Mescaline (Peyote)

Zeitgeist

Experimenterende gebruiker
Hello,

Wie kan mij even goed helpen met het oogsten, doseren en innemen?!
of een site waar alles goed staat beschreven!
Heb al veel sites gelezen, maar nergens staat het specifiek wat ik nou moet doen!

Heb 2 peyote allebei ongeveer 15jaar oud, en ben er nu wel klaar voor om ze een keer te gaan nuttigen, maar ik wil het wel goed doen!

groetjes...

Atropa

Bewuste gebruiker
Elke 27 gram gedroogde Peyote bevat ongeveer 300 gram mescaline en een zeer breed scala aan andere alkaloïden.

Ik zou zorgen dat je 50 gram gedroogd materiaal hebt en meteen de volle ervaring pakken, dit omdat peyote zeldzaam en duur is en de volle ervaring je naar een dimensie brengt die niet van echt te onderscheiden is, in tegenstelling tot datura op een heel plezierige manier maar het kan verschrikkelijk heftig zijn. Het is echt geen LSD, paddo's of DMT, uiteindelijk beland je in een lichamelijk 3D wereld, door het telefoon lijntje.

Eet alles gedroogd op en spoel het weg met sinas appelsap, niet kotsen! Een ware peyote ervaring begint met grote slaperigheid, zweten, misselijkheid, krampen gevoel weg te vallen in een lucide droom en een psychotisch gevoel van vergiftiging, dat passeert na zo'n 3 uur en dan beginnen de bizarre kleuren en de groene wereld zich te tonen... vanaf daar laat ik het aan de verbeelding over, schrikt niet van wat je niet kon geloven maar toch waarheid wordt, het is echt! Trip duurt wel 24 uur of zelfs langer.

http://www.erowid.org/library/books_onl ... l096.shtml

I began to become aware of a point, a brilliant white light, that seemed to be where God was entering, and it was inconceivably wonderful to perceive it and to be close to it. One wished for it to approach with all one's heart. I could see that people would sit and meditate for hours on end just in the hope that this little bit of light would contact them. I begged for it to continue and come closer but it did not. It faded away not to return in that particular guise the rest of the day.

http://www.youtube.com/watch?v=YvOWY81Zuzw 't Witte licht met een doorbraak. :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=zTJp0eYISIs

Je kunt ook minder nemen maar in dat geval zijn de effecten wel minder, blijf je in deze wereld zitten zoals met andere tripmiddelen maar is het alsnog zeer goddelijk en een kosmische ervaring!

Atropa

Bewuste gebruiker
Snij overigens heel voorzichtig de cactus vlak boven de grond af met een steriel mes!!. Dan zullen uiteindelijk er weer nieuwe peyotes gaan groeien. De afgesneden peyote snij je in stukken en droog je.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Atropa zei:
Elke 27 gram gedroogde Peyote bevat ongeveer 300 gram mescaline en een zeer breed scala aan andere alkaloïden.
Ik neem aan dat je 300 milligram bedoelt hier? :P

Atropa

Bewuste gebruiker
Jep. En veel andere alkaloïden die synergetisch werken met elkaar maar ook met de 3,4,5-trimethoxy-ß-phenethylamine zelf. Daarom is een San Pedro trip en mescaline kristallen minder diepgaand dan peyote. Wat overigens niet wil zeggen dat SP en mescaline kristallen geen kosmisch ervaring geeft, in tegendeel, maar peyote is uniek in dat opzicht. Jammer dat het zo extreem duur is hier in Europa.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Atropa zei:
Trip duurt wel 24 uur of zelfs langer.

Een 'gewone' mescaline trip is qua duur ongeveer hetzelfde als LSD 8-12 uur dus ongeveer.
Dan moet je toch echt wel een hele grote dosis dan 'normaal' nemen wil je 24 uur lang trippen..?

Atropa

Bewuste gebruiker
Peyote is anders en wordt veel langzamer afgebroken. En je moet in dat geval zeker 50 gram droog nemen. Naast mescaline krijg je ook nog eens deze alkaloïden in je systeem, versterken allen elkaars werking en zijn op zichzelf ook psychoactief.

#mescaline (3,4,5- trimethoxy-B-phenethylamine)
# n-methylmescaline
# n-acetylmescaline
# lophophorine
# thyramine
# hordinenine
# anhalaninine
# anhalonidine
# pellotine
# o-methyllanhalonidine

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Waarom meteen een dosis van 50 gram?

13,5 gram ondergrens merkbare effect
13,5 - 27 gram licht tot gemiddelde dosering
27 - 36 gram sterke trip, duurt 6 - 12 uur
40,5 - 45 gram mogelijk oplossen van het ego, trip kan ongeveer 12 uur duren
45 - 54 gram gegarandeerd oplossen van het ego, trip kan ongeveer 24 uur duren

Bron: http://www.azarius.nl/encyclopedia/8/Peyote_cactus/

Dat zou dus betekenen dat je meteen in een ego-dood terecht komt, met of zonder ervaring met psychedelica kan dit in veel gevallen als onplezierig ervaren worden.

Met 2 peyote's van 15 jaar oud zul je toch wel 100 gram gedroogd over houden.
Dan kun je je dosis nog opbouwen afhankelijk van wat je wilt en je voorgaande ervaring met andere tripmiddelen. En toch nog 'de volle ervaring' kunnen beleven.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Ik denk dat die getallen van azarius een beetje overdreven zijn. Als je hier kijkt : http://www.erowid.org/plants/cacti/cacti_sanpedro_potency_faq.shtml

Daar staat peyote bij met een percentage van 1-6% met erachter staan rarely > 1. Dit is dus de mescaline content, ga er maar vanuit dat je peyotes die je hier groeit echtwel onder de 1% mescaline gehalte zitten. Dan zitten er nog wel andere alkaloiden in, maar ik denk dat je toch wel minimaal 300 mg mescaline wil hebben, dat zou dus minimaal 30 gram peyote moeten zijn.

MrCactus

Experimenterende gebruiker
Flip Trip zei:
Ik denk dat die getallen van azarius een beetje overdreven zijn. Als je hier kijkt : http://www.erowid.org/plants/cacti/cacti_sanpedro_potency_faq.shtml

Daar staat peyote bij met een percentage van 1-6% met erachter staan rarely > 1. Dit is dus de mescaline content, ga er maar vanuit dat je peyotes die je hier groeit echtwel onder de 1% mescaline gehalte zitten. Dan zitten er nog wel andere alkaloiden in, maar ik denk dat je toch wel minimaal 300 mg mescaline wil hebben, dat zou dus minimaal 30 gram peyote moeten zijn.
N.B. Het gaat hier steeds om gedroogde Peyote !!!
Verse Peyote bevat zo'n 0,1 % (= 1/1000) Mescaline.
Van verse Peyote heb je dus minstens 300 gram nodig voor een werkzame hoeveelheid van 300 milligram Mescaline.

Bovenaan