MDPV, MDPK, Pyrro

Spor

Wijs gebruiker
Hallo,

Ik heb onlangs ongeveer 100mg van deze RC in handen gekregen... Ik heb er naar gezocht maar niet veel gevdonen. Kent iemand dit ? het is te bestellen bij RC verkopers. Ik heb er een topic op bluelight over gevonden waar ze zeiden dat het beter als methylphendidate (ritalin) of modafinil. Sommigen vonden het zelf veeeel beter als gewone pep.

Je kon het roken, snuiven of slikken voor zover ik had begrepen. Een dosis van 30mg (oraal) zorgde bij een gebruiker voor een "horror story", een normale dosis werd gezegd was 5-10mg (oraal) (net als ritalin) en een gast had 4mg gebased en die zei dat die nog nooit zo'n pep rush had gehad.

Maar dat kwam allemaal uit 1 topic, van gebruikers. Weet iemand hier toevallig meer over, of een linkje ofzo ? heb op erowid gekeken maar zonder succes. Ik wil er graag iets meer over weten, ben sowiso al geen pep fanaat, dus voor ik weer 3 dagen wakker zit vind ik het fijn om te weten waar ik aan begin :grin:

_Kat_

Bewuste gebruiker
Dit is een pep-achtige afrodisiacum. :P Verder is het niet veel speciaals. Volgens mij heb je aan 5-10mg al genoeg als je het snuift.

K.nurft

Experimenterende gebruiker
Lijkt me niks of je moet een heel duur weegschaaltje hebben. Tot die tijd houd ik het fijn bij methylone of 4-fmp

_Kat_

Bewuste gebruiker
Gisteren geprobeerd en het is precies wat ik al dacht dat het was. Gebruik dit enkel als afrodisiacum want meer kun je er niet echt uit halen om de een of andere reden. Het duurt te kort (3 tot 4 uur) en het begin is te onstabiel. Je kunt er wel een coke-rush van krijgen maar dat kan met alle stimulerende middelen, als je er maar genoeg van neemt. (In de meeste gevallen is dat dus te veel.)

3970

Wijs gebruiker
Ben benieuwd, heb ook binnenkort een beetje om te proberen....evenals 2-DPMP, en BZP...

Spor

Wijs gebruiker
Hmm ik heb het nog steeds niet geprobeerd, heb het dus nog hier... Van het weekend moet ik veel doen, als het 4×zo potent als ritalin is lijkt het me wel een aardig goedje :)

Aldous

Belezen gebruiker
Heb dit goedje ook maar is geprobeerd en het is iid een vrij stevige stimulant! 15mg was al genoeg!

Adrenochroom

Wijs gebruiker
rook die MDPV iig niet! een kennis van me raakte er hooked on en is er nu helemaal vaag en verward door geworden. als je het doet neem t dan iig oraal..

Aldous

Belezen gebruiker
Heb het hcl zout, denk eigenlijk niet dat die te roken is, maar had idd ook al wel wat rapportjes gelezen van mensen die er niet vanaf komen blijven.

tripkop

Belezen gebruiker
Mijn ervaring is dat je zodra je de rush-doseringen bereikt er altijd een vrij zware crash bij hoort. Maar in doseringen tussen 5 en 10mg vind ik het zeker een fijne stimulant en sowieso stukken aangenamer dan crappy straatspeed die driekwart uit caffeine bestaat.

En het is inderdaad vaak moeilijk om niet te gaan redosen eens de rush voorbij is en de effecten afnemen.

paddobenne

En als je aan iets begint met dit stofje in je lchaam (opruimen of computeren) stop je er gewoon niet mee, je bent echt super geconcentreerd op wat je aan het doen bent.
Heb er nooit niet echt veel van genomen(tussen de 5 en 10mg) teveel horrorstories gelezen, maar vind het een tof drugje en het is goedkoop.

groetjes

Spor

Wijs gebruiker
Adrenochroom zei:
een kennis van me raakte er hooked on en is er nu helemaal vaag en verward door geworden

Door de MDPV... ?

