merge mijn eerste keer

thommetje

Experimenterende gebruiker
Ik ga merge mijn eerste keer speed snuiven
Heeft er iemand tips hoeveel ik moet snuiven voor een goed effect en
waarmee ik het hetbeste kan snuiven??

sinfony

ik heb erg weinig ervaring met speed maar misschien kan ik het beste antwoord geven aangezien mijn eerste keer vorige week was!

ik ben begonnen met twee sleutelpunten (flink wat opscheppen), en heb een uur erna nog eens twee genomen

het was op een donderdag, dus de café's waren open tot 2, en daarna ben ik een filmpje gaan kijken bij een maat van me

om half 5 naar huis gefietst en daar nog tot half 8 muziek geluisterd op de pc

was een geweldige ervaring

thommetje

dus eik geen nadelen?? en hoeveelste van een gram is een sleutelpunt?? ong zolang> ----- ??

Supervlieg

Wijs gebruiker
Normaal gesproken zou ik zeggen verdeel je grammetje speed in zon 12 lijnen en doe er daar 2 van op een avond. Maar ik heb natuurlijk geen idee hoe sterk je speed is, dus daar schieten we ook niks mee op.

Onthoud 1 ding, less is more. Speed moet je leren kennen en vooral niet teveel de 1e keer, want dan heb ik 5 letters voor je: C H A O S :wave:

sinfony

^ ik denk dat het bij mij nog iets teveel was, en ja dan creeer je inderdaad chaos

begin met een beetje, en je voelt wel wat het met je doet. op hand daarvan doseer je iets meer etc. tot je het gevoel hebt dat het genoeg is

klinkt misschien onverantwoordelijk, en je wil vast een antwoord hebben in centimeters of mg , maar luisteren naar jezelf helpt bij de perfecte dosering!

( ja ik zit nu ook op de speed :P )

Bovenaan