• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

mdma @ xielan 2007, perfcect

troebadoer

Bewuste gebruiker
Leeftijd: 19
Lokatie: Bavaria House Center Helmond, Xielan 2007
Drugssoort: MDMA kristallen, wiet, 1 fles witte wodka.
Dosering: 1 gram mdma, 12 gram wiet, 1 liter wodka
Maaginhoud: Broodje ei.
Tijd van inname: Vrijdag 19 oktober 17:00
Tijd van uitwerking: Hmm, denk dat ik vanaf het begin tot het eind onder invloed geweest ben, dus ik zou zeggen 48 uur.

Eerst even dit: een lan party is een plaats waar ( in dit geval ) 120 mensen bij elkaar komen en vervolgens 48 uur lang te gamen. De lan duurde van Vrijdag 17:00 tot Zondag 17:00. Ik ging samen met maat k.B.
We hadden beide 1 gram mdma, samen een fles wodka, en samen 12 gram wiet. Tijdens deze trip heb ik getracht een live trip-report te schrijven, maar in die toestand ging het helaas niet. Enjoy :grin:

Het is vrijdag 4 uur. Onze plaatselijke dealer komt aan op het Heuts terrein, en geeft ons de beloofde 2 gram mdma. Na een praatje gemaakt te hebben, reden we door naar de coffeeshop, waar we beide 5 gram kochtte. Op naar de lan party !!!

De twee uur durende rit werden al lekker gevuld door 3 joints. We kwamen dus heerlijk stoned aan. Eerst even lekker de laptop instaleren. Dit ging heel soepel. Daarna nog even wat maatjes van voorgaande jaren opgezocht. Alles ging heel chill, het voelde erg goed.

Vrijdag 19:00

k.B en ik vonden het nu eens tijd voor de eerste dosis van onze mdma.
We bestelden een cola, en dropte beide 3-4 sleutelpunten erin. Deze cola in ongeveer. 15-30 minuten opgedronken. Toen deze op was gingen we naar buiten om een jointje te draaien. Van de 100 aanwezigen rookte er denk ik zo'n 20 wiet. Het samen staan daar voelde heerlijk, telkens als we 1 gingen roken stonden daar ook andere gasten te roken, of kwamen net naar buiten als je je joint af had. De lichten spacten me en ik zei tege k.B dat ik hem al heftig voelde. Hij zei ook meteen, kijk dalijk maar eens naar je ogen. Nou, de joint was op en we besloten maar es om te gaan gamen.

Vrijdag 20:00

Voordat we besloten om te gamen, ging ik even wat drinken op de wc. Ik keek in de spiegel, en het enige wat ik deed was lachen :) Na 5 minuten mezelf bewonderd te hebben had ik echt super veel zin in de komende 45 uur. We zate er al lekker in !

< voordat ik vanaf de wc naar mijn laptop ben gekomen, heb ik met een paar gasten staan praten, 5 peuken gerookt, dus uiteindelijk zo rond 22:00 uur kwam ik bij me laptop aan.

Vrijdag 22:00

Ik ging zitten en startte wat dingen op. Mijn beeld was niet aant flitsen en ik voelde de eerste dosis al uitwerken. Toch voel ik mij niet nuchter, ik voel me precies goed. Dit was de tijd om ff flink te gamen. Paf Paf, voor me gevoel schoot ik alles raak :mrgreen:

Zaterdag 02:00

Ik had een andere maat, R, vorig jaar al ontmoet op deze lan. Ik had met hem afgesproken, dat ik mdma zou meenemen, want ik kom uit limburg en in zijn buurt kon je geen goede shit krijgen. Na 4 uur gamen riep ik k.B erbij en gingen we met zijn 3e naar de slaapzaal. All3 bewapend met een glas cola ~3/4 sleutelpunten mdma liepen we de game/zaal in. Ik weet nog goed dat ik dacht, fuck it, en weg was mijn cola.

