Meeste effect bom/lijn

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Allereerst sorry als ik een vraag stel die al gesteld is. Hoogst waarschijnlijk wel maar vind het toch altijd lastig om een goed resultaat te krijgen uit de zoekfunctie.

Ik loop er al een tijdje over na te denken. Wat is nou het effect wat ik van speed verwacht, en hoe behaal ik het meeste met de minste speed.

Eerst moet ik antwoord vinden op de vraag wat ik er nou van verwacht. Conclusie; Relaxed/opgewekt (dit is alleen recreatief gebruik ofc). Klinkt tegenstrijdig maar als ik een lijn pep neem kan ik erg relaxed op de bank hangen bijvoorbeeld.

Nu is mijn vraag eigenlijk. Waar haal ik nou het meeste uit?
Is dat een bommetje maken en dan van hoeveel ?
Of is dat over een avond een aantal lijntjes nemen ? iedere 2 uur 1 lijntje ofzo.

cropp

Badass junkie
Sommige mensen zullen het niet met me eens zijn maar ik vind een lijn veel effectiever, moet je wel een dikke lijn leggen.

Door de pijn in je neus, je traanoogje, de smaak en de snelheid waarmee hij inklapt vind ik snuiven effectiever.

Er vanuit gegaan dat je zo veel kunt snuiven als je lekker vind omdat speed toch spotgoedkoop is en ik zelden mijn vooraadje in een keer opmaak.

knolselderij

Wijs gebruiker
snuiven is juist t voordeel van deeps heerlijk dat gevoel in je neus. en ja je kut chillen en snuiven maar dat hangt van de persoon af, ik word juist super duf alsk stil zit en als ik beweeg hebk energie voor 3

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Thxs voor de antwoorden. Het is iid ook erg persoonlijk. Maar wat is nu een goeie dosis om een bommetje van de maken. En wat is een goeie dosis om te snuiven. Bijv ieder uur. Hoeveel mg dan ?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoe duur is het nou? Kies de inname die je het fijnste vind, weet je dat niet, probeer het uit.

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Petrovic zei:
Hoe duur is het nou? Kies de inname die je het fijnste vind, weet je dat niet, probeer het uit.

fair enough :) Was gewoon nieuwsgierig wat jullie ervan denken. Daarnaast kon het zijn dat (wat ik dus niet weet) of de maag dusdanig veel speed afbreekt dat door het snuiven veel meer effect verkregen wordt. Het zou zo maar kunnen.

Liesette

Bewuste gebruiker
Nasica zei:
Petrovic zei:

fair enough :) Was gewoon nieuwsgierig wat jullie ervan denken. Daarnaast kon het zijn dat (wat ik dus niet weet) of de maag dusdanig veel speed afbreekt dat door het snuiven veel meer effect verkregen wordt. Het zou zo maar kunnen.

Denk is dieper na in plaats van alleen maar te craven ?
Als je te veel opsnuift nemen je slijmvliezen het niet meer op en dus slik je het door en dus komt het langs je maagzuur.

Snuiven is alleen effectief als je tegen die maximale opname zit, de rest slik je door als een bommetje.

:hearteyes:

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Liesette zei:
Nasica zei:
Petrovic zei:

Denk is dieper na in plaats van alleen maar te craven ?
Als je te veel opsnuift nemen je slijmvliezen het niet meer op en dus slik je het door en dus komt het langs je maagzuur.

Snuiven is alleen effectief als je tegen die maximale opname zit, de rest slik je door als een bommetje.

:hearteyes:

Jaaa :) Daar zit wat in. Dankje voor de opheldering.

Biertje

Bewuste gebruiker
Nasica zei:
Biertje zei:
Hoeveel procent is je pep?

Mijn bommetjes zijn 100 Mg, met een zuiverheid van 70%

55%

dus met ~120 moet het wel een goed bommetje worden

zou helemaal goed zijn, kzou persoonlijk voor 130 gaan ofzo, dat zou je wel lekker moeten voelen voor 'n uurtje of 12 zonder tolerantie

counterstrikert

Experimenterende gebruiker
Het schijnt wel lekker te zijn als je al heel lang geen pep meer gebruikt hebt om dan wat je normaal als dikke lijn op snuift dan als bommetje te slikken. Hangt natuurlijk wel veel van je maaginhoud af, je moet ook weten dat pep pas ergens in de dikke darm naar de lever gaat en vanuit daar je bloed in gaat.

Het schijnt zo te zijn dat het net als een injectie de rush op komt zetten. Maar natuurlijk moet je lever ook wel voldoende in een keer in je bloed los laten.

Bovenaan