MDMA visuals - ervaringen?

Altermind

Experimenterende gebruiker
Hoi!

Laatst had ik weer eens mdma gesnoven en op een gegeven moment werd ik dus zo vaag, dat ik als ik mijn ogen dichtdeed, ik steeds allerlei gezichten zag. Heb echt nog nooit zulke visuals gezien op geen enkele andere drug, echt bizar. Het waren hele surrealistische gezichten die steeds in elkaar overliepen lol. Was crazy! IK heb niet eerder zulke visuals gehad aan de m...

Iemand anders hier ook ervaringen mee?

Ja ik weet, m snuiven is bad voor je neus, oké.

OtherShore

Badass junkie
Op zich is het vrij normaal dat je van MDMA een beetje gaat hallucineren, vooral als je teveel gebruikt. MDMA heeft nou eenmaal een licht psychedelisch effect.

Gewetensvraag: Hoeveel MDMA had je gesnoven?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Als je van MDMA gaat hallucineren dan gaat het vaak om 'levensechte' hallucinaties, in de zin van dat je echt dingen ziet die er niet zijn. Vaak lossen dat soort objecten ineens in het niks op als je er meer op gaat focussen.

Hallucinaties komen vooral voor in hogere doseringen en als je langer wakker blijft.

Altermind

Laten we zeggen over een langere tijd ongeveer 200mg. Niet getest.

Ik weet hoe de ekte ekte m is en heb dit simpelweg nog niet meegemaakt, was mega trippy lol. Wel sick.

jackhan

Belezen gebruiker
Is het mogelijk om MDMA te combineren met iets milds zodat je de effecten krijgt die je ook krijgt te zien als je teveel X neemt?
Ik vind het licht hallucineren wel leuk maar wil me uiteraard ook graag houden aan de limieten van X

XMR

Wijs gebruiker
Is het mogelijk om MDMA te combineren met iets milds zodat je de effecten krijgt die je ook krijgt te zien als je teveel X neemt?
Ik vind het licht hallucineren wel leuk maar wil me uiteraard ook graag houden aan de limieten van X
Over het algemeen worden drugs waarvan je gaat hallucineren niet als mild gezien.

Opzich kun je een candyflip proberen (lsd eerst innemen en dan wat later de mdma). Dat zal wel anders zijn dan de effecten van teveel x, maar het is wel een aanrader.

Kiikiin

Als je van MDMA gaat hallucineren dan gaat het vaak om 'levensechte' hallucinaties, in de zin van dat je echt dingen ziet die er niet zijn. Vaak lossen dat soort objecten ineens in het niks op als je er meer op gaat focussen.

Hallucinaties komen vooral voor in hogere doseringen en als je langer wakker blijft.
Dit ken ik inderdaad ook van mdma, je gaat soms dingen zien die er niet zijn. Of rare dingen zien wat bijvoorbeeld helemaal niet kan. Ik heb echter nog nooit gehoord dat mensen surrealistische hallucinaties kregen van mdma. Zag je deze dingen ook met je ogen open ?

pinda92

Ik heb best wel vaak gehallucineerd op xtc en heb het altijd als leuk ervaren haha. Ik was een keer in Doornroosje en ineens zag ik hieroglyphen op elke muur en achter de dj. Heel vet. En laatst zag ik allemaal kattenpootafdrukken op mijn plafond.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Ik heb best wel vaak gehallucineerd op xtc en heb het altijd als leuk ervaren haha. Ik was een keer in Doornroosje en ineens zag ik hieroglyphen op elke muur en achter de dj. Heel vet. En laatst zag ik allemaal kattenpootafdrukken op mijn plafond.
Ik heb weleens ergens gelezen van iemand die katten achter een spin aan zagen lopen. Gek verhaal. Spin verdween zo onder de bank.

jackhan

Belezen gebruiker
Haha, wat voor dosissen neem je dan?

LionX

Badass junkie
Oeh zoveel gezien op Mdma....:
- Op de tribune in de Westergas bij Awake zitten en ik zag Schoolklasjes met hele leuke juffen
- Zelfde plek, alle dansende mensen waren bijen geworden....
- De weg waarop je loopt zien schommelen als een gek met allerlei mensen die er echt niet zijn..
- Statafels, dranghekken, Bierfietsen etc etc

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Oeh zoveel gezien op Mdma....:
- Op de tribune in de Westergas bij Awake zitten en ik zag Schoolklasjes met hele leuke juffen
- Zelfde plek, alle dansende mensen waren bijen geworden....
- De weg waarop je loopt zien schommelen als een gek met allerlei mensen die er echt niet zijn..
- Statafels, dranghekken, Bierfietsen etc etc
Mijn laatsye keer was voor mij de eerste keer met hallucinaties. Rietjes in mijn waterfles en hekken middenin het publiek. Ging ook werkelijk knetterhard die avond op een dosis die mij niet vreemd was, echt niet krankzinnig hoog, rond de 200mg.

jackhan

Belezen gebruiker
Wonderlijk dat jullie met ogenschijnlijk normale dosissen ook visuals hebben.
Vraag me af of iets anders dan nog zoiets triggered. Denk bijv. aan moeheid of juist meer in je eigen wereldje zitten waardoor je gedachten afdwalen 😅

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Wonderlijk dat jullie met ogenschijnlijk normale dosissen ook visuals hebben.
Vraag me af of iets anders dan nog zoiets triggered. Denk bijv. aan moeheid of juist meer in je eigen wereldje zitten waardoor je gedachten afdwalen 😅
Het gekke is dat ik de keer ervoor op dezelfde dosis niet alleen geen visuals had maar ook lang niet zo hard ging. Toen was het oké maar de afgelopen keer ging ik echt in een baan om de aarde. Nu is dat niet zo'n probleem maar ik mis wat stukjes van de dag en dat vind ik nooit zo prettig.

Bovenaan