Aking zei:dr bij zuipen
Petrovic zei:Aking zei:dr bij zuipen
Dit werkt wel extra verslavend...
Jeller zei:mja toch, coke zonder alcohol zou ik toch nooit doen.. kweet dat het slecht is, maar t hoort er toch beetje bij zeker?
El_Bitch zei:Zijn er manieren om meer effect te hebbe als je coke snuift?
Want tegenwoordig heb ik er weinig aan..
![]()

+10!Delirium zei:Gewoon aan je piemel trekken.
yeti zei:wasknijpers op je tepels en voorhuid zetten![]()
Delirium zei:Gewoon aan je piemel trekken.
El_Bitch zei:Zijn er manieren om meer effect te hebbe als je coke snuift?
![]()

inferno33 zei:Jippie
Ik denk dat drinken uiteindelijk de enige weg is:P of basen en spuiten, maar daar zou ik niet aan beginnen
Ahzo laten we het nog erger maken...Aking zei:dr bij zuipen
Gemini zei:Petrovic zei:Aking zei:dr bij zuipen
Klopt, als je cocaine hebt gebruikt en je drinkt daar alcohol bij, wordt er een nieuwe stof in je lichaam gevormd, cocaethyleen. Cocaethyleen heeft een werking die vergelijkbaar is met cocaïne zelf, maar ze duurt langer en het gevoel is wat euforischer. Je bent minder opgejaagd en als je enigzins dronken was, voel je je een stuk nuchterder.
Je kan drinken wat je wilt, dronken wordt je niet meer, je remmen vervagen.
Maar cocaethyleen versterkt de zin naar cocaïne waardoor de kans groter is dat opnieuw gebruikt wordt. Ook gaan je hersens een linkje leggen dat als jij dikwijls cocaine gebruikt als je alcohol op hebt, je een volgende keer als je een biertje drinkt ontzettende zit in een lijntje hebt.
En omdat je het idee hebt dat je niet dronken wordt en dan hoogstwaarschijnlijk meer drinkt dan normaal, is de kater de dag erna des te groter.
Ook heeft deze stof een vaatvernauwende werking en veroorzaakt het een toename van je hartslag. Niet erg goed voor je hart dus, wat oldskool al zei.
Natuurlijk je snuift dus je gebruikt een stimulerend middel. En dan alcohol verdooft ene beetje.Tony Montana zei:Nou, dan ben ik een apart geval denk ik.
Ik heb altijd goed spul, maar ben ik echt super dronken. Kan dan niet meer blijven staan of fatsoenlijk pissen op de wc. (meestal is dat zo na een krat bier ofzo)
Maar dat het niet goed is... dat is idd zo. Wat ik zelf wel merk is dat als je veel drinkt en ook snuift (best veel +/- 2 gr. per persoon) dat je hart echt hard tekeer gaat.
partyspacer zei:Petrovic zei:Aking zei:dr bij zuipen
mee oneens, als ik dronken ben voel ik het effect van coke bijna niet.
heb ik ook niet het gevoel dat ik na een uurtje opnieuw moet gaan snuiven ofzo, niks aant handje.
ik heb het laatst broodnuchter gedaan, ik voelde me zooo ontzettend goed!
mn ponypack was nog niet helemaal op en ik wilde deze bewaren voor het weekend. het is me gelukt maar de coke zat de hele week in mn kop, het enige waar ik aan kon denken was coke...
conclusie: coke in nuchtere toestand veel verslavender!
Zeeeeeeeeer verstandig hoorAking zei:dr bij zuipen

Coke is alleen maar leuk als je:yeti zei:El_Bitch zei:Zijn er manieren om meer effect te hebbe als je coke snuift?
![]()
wasknijpers op je tepels en voorhuid zetten![]()
zot zei:Cocaïne roken doe ik het lieft en het is beter dan het te snuiven .dat vind ik nat.
yeti zei:Meer voele?
Zoek de rand van een overdosering op. Snuif zoveel dat je naar lucht ligt te happen als een vis op het droge en je hart met spijkers doorboort lijkt te worden. Dan voel je zoveel meer dude![]()
Dan voel je een immense drang om te overleven.
Dan voel je een spijt groter dan de kosmos.
Dan voel je jezelf nietiger dan dat laagje poeder in je seal...
xpressurself zei:Ik voel een mooi verhaal opkomen? :P
Maar dan is het ook wel heeeeel erg leukDrientje zei:Coke is alleen maar leuk als je:yeti zei:El_Bitch zei:Zijn er manieren om meer effect te hebbe als je coke snuift?
![]()
wasknijpers op je tepels en voorhuid zetten![]()
- met zijn tweeën bent
- allebei naakt bent
- niet erbij drinkt (alcohol)
- geïnteresseerd bent in lange, ruwe en eindeloze seks tot je helemaal kapot geneukt bent
- niet geïnteresseerd bent in heerlijke orgasmes
Pick your choice!