Mdphp pellets dosering

addict053

Newbie
Dag,

Ik ben momenteel MDPHP aan het doen maar ik vind het niet iets bijzonders of komt het dat ik het heb geslikt? Ik heb denk ik nu 75mg gehad. Nja ik heb zeg maar al een nachtje doorgehaald op 3mmc en 4mpd. En eigenlijk 2,5 dag in de3 weken geslapen. Zeer hoge tolerantie opgebouwd voor 3mmc. (5 gram op een dag) Zou het daar aan kunnen liggen dat ik niks voel van de MDPHP? Of moet ik het roken? Liefs Lis

OtherShore

Badass junkie
Zou het daar aan kunnen liggen dat ik niks voel van de MDPHP?
Ja, het ligt waarschijnlijk aan je ‘zeer hoge tolerantie’ voor 3-MMC. 3-MMC en MDPHP werken ongeveer op dezelfde neurotransmitters en receptoren, dus er is sprake van kruis tolerantie (de ene stof maakt je ongevoelig voor de ander).
Of moet ik het roken?
Nee, begin er maar niet aan. Het zal nu toch weinig effect hebben en het is nogal verslavend.
En eigenlijk 2,5 dag in de3 weken geslapen.
Je hebt twee en een halve nacht geslapen in de laatste drie weken? Dat is niet goed.
5 gram op een dag
Oei. Dat is ook niet goed. Dat zijn enorme hoeveelheden.

Mijn ongevraagde advies: Zeker niet gaan experimenteren met nieuwe stofjes op dit moment. Tijd voor rust.

Laatst bewerkt:

Green Dude

Belezen gebruiker
Is het mogelijk MDPHP freebase of die pellets ook gewoon te snuiven? Of is dat enkel roken en oraal nemen? Wil geen freebase poeder kopen als dan blijkt dat je het enkel kan roken.

Prutsertje

Belezen gebruiker
Is het mogelijk MDPHP freebase of die pellets ook gewoon te snuiven? Of is dat enkel roken en oraal nemen? Wil geen freebase poeder kopen als dan blijkt dat je het enkel kan roken.
Ik heb dezelfde vraag. Ik heb MDPHP freebase pillen, maar moet je die roken, of kan je ze gewoon droppen?

Bovenaan