Ik krijg binnekort nog wat binnen, en dan ga ik er volgend jaar eens mee verder experimenteren...

hazejunk

Heb gisteren een sample van een halve gram binnen gehad.
Heb het gerookt en geshot.

Het gevoel dat het shoten geeft is iets schoner. Maar ik heb maandag een medische keuring dus kan me aders niet te veel verneuken. 8mg gerookt geeft een heftige up die half uurtje aanhoud en daarna neemt het wat af en heb je weer zin in meer(ik dan toch). Het is inderdaad zeer verslavend.

Heb gisteren in het totaal ongeveer 100mg gebruikt. En kon gewoon slapen na het roken van een paar joints. Wat ik eigenlijk niet had verwacht.

Het gaat goed samen met GBL. En met GBL er bij kon ik gewoon eten.
Ik had ook geen crash vandaag en dat heb ik met normaale pep echt wel.
Tis heftiger dan 4-FMP/4-fa vind ik.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Aha! Dat is nog eens een bericht van waarde!

Hoe zou je de MDPV vergelijken met bvb. 4-FMP of amfetamine inzake speediness, lichamelijkheid, empathie,...

Heb het dusver enkel oraal genuttigd met nul effect. Snuiven en roken komen er dus binnenkort aan.

hazejunk zei:
Heb gisteren een sample van een halve gram binnen gehad.
Heb het gerookt en geshot.

Het gevoel dat het shoten geeft is iets schoner. Maar ik heb maandag een medische keuring dus kan me aders niet te veel verneuken. 8mg gerookt geeft een heftige up die half uurtje aanhoud en daarna neemt het wat af en heb je weer zin in meer(ik dan toch). Het is inderdaad zeer verslavend.

Heb gisteren in het totaal ongeveer 100mg gebruikt. En kon gewoon slapen na het roken van een paar joints. Wat ik eigenlijk niet had verwacht.

Het gaat goed samen met GBL. En met GBL er bij kon ik gewoon eten.
Ik had ook geen crash vandaag en dat heb ik met normaale pep echt wel.
Tis heftiger dan 4-FMP/4-fa vind ik.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Eergisteren voor het eerst wat MDPV gesnoven en later ook nog gerookt.

Had het voordien enkel maar oraal genuttigd, met zero effect helaas.
Snuiven gaat goed. Maar zoals hierboven al staat: roken is wel erg lekker (zij het dan zeer schadelijk voor de longen naar het schijnt...)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Kan je iets meer vertellen hoe lang het werkt, iets specifieker het gevoel etc? Ik ben erg benieuwd naar dit goedje. Achteraf dus geen down gevoel, maar hoe is dat een dag later?

Alvast bedankt! :)

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Petrovic zei:
Kan je iets meer vertellen hoe lang het werkt, iets specifieker het gevoel etc? Ik ben erg benieuwd naar dit goedje. Achteraf dus geen down gevoel, maar hoe is dat een dag later?

Alvast bedankt! :)

Goh, werkingsduur is zéér afhankelijk van persoon tot persoon. Bij mij maximum enkele uurtjes. Anderen beweren er een hele avond op door te gaan (mits seriële redosing, vermoed ik :wink: ).
Een aparte stimulatie die ik moeilijk met andere middelen kan vergelijken. Voornamelijk fysiek aangenaam. Mentaal op een leuke plek. Geen speedyness waarbij je alles hier en nu wil uitvoeren.

Maar misschien dempt de wiet in mijn mix ook wel enigszins de effecten.
Volgende keer vaporiseer ik het wel.

Ook daags nadien geen enkele klacht waar te nemen.

2C-Em

Belezen gebruiker
K.nurft zei:
Lijkt me niks of je moet een heel duur weegschaaltje hebben. Tot die tijd houd ik het fijn bij methylone of 4-fmp
Als je 18 euro voor een weegschaaltje duur vindt kun je idd beter bij RC's uit de buurt blijven.

Spees174

Belezen gebruiker
2C-Em zei:
K.nurft zei:
Als je 18 euro voor een weegschaaltje duur vindt kun je idd beter bij RC's uit de buurt blijven.

Heb je mss een link van die weegschaal van 18 eu ?

