Mephedrone kristallen

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Hoi,

Heb net m'n pakketje meph binnen gekregen en zag tot mijn verbazing dat het niet het poeder(hele hele fijne kristalletjes) was dat ik gewend was maar echt een zak vol grote-grove kristallen.
Zal het sterker zijn? Het zou wel een puurdere vorm zijn(niet getest)
Zijn er meer mensen die die meph-kraistallen hebben gehad? :)

mephuser

Belezen gebruiker
Ik heb de 1e x zelf ook kristallen gehad. Toen had ik bijna een hele gram nodig om lekker te gaan. Dit komt doordat poeder sterker is dan kristallen. Ik heb er zelf niet zoveel verstand van, maar het is toch echt zo..

Je krijgt vast een reactie van iemand, die jou dit precies kan uitleggen.

Pascal FM

Bewuste gebruiker
mephuser zei:
Ik heb de 1e x zelf ook kristallen gehad. Toen had ik bijna een hele gram nodig om lekker te gaan. Dit komt doordat poeder sterker is dan kristallen. Ik heb er zelf niet zoveel verstand van, maar het is toch echt zo..

Je krijgt vast een reactie van iemand, die jou dit precies kan uitleggen.

Heb net wat getest...maar het liegt er niet om....Faeces Christus! :grin:

mephuser

Belezen gebruiker
Ok. Wat kwam er uit de test dan?

Dan heb je waarschijnlijk betere kristallen dan ik had :)

Ik blijf toch bij m'n vertrouwde poedertje :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik krijg eerdaags mephedrone kristallen aan, ben eens benieuwd. Persoonlijk denk ik dat het zuiverder is dan het poeder. De effecten zullen waarschijnlijk sterker zijn. Dat is toch wat er wordt beloofd. :grin:

Als ik het getest heb zal ik het hier postte. :wink:

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Ik krijg eerdaags mephedrone kristallen aan, ben eens benieuwd. Persoonlijk denk ik dat het zuiverder is dan het poeder. De effecten zullen waarschijnlijk sterker zijn. Dat is toch wat er wordt beloofd. :grin:

Als ik het getest heb zal ik het hier postte. :wink:

Naar mijn idee is het idd sterker, heb laatst 3 redelijke lijnen gehad(+-150mg per lijn) waarvan de laatste rond 20:00u...kon pas rond 05:00 slaap vatten :confused: Niet tof als de wekker weer om 06:00 gaat. Bij eerdere evraringen met poeder kon in na ongeveer 4 a 5 uurtjes redelijk in slaap komen. Ben benieuwd hoe het jou bevalt of juist niet :) Als je de volgende dag vroeg op moet zou ik er 's avonds niet te laat mee beginnen :)

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Mephe man in tha house...

Neenee, even serieus.. Indien je Mephedrone 99,7% puur is, zal je 4-MMC een wit poeder zijn, met misschien af en toe wel eens een klein langwerpig kristalletje.
Alles boven de 99,7% zuiverheid is kristallijn... Geen wit poeder dus meer.
Mijn leverancier heeft momenteel +99,9%, en deze 4MMC zou een doorsnede hebben van 0,2 tot 0,5 cm... Lijkende op dikke mdma-kristallen... Deze zou ook veel minder een vasoconstrictorisch neven-effect hebben.

één van de weinigen die het met deze zuiverheid produceert; de meeste 4-MMC momenteel op de markt is 99,8. Rechtstreeks vanuit India. :grin:

Olléééé :hearteyes:

KoxBox

Badass junkie
Scopolamine zei:
Mephe man in tha house...

Neenee, even serieus.. Indien je Mephedrone 99,7% puur is, zal je 4-MMC een wit poeder zijn, met misschien af en toe wel eens een klein langwerpig kristalletje.
Alles boven de 99,7% zuiverheid is kristallijn... Geen wit poeder dus meer.
Mijn leverancier heeft momenteel +99,9%, en deze 4MMC zou een doorsnede hebben van 0,2 tot 0,5 cm... Lijkende op dikke mdma-kristallen... Deze zou ook veel minder een vasoconstrictorisch neven-effect hebben.

één van de weinigen die het met deze zuiverheid produceert; de meeste 4-MMC momenteel op de markt is 99,8. Rechtstreeks vanuit India. :grin:

Olléééé :hearteyes:
Giev. :grin:

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Payment tomorrow >
+3days >
Neger aan mn deur met papier dat ik moet tekenen >
*Scopolamine scheurt enveloppe open* >
*Scopolamine zijn dag kan niet meer stuk*

:grin:

Ik heb net vandaag ook voor het eerst kristallen binnen en die dingen zijn allejezus groot! vanavond maar eens uitproberen wat het verschil is met poeder.

Zijn kristallen alleen niet schraler voor je neus?

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je het met een bankpasje dan ook niet optimaal fijn krijgt :)

Ik leg de kristallen op een papiertje en vouw deze dicht, daarna een aantal keer met iets ronds en hards erover rollen(bv. een bierflesje of een ander klein flesje)...dit heraal ik een paar keer...open het papiertje...en....thadaaaaa!!! super fijn poeder dat nauwelijks pijn in je neus doet :)
Tenminste...zo werkt het bij mij goed :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Pascal FM zei:

Ik leg de kristallen op een papiertje en vouw deze dicht, daarna een aantal keer met iets ronds en hards erover rollen(bv. een bierflesje of een ander klein flesje)...dit heraal ik een paar keer...open het papiertje...en....thadaaaaa!!! super fijn poeder dat nauwelijks pijn in je neus doet :)

Nauwelijks pijn ? Heb je mephedrone al eens als fluffy poeder verkregen en dat gesnoven ?

