Mescaline HCl Dosages
Threshold 100 mg
Light 100 - 200 mg
Common 200 - 300 mg
Strong 300 - 500 mg
Heavy 500 - 700 mg

dat is dus de zuivere vorm, aangezien jij zegt datje gedroogde cactus hebt klopt er iets niet
250mg gedroogde san pedro poeder is geen 250mg mescaline

pascal828

Badass junkie

Dit is cactuspoeder

Dit is puur mescalinepoeder

Aalpoepert

Badass junkie
Oh oeps Drientje, ik wist niet dat jij het niet wist. Voor mij was 'ie namelijk best logisch.

Je weet wat ik zei he in je pb, een mens kan niet alles weten! En al helemaal niet als je alleen maar naar de verhalen over de katten van gemeni luistert want dan houd je geen plaats meer over in je geheugen!

Drientje

DF-koning
Aalpoepert zei:
Oh oeps Drientje, ik wist niet dat jij het niet wist. Voor mij was 'ie namelijk best logisch.

Je weet wat ik zei he in je pb, een mens kan niet alles weten! En al helemaal niet als je alleen maar naar de verhalen over de katten van gemeni luistert want dan houd je geen plaats meer over in je geheugen!

Haha, ik voel me er niet minder om hoor.

Ik heb me nog nooit verdiept in mescaline qua verschijningsvorm en ik ging ervan uit dat wat ik had altijd zo was.

Ik ga de persoon van wie ik het ooit gekocht heb even aan de jas trekken en vragen hoe deze dosissen tot stand gekomen zijn want voor zover ik begrijp is 1 gram cactus poeder niet echt van waarde. In ieder geval, niet wat ik ervoor betaald heb en ook niet om op te trippen.

Drientje

DF-koning
Het is best wel lang geleden en ik haal bedragen door elkaar omdat ik rond die periode ook naar ayahusaca ceremonies ben geweest die ook rond die koers liggen en ik fluctueer tussen 30 en 80 euro.

80 is onwaarschijnlijk maar dat bedrag had ik in mijn hoofd.

Iets zegt me dat ik flink genaaid ben.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik weet het vrij zeker. Ik betaal 100 euro voor 1 gram *zuivere synthetische* mescaline. En dat is al redelijk veel. 1 gram cactuspoeder doet niets, en 80 euro ervoor is absurd. So far de eerlijkheid van ayahuascahippies..

tomz0r

Badass junkie
Drientje zei:
Het is best wel lang geleden en ik haal bedragen door elkaar omdat ik rond die periode ook naar ayahusaca ceremonies ben geweest die ook rond die koers liggen en ik fluctueer tussen 30 en 80 euro.

Zo, dat is makkelijk geld verdienen. Gewoon met de kaasschaaf langs de cactus en cashen. Bedankt! :)

Drientje

DF-koning
tomz0r zei:
Drientje zei:

Zo, dat is makkelijk geld verdienen. Gewoon met de kaasschaaf langs de cactus en cashen. Bedankt! :)
:(

MrCactus

Experimenterende gebruiker
1OO gram gedroogde San Pedro Cactus bevat zo'n 1% Mescaline, als je de goede soort hebt ....
Dus 1 gram gedroogde San Pedro bevat zo'n 10 milligram Mescaline, terwijl je zo'n 300 mg nodig hebt voor een trip.

Drientje

DF-koning
Okay, kreeg antwoord van de persoon die me het poeder verkocht heeft:

Het gaat hier om een extract, extract van meerdere werkzame akloiden dus niet alleen pure mes.

Blijft natuurlijk de vraag waarom het licht groen maar ik vertrouw deze persoon dus ik ga voor de 250 - 300 mg.

Blijven de overige vragen van het OP staan natuurlijk.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Door, hou je gewoon bij die 250 mg. Of des noods 275. Maar bijpakken is niet jou sterkste kant en als het niet genoeg is leer dan eens te genieten van iets minder. De volgende keer kan je altijd een hogere dosis nemen.

Drientje

DF-koning
DrippTone zei:
Door, hou je gewoon bij die 250 mg. Of des noods 275. Maar bijpakken is niet jou sterkste kant en als het niet genoeg is leer dan eens te genieten van iets minder. De volgende keer kan je altijd een hogere dosis nemen.
True that!

