medicatie en een joint???

ik krijg nu 3x 600mg aan pijnstillers per dag binnen. ongeveer gelijk aan 9tot 12 gewone pijnstillers. de pijn is verdoofd, maar de bijwerkingen zijn echt rot.
het zicht is erg vaag en heb erge last van slapeloosheid.
ik wou een joint roken om even te kunnen slapen.
mijn vraag? kan ik wel een joint roken? of gaat ut dan gegarandeert mis? :confused: :confused: :confused:

azgaza

Badass junkie
Ik geloof niet dat dat kwaad kan eigenlijk, maar ik zou het eerst houden bij een paar trekjes en kijken hoe dat valt, als dat niet prettig is dan zou ik niet meer blowen. Alles wat ik snel ff na zocht op google wijst er op dat het geen kwaad kan. Rook voor de zekerheid gewoon niet te veel achter elkaar.

oke bedankt.. nee dat was ik zowiezo niet van plan. maar na een nacht slecht slapen en nix te doen vandaag , zou slapen wel even fijn zijn :)

azgaza

Badass junkie
Het enige waar je kans op hebt volgensmij is dat je suffer dan anders wordt van blowen, maar als je graag wilt slapen is dat denk ik misschien juist wel wenselijk.

Suntablet

Bewuste gebruiker
Je gaat het mss wel wat harder voelen. Ik voel het toch altijd net iets harder als ik moe ben. In combinatie met pijnstillers heb ik geen ervaring maar denk ook wel dat je je dan slomer gaat voelen.

Je kan het rustig uitproberen, wiet geeft meestal toch geen ernstige problemen met combinaties.

dat is ook waar, mja soms weet je iets niet zeker en heb geen zin om dadluk ook nog uns ziek te zijn, voel me al ellendig genoeg door die pijnstillers..

Flameon

Badass junkie
Zover ik weet is het gewoon mogelijk. Zoals hierboven al aangegeven: niet teveel roken, en je zult je wat duffer voelen als normaal.

Dreaming_fantasy

Experimenterende gebruiker
Ik weet niet hoeveel je normaal gesproken gewent bent om te blowen?
Maar ik blow dagelijks, en slik ook minmaal 2 tot max. 5 Ibuprofen 600 per dag *ivm een hernia!*
En ik blow nog gewoon normaal zoals altijd.
Merk wel dat t vaak iets harder inslaat en dat ik wat vermoeider ben, maar goed het kan wel gewoon.

Omdat je wel al bijwerkingen van je Ibuprofen hebt zou ik wel voorzichtig zijn.
Ik blow wel normaal maar heb dan ook geen bijwerkingen zoals wazig zien door de Ibuprofen!

Succes, en slaap lekker :)!

ik kwam gister weer niet in slaap. dus heb 's nachts un joint gedraaid en ben toen heerlijk in slaap gevallen. niks aan de hand dus:grin: tanx voor de info

azgaza

Badass junkie
terrorbunny zei:
ik kwam gister weer niet in slaap. dus heb 's nachts un joint gedraaid en ben toen heerlijk in slaap gevallen. niks aan de hand dus:grin: tanx voor de info

Precies wat ik vermoedde dat er zou gebeuren ja. Iniedergeval mooi dat het werkte.

Psy High

Belezen gebruiker
Stylish Kid In The Riot zei:
Ik heb die medicijnen ook gehad, na een operatie, kon gewoon blowen, niks aan de hand. Ook niet extra suf ofzo, gewoon net als normaal.

Zowel paracetamol als brufen deden niets

Codeine + blowen heeft wel een effect

pieter-b

Wijs gebruiker
brufen = opiaaat?
if so, ..thc(wiet) versterkt de werking van opiaten.
wiet zelf werkt niet als pijnstiller, al helpt het wel de pijn te kunnen negeren.

azgaza

Badass junkie
Wiet werkt door de ontspannende werking (lichamelijk dus ook) wel pijnstillend voor sommige specefieke dingen, die vrouwen alleen hebben, daar helpt het bij. Verder vind ik wiet niet pijnstillend.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
als je blowt + je neemt pijnstillers kun je wel verwachten dat je extra lam word, had een keer 6 paracetamol op en daarna een blunt, kon bijna niet meer lopen zo lam was ik :openmouth:

oxidox

Newbie
ik heb toen ik aangereden was , ook even mij afgevraagt of het wel verstandig was om te blowen op antibiotica.. maar heb er niets negatief van gemerkt :)

Bovenaan