Dat doet echt wel zeer. :)

Zo ja, is er een verschil wat betreft pijn bij het snuiven ?

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Pascal FM zei:

Nauwelijks pijn ? Heb je mephedrone al eens als fluffy poeder verkregen en dat gesnoven ?

Fluffy poeder? Zoiets als poedersuiker zo fijn? Nee, dat heb ik nog nooit gehad. Het waren hele fijne kristalltejes of hele grove kristallen :)

Heb dus geen idee of er verschil in zit..... :)

A.M.S.G

Newbie
Pascal FM zei:
Sublimo zei:
Pascal FM zei:

Fluffy poeder? Zoiets als poedersuiker zo fijn? Nee, dat heb ik nog nooit gehad. Het waren hele fijne kristalltejes of hele grove kristallen :)

Heb dus geen idee of er verschil in zit..... :)

Dat hele fluffy poeder heb ik nu wel besteld. Volgens degene die het levert maakt het qua effect allemaal niet zo heel veel uit. Hij levert als poeder, kristallen en granules. Wat dan precies het nu ervan is (als het effect hetzelfde is), weet ik niet.

Legaldope

Experimenterende gebruiker
MDMA<3 zei:
Waarom je neus verneuken en niet bommen?:P :confused:
Ikzelf varrier zowat.
Ik snuif graag, daarom begin ik de avond altijd met snuiven.
Nadien schakel ik soms over op bommen, enkel en alleen omdat ik voel dat het niet goed is voor je neus.
Brand wel vele harder als coke.
En coke bom ik nooit.

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Geniaal spul, ik heb tot nu toe nog geen pijn gehad aan de neus zoals iemand die hier eerder reageerde.

Wel een enorm vieze smaak in de keel, maar dat bleef een klein tijdje aan.
Soms ook het gevoel dat ik moest braken?
Gelukkig was dat te onderdrukken met water.

Legaldope

Experimenterende gebruiker
Olijfboompje zei:
Geniaal spul, ik heb tot nu toe nog geen pijn gehad aan de neus zoals iemand die hier eerder reageerde.

Braken had ik soms ook, bij plotse bewegingen.
Als ik zat, direct rechtstond en iets van de grond wou rapen (3x meegemaakt :tongueout: )

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Legaldope zei:
Olijfboompje zei:

Braken had ik soms ook, bij plotse bewegingen.
Als ik zat, direct rechtstond en iets van de grond wou rapen (3x meegemaakt :tongueout: )
Ik had het als ik merkte dat mijn keel te droog was.
Werd het erg slijmerig en wilde je spugen... :tearsofjoy:

mephuser

Belezen gebruiker
Haha klinkt bekend :) Bij XTC heb ik zin om te drinken, maar bij Meph helemaal niet.. Vergeet et dan ook heel vaak om te doen!

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
mephuser zei:
Haha klinkt bekend :) Bij XTC heb ik zin om te drinken, maar bij Meph helemaal niet.. Vergeet et dan ook heel vaak om te doen!
Dit herken ik ook heel erg.
Ik ga er vant weekend opletten, misschien kunnen jullie een tripreport verwachten.
Vant weekend ga ik namelijk stout doen :flushed:

Vrijdag wordt mephedronedag! :grin:
Natuurlijk met normale proporties, niet dat jullie dadelijk lezen dat een jongeman een overdosis heeft gehad :tearsofjoy:

LondonRJ

Newbie
Ik heb 11 jaar in Londen gewoond en was aanwezig bij de geboorte van meow,binnen een paar weken zat de scene erop en de dansvloer was zoals xtc maar met minder waggelen en meer geiligheid.
Meow was legaal, ze noemden het plantfood, zo'n zakje wat je bij je tulpen krijgt bij de Jumbo.
Het was wit poeder en iedereen kocht het in emmers online.

Het feest was snel over toen de gevestigde orde doorhad dat dit de nieuwe xtc was.

Maar potent was het. Maandag in de metro rook je het spul, Londen ging er los op! Het was een winner.

De kristallen van nu doen daar visueel nog weinig aan herinneren, maar het ruikt hetzelfde. Ik denk dat het toen versneden was en dat de bruine kristallen van nu de real deal zijn want het werkt hetzelfde.

Veel plezier, wees er spaarzaam mee en nogmaals, alleen voor plezier. Maandag weer fris en fruitig!

Gr. van een ouwe doorgesnoven rot

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dit topic is ook bijna 11 jaar.

Er zit wel een typisch luchtje aan idd, rook je dat echt in de metro of hing die lucht gewoon in je neus maandag?
:tearsofjoy:, apart luchtje heeft mephedrone inderdaad maar kan me niet voorstellen dat de hele metro ernaar gaat ruiken.

Fool

Badass junkie
:tearsofjoy:, apart luchtje heeft mephedrone inderdaad maar kan me niet voorstellen dat de hele metro ernaar gaat ruiken.
Ik kan me dan weer wel voorstellen dat de binnenkant van bovengetekende zijn/haar neus dat geurtje begon te bevatten. Het spul is in ieder geval agressief genoeg om wat extra plek in je neus te maken. :P

Bovenaan