Een half uur later ging ik k.B en R opzoeken, want ik voelde mij TE energiek om achter de laptop te zitten. Uiteindelijk vond ik ze onderin, waade ´rooktplaats´ was. Ik ging erbij zitten en zag aan hun dat ze nu ook hard gingen. De lulkicks begonnen en het voelde alsof ik al jaren bevriend was met R ( terwijl ik hem alleen op de vorige lanparty had ontmoet ). Toen zette R. een lekker plaatje op en zei, nu moet je gewoon even je ogen dicht doen, achteruit op je stoel hangen, en gewoon even hierna luistere. Ik keek naar R, maar zijn ogen waren helemaal niet dicht.
Zen ogen waren gewoon helemaal wit, maar zijn oogleden hingen ergens in het midden. Ik schrok hier niet van want ik wist dat dit normaal was. Ik deed dus hetzelfde, en het voelde alsof ik 'in de muziek' zat. Heerlijk!!!

Zon 3 uur later en 5 pakjes sigaretten ( en ik denk 2 joints ) was het 5 uur. De mdma begon weer uit te werken. Maar we waren te energiek om te slapen. Dan maar ff naar boven en weer achter de laptop. Ff wat muziek opgezet, in de rondte gelopen, tegen mensen geIJlt, tot een uur of 7.

Zaterdag 07:00

k.B en R, waren nergens te vinden. Ik dacht, misschien slapen ze. Ik voelde me goed en had nu wel zin om even te hybernaten ( ons woord voor slapen, uitrusten, ontnuchter ETC ) dus ik ging naar de slaapzaal.
Wij 3 lagen helemaal achterin, waar ze banken op elkaar hadden gestapeld. Helaas geen foto, maar dit waren dus de VIP plaatsen van de lan, zon heerlijk grote bank, op elkaar gestapeld dubbel'bank' 2 naast elkaar ( maat van R. sliep r ook, maar deed alleen wiet ). Ik viel als een blok in slaap.

Zaterdag: 14:00

Ik werd wakker. Ik keek even om me heen, maar k.B en R. sliepen nog.
Ik maakte hun wakker want we hadden afgesproken om naar de winkel te gaan. Ik klom uit me bank en ging eerst me tanden poetsen.
SOOOOW, me hele bek kapotgebeten! Ik had dit niet doorgehad de vorige dag, en baalde hier wel van. Maargoed, Fuck it, gewoon doorgaan.

Zaterdag 16:00 ofzo

Inkopen gedaan, tijd voor de volgende trip. Deze keer besloten we om de wodka erbij te halen. Wij het glas gevuld, 3 sleutelpunten erin, en gaan. Deze sloeg niet erg hard in bij mij, dus k nam nog een glas. Eve nog wat muziek geluisterd, maar toen moest ik even lopen. Heerlijk :)

k.B ging ook lekker, en we ginge maar even een joint roken.
We zaten nu op de helft en hadden er erg zin in. Ik besloot even wat te gaan wandelen, had echt behoefte eraan om met mensen te praten. Na het 2e glas mdma ging ik erg hard, beelden flitsen voor me ogen, kaken stonden strak, ogen wagenwijd open. Ik heb toen echt 3-4 uur overal staan praten.

Zaterdag 20:00

Ik besloot om k.B even op te zoeken. Ik vond hem ergens bij een rokershoek, en ik hoorde hem zeggen ' (huilerig) 3 jaar geleden is mijn neef overleden' etc. Ik wist dat hij op de emo-toer was en besloot hem hieruit te halen door te vragen of ie even mee kwam, wat drinken, of even wat muziek opzetten. Hij zei dat ie er zo aankwam, ik bedacht me even, ik ik zei , OK tot zo bij de laptop. Ik die cola bestelle, zie ik opeens de nintendo Wii staan. Geweldig met zon controller door de lucht swingen om vervolgens een balletje te raken!! Na een uurtje had ik het wel gezien en besloot k.B weer op te zoeken. Het flitste door me hoofd dat het niet erg goed met hem ging toen ik hem verliet. Ik begon te zoeken maar kon hem niet vinden. Ik bel hem op en hij zei: ik sta buiten een joint te roken!!

Zaterdag: 22:00 ofzo

Ik naar buiten en ik merkte aan k.B dat het weer beter ging. Wij de joint gerookt en trug naar binne. We hadde samen nog zo'n 0,6 gram over ofzo (kan ook iets meer zijn ) dus we besloten dit op te maken.