Maar er zit een verschil tussen 300 mg mesc en 250 mics lsd die niet gepland was. :wink:

En ik ga het niet alleen doen en ik heb niet zo heel veel poeder meer. Denk dat ik het liever gelijk goed doe dan in twee keer net niet.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
DrippTone zei:
True that!

Maar er zit een verschil tussen 300 mg mesc en 250 mics lsd die niet gepland was. :wink:

En ik ga het niet alleen doen en ik heb niet zo heel veel poeder meer. Denk dat ik het liever gelijk goed doe dan in twee keer net niet.

Daar zit wat in. Maar te veel zou ook zonde zijn toch?

Alhoewel ik me niet kan voorstellen ooit teveel mescaline te nemen, hoe meer hoe beter. :P

Drientje

DF-koning
DrippTone zei:
Drientje zei:
DrippTone zei:
True that!

Daar zit wat in. Maar te veel zou ook zonde zijn toch?

Alhoewel ik me niet kan voorstellen ooit teveel mescaline te nemen, hoe meer hoe beter. :P
Geef jij me nou het advies om meer te nemen? :openmouth:

gamezz

Bewuste gebruiker
alsje het neemt laat even weten of het werkt , volgens mij ben je noch altijd zwaar genaaid.
je zegt dat je die persoon vertrouwt? maar verkocht hij je dat poeder als mescaline? (anders geeft ie al bewezen dat ie niet te vertrouwen valt.
de dosis is ook onlogisch als je 200/300mg zuivere mescaline nodig hebt voor een "common" trip ga je van 300mg extract echt niet hallucineren volgens mij

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Bij een extract zitten deels ook andere werkzame alkaloïden, tenminste ik heb eens hetzelfde soort poeder gedaan van een source als drientje, en ging erg lekker op 500mg. Heb echt 4 uur naar de lucht gestaard die alsmaar prachtiger werd. Lopen en bewegen was heerlijk maar intens. Achteraf werd ik er heel creatief van. Verder was het heel diep ontspannend en zeer helder, kreeg wel gigantische pupillen maar die krijg ik meestal.

Maar gezien ik hard en helder gelijk ging zou ik de dosis wel lekker stevig doen, gewoon 400 ofzo, mits je dezelfde batch als ik heb hebt tenminste...

Adreno

J0rrit

Badass junkie
ECHT san pedro extract bestaat uit alle werkzame alkaloiden + de mescaline zelf. Van alle alkaloiden is mescaline 50 % ervan ongeveer...Ik maak dat extract zelf en heb daar de laatste keer 1 gram van gepakt en dat was echt MIND BLOWING gewoon. Van mescaline kan je niet snel te veel nemen, het geeft een heel rustig gevoel en veel minder para dan lsd bijvoorbeeld. Bij zon dosis als ik had genomen springen de letters je letterlijk uit je beeldscherm en nemen alle verschillende kleuren aan die je je maar kan voorstellen. Zon ontzettend dikke visuals moet je wel verwachten! Heerlijk gewoon. Je moet dus de dosis die je neemt ongeveer delen door 2 voor het aantal mg mescaline je hebt genomen. Op erowid kun je even kijken wat de dosissen zijn. 500 mg wat ik ongeveer binnen had (altijd iets minder aangezien je altijd verlies hebt bij extraheren) is wel echt een heel erg stevige dosis. Ligt er ook aan hoe je de mescaline extraheert, zo kun je mescaline hcl of mescaline sulfaat krijgen bijvoorbeeld. Die doseringen verschillen iets!

Memmûm

Belezen gebruiker
Misschien dat iemand er wat aan heeft maar er zijn verschillende manieren van mescalineextractie. Dit is een snelle vorm van extractie die alleen het loze vruchtvlees er uit haalt. Dus niet de misselijkmakende stoffen. Het is gewoon veel beter te eten want als je gewoon san pedro poeder hebt en je gooit hier water bij: dan wordt het nogal veel pap. Het zuigt al het water op.

Je kunt ook met wasbenzine achtige stoffen een schone exractie doen, dan krijg je echt die mooie kristalletjes

Bovenaan