Mescaline en misselijkheid

Ik heb hier n halve gram synthetische mescaline liggen, en dacht er aan om die morgen te nemen. Kort vraagje.. word je van synthetische mescaline net zo misselijk als na t eten van n cactus of valt dat wel mee?

Tevens zijn suggesties voor leuke dingen doen tijdens de trip altijd welkom.

Trouwens, ik heb hier ook nog bromo dragonfly liggen. Iemand ervaring met een combinatie van deze twee? Aan te raden of niet?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Anon zei:
Ik heb hier n halve gram synthetische mescaline liggen, en dacht er aan om die morgen te nemen. Kort vraagje.. word je van synthetische mescaline net zo misselijk als na t eten van n cactus of valt dat wel mee?

Trouwens, ik heb hier ook nog bromo dragonfly liggen. Iemand ervaring met een combinatie van deze twee? Aan te raden of niet?

BDF is wel een goeie om te mixen met andere middelen. Ik heb zelf peyote gehad, dus niet de synthetische versie. Maar die 2 samen heb ik nog niet geprobeerd. Zelf zou ik eerder gaan voor acid samen met je mesc. Bij de BDF is een 2c'tje wel goed te doen. :)

donaldduck

Belezen gebruiker
Anon zei:

Ik heb zelf geen mescaline gedaan, ik denk dat je wel misselijk word maar een stuk minder omdat je niet een hele cactus hoeft in te nemen. veel succes!

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Misselijkheid is een eigenschap van mescaline, met pure mescaline of een zuiver extract zal je er wel minder last van hebben.

Ook schijnt de misselijkheid af te nemen als je je dosis gelijkmatig over een half uur inneemt en niet alles in een keer neemt.

Weet je toevallig welk zout vorm je hebt.
Ook lijkt me 500 mg een stevige dosis als het zuiver is, is alleen jammer dat het testcentrum geen concentratie geeft bij mescaline. Misschien eens een threshold dosis pakken om te bepalen of het erg zuiver is.

Maarja ik wens je veel plezier in ieder geval, maar dat gaat wel lukken denk ik zo.

Angramar Temenos

Badass junkie
Zuivere mescaline word je evengoed misselijk van, iets minder dan van een cactus, maar ikzelf word er vooral tijdens de come-up nogal misselijk van

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oke, en hoe is/gaat je trip?

Live report ? :)
Ben zelf ook wel benieuwd naar de effecten van de syntetische vorm.

Bovenaan