MEAI

jam

Bewuste gebruiker
Dag iedereen

Ik heb deze stof een hele tijd geleden aangekocht en eens eenmalig een kleine dosis van genomen.
Hiervan werd ik voor een korte periode wat energieker (ong 30min) en kon ik de rest van de nacht moeilijk slapen, maar verder heb ik toen nog weinig gemerkt.
Vermoedelijk omdat de dosis te laag was.
Het middel wordt ook aangeprezen als alcoholalternatief/ anti-bingedrink middel, maar ik vind er verder bijzonder weinig informatie over.
Zijn er hier mensen die er al ervaring mee hebben of wat meer over de effecten kunnen vertellen?

LimburgseBoerin

Experimenterende gebruiker
Hoi, heb dit ook geprobeerd, dosis is voor mij ongeveer 200 a 250 mg, de Pace drink waar jij het over hebt bedraagt 160 mg . Ik vind het helemaal niet opwekkend maar eerder ontspannend, ik vind het fijn om mij uit te rekken en spieren te stretchen. Moet er ook veel van gapen.
De eerste keer had ik 160 mg afgewogen en in een pilsje gedaan en opgedronken, ik voelde het stilletjes opkomen na een half uurtje maar het brak niet echt door, na een uur nam ik nog eens dezelfde hoeveelheid, dus in totaal 320 mg en dat vond ik wat te veel , het was overweldigend zwaar, wel warm en vriendelijk van aard maar ook letharisch , mijn ogen trilden toen ook hevig als ik mijn blik probeerde te focussen en de pupillen waren gigantisch. Het doet me beetje aan mdma denken misschien ? Binge-drinken met dit op zou denk ik compleet verkeerd aflopen.
Bij het tweede experiment, enkele weken later had ik 240mg ingenomen, dit ging me beter af.

Laatst bewerkt:

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Zo heb je ook 'Alcarelle' als alternatief voor alcohol, waarvan de precieze samenstelling geheim is. Voor mij al reden genoeg om het niet te nemen, lol.

mijn ogen trilden toen ook hevig als ik mijn blik probeerde te focussen en de pupillen waren gigantisch. Het doet me beetje aan mdma denken misschien ?
Oei! Gezien de structurele overeenkomst met MDAI, de MDMA-analoog met een aminoindane basisskelet in plaats van phenethylamine, riekt dit naar serotoninerelease. Evenals wat je ervaren hebt op MEAI schijnt MDAI ook vooral ontspannend en lethargisch te zijn, als een soort MDMA minus de energie/stimulatie, met andere woorden selectieve serotoninerelease in afwezigheid van release van dopamine en noradrenaline. Lang verhaal kort: MEAI lijkt me een serotonineslurper, alles behalve iets wat je op regelmatige basis zou kunnen gebruiken als vervanger van alcohol! Ik zou zeggen pas ermee op!

jam

Bewuste gebruiker
Dag Psylocyloner, bedankt voor je antwoord.
In de reviews lees je inderdaad dat mensen geen kater ervaren, maar ikzelf voelde niet onmiddellijk de dag na gebruik maar enkele dagen erna wel een soort dip. Dit zou dus inderdaad wel aan de werking op de serotonine huishouding kunnen liggen. Ik ben zeker ook niet van plan om het regelmatig te gebruiken of om in de plaats van alcohol te gebruiken. Ik ga het binnenkort wle nog eens testen om goed achter het effect te komen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
MEAI is inderdaad een agonist voor verschillende subtypes serotonine, noradrenaline en in mindere mate dopamine. Dus ik heb nooit echt helemaal gesnapt waarom dit als alternatief voor alcohol is gemarket.

jam

Bewuste gebruiker
Weet ik ook niet, maar zijn er nog mensen die goede ervaringen met het middel hebben?

Bovenaan