Natural_Mystic
Belezen gebruiker
Afgelopen woensdag besloten ik en twee vrienden dat het weer eens tijd werd voor een MDMA trip. Na eindeloos heen en weer bellen (alle dealer namen opeens niet op) kregen we uiteindelijk een andresje waar we het witte wonderspul konden ophalen. Wij er als een gek naar toegegaan en we kregen de MDMA (1 gram) netjes verpakt in 6 bolletjes (wc papier). Meteen de eerste ingenomen onder het mom dat we het overige wel later zouden gebruiken. Daarna zijn we een kroeg ingedoken vlakbij het Leidseplein en de energiestoot begon er al aan te komen. Ik voelde me verder niet bijzonder euforisch maar wel misselijk. Waar het opeens vandaan kwam weet ik niet, maar nadat ik de wc verrast had met een kotsbui voelde ik me opeens een stuk beter. Ok, pupillen waren al formaatje huge maar de omgeving was niet ideaal. We waren in een Hollandse/apres ski kroeg beland (want er was niks anders) maar wonderwel was de muziek nog best leuk om op te dansen. De trut die ik ben had hoge panterhakjes aangetrokken (ben en blijf een meisje) dus echt comfortabel was het niet. Tot op dat moment was de trip wel ok, niet superspeciaal (later kwamen we erachter waarom). Daarna in de kroeg hebben we de 2e dosis genomen en toen kon het los. Ik denk dat ik nog nooit zo hard op Frans Bauer muziek heb gedanst en het voelde gewoon allemaal heel prettig. Het was wel raar omdat wij waarschijnlijk de enigen waren die op een héél ander niveau waren als de overige breezahs/lapzwansen maar dat kon me op dat moment geen reet schelen. Ok, het was genoeg geweest...op naar huis. Bleek dat degene die de drugs voor ons gehaald had nog over te hebben. Hij had wat apart gehouden. Wij de rest genomen (dus we hadden deze avond ieder 330 mg gebruikt / in ieder geval een derde van een gram) en toen begon het gespace pas echt. We zaten lekker te chillen op de bank toen ik opeens mijn vrienden zag met brilletjes op. De ene had 2 brilletjes op (blauw en rood) en de andere een rode die nog flink scheef op zijn kop stond ook nog. Daarna heb ik mijn hallucinaties losgelaten op de kast waar het leek alsof blauwe dingen over de kast kronkelden. Het was heel gaaf allemaal. Daarna zag ik patronen in de muur die bewogen en toen ik naar de gordijnen keek had ik werkelijk het gevoel dat het een rotswand was. Al met al een geweldige trip. Het voelde allemaal fantastisch en de hallucinaties waren gewoon de bomb, niet te heftig maar wel genoeg om er helemaal op gefocussed te zijn. Heel raar, maar mijn vriend had dezelfde hallucinaties als ik. Tot op heden weet ik nog niet waarom, maar het maakte het wel extra leuk...we kwamen niet meer bij. De hele nacht lekker doorgetript en om 09.00 weer richting school gegaan (ik had niet geslapen, je bent een die hard of je bent een die hard). Ik moest gaan debatteren en ik was zo brak dat ik tijdens de les iedere keer bijna in slaap viel. Iedere keer als ik mijn ogen opendeed was ik me er bewust van dat ik werd aangestaard door mensen. Daarna maar snel mijn bedje ingedoken en vanavond wordt het waarschijnlijk weer trippen op MDMA. Niet slim, aangezien ik woensdag een tentamen heb maar MDMA is gewoon de shit.