Zaterdag 23:00

Ik ging weer lekker hard en was met iedereen aant praten. Ik zie een man staan met grote ogen en deed beetje raar. Ik stapte op em af en vrog aan hem wat ie gebruikt had. Speed zegt ie , en ik heb een uurtje daar staan praten over drugs met hem, ondertusse weer 10 peuke op, heerlijk. De beelden flitste voor me ogen, de gedachtes ook. Oja, k.B vergete te checke. Zoekende naar k.B zie ik een gast staan , hevig trekkend met zijn bek. Ik vraag ook aan hem, wat heb jij op? Niks zegt ie. Ik geloofde em niet, en vroeg het nogmaals. Toen zei die, Ik heb vroeger veel xtc / mdma / coke gebruikt en heb nu nog tiks ervan.
( deze man heette DeuziGe, later nog veel aan hem gehad ). Inmiddels een uurtje met hem gepraat, en toen kwam k.B weer in me op. Ik ging snel verder zoeken.

Zaterdag 01:00

Ik trof k.B aan achter zn laptop. Hij zag er dood uit. Hij zei tege me dat hij zich raar voelde. Zijn handen voelde raar, zijn ogen, alles. Ik trok hem de WC op en voerde em water. k.B keek zichzelf aan en zei dat ie echt dood ging. ( hij zag er idd wel slecht uit ). Ik hem proberen eruit te prate, maar dit lukte niet echt. Toen heb ik hem ergens op een rustige plaats gezet, en ben DeuziGe gaan zoeken. Hij stond buiten een joint te roken en vroeg hem wat te doen. Hij vroeg eerst hoeveel spul we op hadden. Ik zei beide ongeveer 0,7 gram sinds vrijdagavond. Hij vond deze dosis te laag voor overdosis, en zei dat k.B waarschijnlijk te hard ging en de gevoelens niet kon plaatsen. Gewoon wat cola geven, en chillie met hem praten over leuke dingen. Ik naar k.B en dit advies opgevolgd. Na een uurtje en 4-5 cola's gehaald te hebben vertelde k.B mij dat het weer goed ging met hem. Het was inmiddels al 6 uur 's ochtends.

Zaterdag 06:00

k.B besloot naar bed te gaan. Ik was nog niet moe en voelde de na-spacings nog goed. Toen kwam er een gast naar me toe; troebadoer!!!!
WANNEER GAAN WE EINDELIJK QUAKEN !!!!!!!!. Deze gast was dus al 36 uur bezig om een potje te quaken tege mij. Oja, flits flits, dan maar even doen nu. ( 30-12 ingemaakt, voelde me op en top )

Rond uurtje of 7 nog wat gerookt en toen naar bed. Nog nooit zo lekker geslapen :grin:

Uurtje of 1 zondag wakker geworden. k.B werd wakker met grote ogen. Hij keek me heel raar aan, alsof ie ergens de ruimte in staarde. Ik vroeg hem of het nog wel goed ging , maar hij antwoordde niet. Ik even naar DeuziGe geaan. Hij zei dat k.B misschien toch teveel had genomen, en dat hij nu nog strak staat. Dit was niet zo leuk omdat we zometeen opgehaald werden om naar huis te gaan. Ik hem k.B toen was water / cola gegeven. Uiteindelijk is alles goed gekomen thuis :grin:

Voor mij was dit een heerlijke 48 uur trip, dosis voelde perfect aan, alles was perfect :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Jammer voor k,.B dat hij zich soms slecht voelde, maar uiteindelijk vond hij het ook wel een geslaagde lan.

Verheug me alweer op volgend jaar, en waarschijnlijk moet ik nog wat editten aan mijn verhaal, maar alles zit r nu nog helder in, in 1 woord: perfect

troebadoer

Bewuste gebruiker
o_O

0,7 gram verdeeld over 5-6 porties en dan 48 uur... ik voelde precies aan wanneer ik hard ging en moest wachte, of wanneer ik weer wat bij kon pakken als het uitwerkte...

haha, kan ook dat ik 0,6 ofzo heb gehad, heb van 1 gram ongeveer 6-8 sleutelpuntjes gedeeld.

Pikachu

Wijs gebruiker
Haha dan nog, is best veel 1 gram!

Btw was je seropotine niet op een gegeven moment op? De derde keer dat je pakte ofzo?

