MDMA

Kani

Newbie
Gebruik sinds 5 weken ieder weekend 1 gram MdMa Crystalle

Nou had ik gister, na 2 bommetjes Dt ik lekker spacede.
Gewoon chill chill en dat gevoel duurde een uur ofzo. Daarna nam ik nog 2 bommetjes en ik voelde helemaal niks meer. terwijl de mdma is getest door die dealer <Goeie kennis> Dus ik weet zeker dt het goede shit is.

Kan t zijn dt ik moet mindere, of dt me maag t al gewend is en dat ik iets anders moet slikke??

//Kani

matthijs

Badass junkie
Als je 5 weken lang elk weekend 1 gram MDMA naar binnen rost bouw je torenhoge tollerantie op. Beste is om eventjes te stoppen... dan wordt je weer zo lijp als tevoren.
En heb je ook maar de helft nodig. Van 300 mg sta ik al op mijn kop.

Delirium

Badass junkie
Ik had het ook laatst dat mijn laatste 200 mg die ik bijpakte helemaal niet meer werkte. Inderdaad dus minderen, een gram per weekend is veeeel :openmouth:

matthijs zei:
Van 300 mg sta ik al op mijn kop.

Al... :rolleyes:

Kani

Newbie
Dat is dus de reden dat mensen van 25+ mij niet begrijpe dt ik meer als hen kan handele. Ben zelf 16 maar had probleme met het thuisfront, en ben ik dat gaan gebruike met vriende. 5 weekende lang, ik weet et is niet goed maar als je aangeboden krijgt ken je gewn geen nee zegge

matthijs

Badass junkie
Delirium zei:
Ik had het ook laatst dat mijn laatste 200 mg die ik bijpakte helemaal niet meer werkte. Inderdaad dus minderen, een gram per weekend is veeeel :openmouth:

matthijs zei:

Is toch niet zo gek? Ik heb echt 0 tollerantie en ben redelijk gevoelig voor xtc.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
matthijs zei:
Delirium zei:

matthijs zei:

Is toch niet zo gek? Ik heb echt 0 tollerantie en ben redelijk gevoelig voor xtc.

gast je doet net of het weinig is, van 150 hoor je al uit je stuiter te zijn

een dikke pil dus.... en jij van 2 dikke pillen pas.... 300mg is dus niet weinig

matthijs

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
matthijs zei:
Delirium zei:

matthijs zei:

een dikke pil dus.... en jij van 2 dikke pillen pas.... 300mg is dus niet weinig

Jajaja zeker... maar van 300 mg ben je zeer lijp. Heb een keer 2 x 150 mg mdma gehad (ok + veel drank en hasj) en ik weet er niets meer vanaf.
Maar zoals ik al zei heb ik niet zo heel veel nodig. Houdt er rekening mee dat je een meisje bent hè... dan heb je vaak wel wat minder nodig :)

Doodkapje

Wijs gebruiker
worden jullie dan niet brakkig na mdma? ik persoonlijk vind mdma brakkigheid erger dan speed brakkigheid in verhouding van hetzelfde gebruik, dus kan niet indenken dat ik een hele gram van dat spul op een weekend zou opmaken...

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik drink nooit zoveel alcohol. kan er niet meer tegen. kater dringt zich al op terwijl ik nog aan het drinken ben...

Kani

Newbie
Nah, als ik die shit neem is meestal zaterdag rond een uur of 4 (Smiddag's).

(daarvoor nog ff vet eten. patat etc..)

en ik ga rond 7/8 (S'ochtends) uur naar huis, en als ik dan me bed zie ga ik lekker slaape.

maar soms heb ik ook van die nachten dat ik zaterdag, zondag niet slaap en maandag gewn naar school moet<<--- 2x meegemaakt.

//Kani

Delirium

Badass junkie
GabberSnoePie zei:

Als er 100 mg in je pil zit heb je al een goede hoor. Dus 300 mg is wel ongeveer drie pillen. Niet zo heel gek dus dat je daarvan flink gaat spacen, Matthijs :wink:

Jeller

Badass junkie
matthijs zei:
Wordt er wat lusteloos van maar een flinke alcoholkater is erger.
idd, maar naarmate je het meer doet wordt de xtc-kater wel erger denk ik

alhoewel ik moet zeggen dat de xtc kater meer geestelijk is dat je wat flauw voelt, en bij alcoholkater voel je je lichamelijk gewoon slecht, maar meestal zit ik dan zo simpel van geest dat ik mij nog prima vermaak

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik kan nu, na een jaar elke maand gebruiken, en laatste twee maanden, twee keer per maand.... op een hele avond wel 300 aan. Maar in t begin flipte ik al van 80! Toch maar eens rustig aandoen...

Maar een gram!!!! Pffff daar begin ik niet aan joh, dan word je volgens mij echt enorm lijp....

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik heb me laten vertellen als ze je poeder willen aansmeren dat het met vanalles versneden kan zijn. ga voor echte kristallen!! soort grof zout dus en neem geen genoegen met poeder!

Big Mo

Experimenterende gebruiker
Juist, het lijkt meer op grof zeezout, ik ben nu al een behoorlijk aantal weken zonder iets en ben sinds 2 weken ook nog aan de L tryptofaan over een week of twee gaan we maar weer eens een feestje bouwen, ik wil maximale pret hebben, heeft er iemand trouwens een goed idee hoe de kristallen te verdelen, de eerste keer hebben we gewoon alles in een whiskyglas gekiept en elke keer met een natte vinger een likje genomen, wat op zich natuurlijk lekker gaat maar toch wel behoorlijk bitter is, en waarbij je niet echt weet hoeveel je nu eigenlijk inneemt.

Ik heb een weegschaal die grammen weegt, als ik nu gewoon grammetjes afweeg en die min of meer in 5en deelt dan is het mischien wat beter te reguleren, ik wil de komende keer met wat meer beginnen zeker 200 mg en daarna nog 200 mg bijpakken of zo, hebben jullie nog speciale hints wanneer precies bijpakken enz, dingen die lekker zijn om te drinken enz, en evt een manier om de kristallen te verdelen.

Ps. ik heb gevraagd of ze mischien ook niet wat pure MDA kunnen regelen, is het raadzaam om bijv. 1 gram MDMA te mixen met een ½ gram MDA om zodoende wat meer hallicunatie effecten te krijgen, of zelfs evt een klein beetje speed erbij te mixen om wat extra te knarsen :mrgreen: , iemand goede hints voor lekkere combinaties ? alvast bedankt :smoke:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Doodkapje zei:
ik heb me laten vertellen als ze je poeder willen aansmeren dat het met vanalles versneden kan zijn. ga voor echte kristallen!! soort grof zout dus en neem geen genoegen met poeder!

Daar doelde ik ook op inderdaad. =) Maar als je bruine shit hebt ofzo zit je niet goed.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Kani zei:
Dat is dus de reden dat mensen van 25+ mij niet begrijpe dt ik meer als hen kan handele. Ben zelf 16 maar had probleme met het thuisfront, en ben ik dat gaan gebruike met vriende. 5 weekende lang, ik weet et is niet goed maar als je aangeboden krijgt ken je gewn geen nee zegge

Je bent gewoon nog jong

Everio

Bewuste gebruiker
Flugeltje zei:
Kani zei:

Je bent gewoon nog jong

te vette reactie :hearteyes:

Jeller

Badass junkie
mhm ik ken er nog wel die zelfs meer dan een gram goede mdma op een avond aankunnen

ik ken er ook wel die na meer dan een halve gram van die zelfde mdma over auto's die mooie konijnen zijn begonnen praten

Bovenaan