2C-Em

Belezen gebruiker
staat op dealextreme.com

ff te lui (*zie tijdstip) om hem te zoeken.

zo nodig andere keer:wink:

mijn mdpv ervaring.
De eerste keer mdpv was nassaal een 15 mg. het eerste effect dook op na een klein half uurtje.
m'n hart versnelde en ik voelde me plots gestimuleerd en gefocused. het kwam op als een soort van licht amphetamine rush maar dan zonder de lichaamelijke strakheid van de spieren. m'n lichaam voelde nog gewoon normaal aan wat bij het gebruik van amphetamine lichter aanvoeld.
ik wist toen nog niet dat je mdpv ook kunt roken en aangezien ik liever rook dan snuif wegens de ontzettend vieze smaak van de doorval (ga er altijd van over m'n nek)
en aangezien ik dacht dat met de verbranding veel verloren gaat deed ik er 25 mg in. (crackpipe)
toen ik begon te inhalere leek het alsof al m'n haren op lichaam recht gingen staan m'n hartslag versnelde enorm en m'n pupille verwijde...
de flash van mdpv lag voor m'n ogen de grote onbekende flash van geweldigst. bij het exhalere voelde ik een warme gloed vanuit m'n voeten vertrekken riching m'n hoofd.
ik vermoedte dat de mdpv zoiets was als coke base en qua gevoel komt het wel wa in de richtingen bij kleine dosseringen. (max 125 mg/avond) en bij grotere dosseringen over de 125 mg neigt het gevoel meer en meer gelijk het roken van methamphetamine. allhoewel ik methamphetamine maar enkele keren deed kan ik niet goed zeggen in hoe ver het verglijkbaar blijft. hoe ik het verglijk is het overgefused en gedreven hoewel toch zeer lustenloos en gebrek aan intersse om effectief iets te doen anders dan nog een hit te nemen...
de zucht naar meer is er wel moet ik zeggen. het vraagt echt een snelle en heftige drang op naar meer. deze drang is sterker en constructiever aanwezig dan bij het gebruik van cocaine.
bij het te lang en te fel gebruik van mdpv in hogere dosseringen word het een zeer onprettige ervarning. ik kon ni bewegen ma was wel super gefocuesd en energetisch desondanks kon ik geen enkele bewegingen uitvoeren voor een half uur ongeveer. m'n spieren en ledematen leken wel van staal. alles was loodzwaar leek zijn eigen willetje te hebben dat zich uiten in stevige spasmen. bij het roken van een normale dosseringen ong.10-15 mg (mss is dit na opbouw tollerantie? hoeveel mg roken jullie zoals?) is de duurtijd afhankelijkheid van de hoeveelheid mdpv die ik in ene keer kan inhalere en hoelanger ik hem kan blijven inhouden das te steviger de flash voor de eerste minute. maar na een klein twin15 tot 25 minute is het hoofdpunt van de flash toch voorbij bij mij. ik ben nu aan het proberen om door middel van natrium hyroxide en hci de mdpv uit te koken tot een freebase. maar over deze procedure is enorm veel info te vinden. veel info die elkaar tegenspreken. ik heb het gedaan door met natrium hyroxide en water het product zachtjes te laten prutellen en met veel roeren om te vormen tot een bruinachtige gelei structuurachtig goedje. dit gemend met as en in de pijp. Deze vorm en manier van roken was intenser en krachtiger.hoewel de smaak van gwn mdpv roken al ni mee valt gaat de smaak van free base -op deze manier-er grandioos over. bah bah. ik moet wel zeggen dat de duurtijd precies wel langer is. ofwel is dit wegens het bereiken van m'n max hoeveelheid per avond. (probeer het allemaal toch ween beetje in toom te houden é:wink:.
tot zover mijn eerste post!

mvg,
intermind-traveller

psych-out

Bewuste gebruiker
intermind_traveller zei:
mvg,
intermind-traveller

aah die intermind traveller :grin:
Mooie en goede uitleg, blij dat jij erbij was toen ik deze shit voor de eerste keer gebruikte!!!

gr psych-out

Bovenaan