IIG een leuk report =)

neti

Badass junkie
t is serotonine, dat is het stofje dat in je hersenen wordt vrijgegeven als je je prettig voelt, mdma stimuleert het vrijgeven van deze stof, vandaar dat je je zo lekker voelt

troebadoer

Bewuste gebruiker
aah zo, mja, heel soms voelde ik me even leeg, maar na een joint , of de volgende dosis, of na een slok aangeboden whisky, voelde ik telkens een 'shock' alsof de mdma weer op zn piek was en daar ging ik weer :grin:

Blackout

Belezen gebruiker
Ik wist dat hij op de emo-toer was en besloot hem hieruit te halen door te vragen of ie even mee kwam, wat drinken, of even wat muziek opzetten.

Dat ken ik:P

Ja het is echt niet normaal....zoveel:openmouth:...zou toch liever dan lekker gaan gamen, en beetje red bulletjes drinken...want vind mdma nou niet echt de perfect gaming drug...zelfde als paddos gaan nemen bij een dikke party:wink:

troebadoer

Bewuste gebruiker
en vandaag toen ik wakker werd, reuze honger, had van vrijdag 17:00 tot 3 uurtjes geleden een halve frikandel en 1 broodje kaas afgekregen, en een tosti :grin:

Mja, idd man, ik heb dus ook maar 7-8 uurtjes gegamed, de rest van de tijd buiten joints gerookt, rookruimtes iedereen gek gemaakt met me lulkicks:grin:

Wel vet dat mense het niet zo aan je merken, maar je verwacht het ook niet echt op zon lan denk ik.

troebadoer

Bewuste gebruiker
hehe, de gebruikers zelf zouden het wel gemerkt hebben, maar ik vroeg het aan 4-5 of mensen waar ik al een uur mee aant prate was, en toen ik het hun vertelde zeiden ze dat ze er niet bij nagedacht hadden, en dat ze het pas merkten toen ik het ze vertelde :grin:

Was wel 1 gast waar ik een peuk mee stond te roken, de liep opeens weg, en ik vroeg hem waar ga je heen? hij zei:

Ja, ik ga toch niet jaloers toe kijke hoe hard jij gaat, hij lachtte, en liep de zaal in.

Heerlijk dat gevoel wat k kreeg, haha

teebo

Bewuste gebruiker
pff twee keer mdma gebruiken en het dan al verkrachten :(
nu ja, je hebt blijkbaar een schitterende lan gehad :d

troebadoer

Bewuste gebruiker
Nou er wad dus een man daar op de speed en vanuit mijn zicht was die echt de weg kwijt. Hele tijd aant draaien met zijn kop en telkens als hij wat zei dan draaide zn kop en zei die 'ghihi, ja man' en daar ging die weer.

maja, op de mdma voelde ik me ook waus dusja :grin:

troebadoer

Bewuste gebruiker
Deze week is het zover :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Xielan 2008 !!

Ik heb me afgelope jaar netjes aan de 2/3 maanden tussetijd gehouden en dit weekend mag ik weer :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Report volgt volgende week ofc. :)

troebadoer

Bewuste gebruiker
Nouja ik heb niet zo veel gegamed eigenlijk. Het merendeel van de tijd liep ik overal te spacen en stond ik buiten jointjes te roken. Gewoon hele tijd in de zaal rondlopen, die was namelijk lekker donker met overal lichten en overal was wel wat te doen. Voor mij was het vooral mensen ontmoeten van vorige jaren en daarmee chillen, lekker een vrij weekend met een slaapplek :)

Het gamen op mdma was ook wel leuk maar dat had ik na 3 of 4 uurtjes wel gehad en dus ging ik weer verder op avontuur :hearteyes:

Angramar Temenos

Badass junkie
Eh, voor van die all-night lans zou ik liever een lijn pep hebben. Niet genoeg om echt hard te gaan, maar gewoon om die moeheid weg te werken..

deuZige

Newbie
Hey grappig.. ik zie dit forum nou pas :P

Ik kan me die lan nog wel herinneren. Heb het daar, ook zonder, prima naar mijn zin gehad!

Me wel een beetje verbaast dat 1 grammeke mdma zoveel indruk maakte. Nooit last van gehad, in de nineties... om zo maar te zeggen. Word er nog wel eens gelanned daarzo in het bavariatoko?

greetz 2 all y'all!
deuZige
(ain't nobody deuZiger than me!)

Bovenaan