• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MDMA - the magic is in the doing

Blazing Banana

Experimenterende gebruiker
Wie: A., E. en ik
Wat? 0.5g MDMA
Waar? In een mooi parkje.
Wanneer? Afgelopen woensdag
Duur? 4-6 uur

Goed. We hadden dus met zijn drieën afgesproken dat we deze vakantie MDMA zouden nemen. A. en E. hadden het nog nooit gedaan, dus spraken we af dat zij het zouden nemen en ik nuchter zou blijven(wat ik eigenlijk ook wilde, zodat ik misbruik van hen kon maken :sunglasses: ).
Als eerst haalde ik E. op om samen met hem naar A. te gaan. Onderweg stopte we even bij de plaatselijke supermarkt om daar iets te drinken te halen(en plastic bekertjes). Toen maakte ik even een eerste dosis(~0.1g) klaar voor E., wat hij opdronk. Een half uur later was A. wakker en vervolgde we onze weg naar hem toe. Toen we bij A. waren, gingen we even naar buiten om nog wat MDMA te nemen(A. moest ook nog namelijk). Daar hebben we het als volgt verdeelt(volgens mij, het zijn relatieve waarden). A. nam eerst ook 0.1 gram, maar toen dachten fuck het en maakten het zakje op(ik nam 0.5 gram, en A. en E. nog 0.1 gram). Achteraf denk ik dat ik hen eigenlijk geen 0.2g had mogen geven, maar goed, verder niets gebeurd. Na een half uurtje wachten voelden we geen van beide iets en gingen toen maar naar A. om daar een potje Mario Kart te spelen. Op een gegeven moment ging ik naar boven, naar zijn computer toe, omdat ik iets moest doen. Toen voelde ik hem ineens keihard inslaan. Ik liep snel weer naar beneden en zag dat zij juist naar boven wilden komen, omdat zij hem ook keihard voelden inslaan. Toen zijn we maar weer naar buiten gegaan met een fles icetea voor de dorst.

We besloten om eerst naar een speeltuintje te gaan, vlak bij A. in de buurt. Onderweg tripte zij echt heel hard(A. voelde zich heel fijn en sprong helemaal rond en E. ook). Toen we naar het speeltuintje liepen, hield A. een monoloog dat we eigenlijk naar het winkelcentrum zouden moeten gaan, om een pokémon te kopen. Pikachu was namelijk een heel vette pokémon en toen Ash een dondersteen tegen hem aangooide, evolueerde hij niet! E. was hier het helemaal mee eens en ze bespraken hoe raar dat eigenlijk was. Ondertussen zat E. ook de hele tijd te vragen of hij zich niet had bezeken.

We besloten toen om naar het park te gaan, omdat het daar heel mooi was. Onderweg naar het park zag A. een gast met een roze pet en besloot hem te zeggen hoe mooi die pet wel niet was. Die gast dacht echt van wtf en zei toen: "Eh, jij hebt ook, eh, mooi, eh, haar...". Ik helemaal in een deuk natuurlijk. A. en E. vonden toen ineens hun handen heel bijzonder. Als ze het aanraakte voelde het heel raar. A. zag toen een boom en had het toen over hoe mooi de balans in de wereld wel niet was. Jij ademde CO2 uit, die ademde de boom in, en die ademde weer O2 uit, en jij ademde weer in. Hij heeft toen volgens mij een tak staan zoenen voor uitwisseling van leven... Toen besloot hij om een plantje te eten, wat hij ook direct uitspuugde. We(E. en ik) hebben hem toen snel naar een plek zonder plantjes geleidt. Ik raakte helemaal in paniek, omdat A. echt heel hard ging. Ik belde toen een vriend, en die heeft me gelukkig weten gerust te stellen. Toen we in het park aankwamen, zag A. een madeliefje dat uitgetrokken was. Hij pakte het madeliefje en bracht het naar andere madeliefjes: 'Zo, nu is hij weer terug bij zijn familie.' Toen we daarna een heuveltje over moesten, protesteerden A. en E. hevig("Die heuvel is heeeeeel groot!!! Ja, hij is wel 2x zo groot als ik!!!"). Ik heb ze naar boven weten te leiden en we zijn via een scheef trappetje naar beneden gegaan(A: Hey E., deze trap is echt scheef, deze bouwvakkers kunnen niets. E: Oh mijn god, deze trap is gemaakt van een stuk steen! Kijk dan, kijk dan!).

Toen gingen we ergens op een bankje zitten om te chillen. En opeens zag A. mijn schoen. "Oh mijn god! Deze schoen is echt zoooo mooi! Hij is hemels!(Ik: Nee, hij is van de duivel! A: Nee, dat kan niet, hij is wit!)" en begon hij ineens mijn schoen te kussen. Toen vroeg hij of hij hem even mocht. Omdat ik de kwaadste niet ben, gaf ik hem mijn schoen. Hij trok zijn eigen schoen uit en mijn schoen aan. Toen trok hij mijn schoen weer uit en begon de stipjes op de achterkant te tellen(1 stipje, 2 stipjes etc.). Het grappigste: hij heeft 3 keer gevraagd wat er na 49 komt(Wat komt er na 49? Wat komt er na 149? Wat komt er na 249(fuck, denk ik gelijk weer aan de Wii xD)?). Toen begon hij te praten over dat de wiskunde niet toegepast kon worden op mijn schoen en dat je niet 4x299 kon doen.

Toen was ons water op en gingen we even naar de supermarkt(een lidl) om wat drinken te halen. Ik moest ondertussen even naar huis. A. heeft me verteld wat er in de lidl is gebeurd:
' A. zegt:
*als eerst wilde we drinken kopen omdat we dorst haden
*dus pakte we het eerste dat op water leek
*maar die was koolstof houdend
*dus dat wilde we niet
*dus wilde wij de bedrijfsleider erbij hebben
   '     Ik zeg:
*en toen?
' A. zegt:
*en toen kwam ie
*alleen toen moest er dus 10 cent aan ons geven
*maar we wilden 20 cent ofzo
*en daarna zeiden we dat we het niet wilden
*dus namen we de fles zomaar me
   '     Ik zeg:
*en toen heb je aan hem die sollicitatie brief gevraagd?
' A. zegt:
*jah

Maar goed. Toen kwam ik weer terug en toen zijn we naar een steigertje gegaan, waar A. heeft geleliedrumt en we nog wat hebben gepraat. Wat ook mooi was: A. zat iets vertrouwelijks(wat ie eigenlijk niet mocht doorvertellen) te vertellen, totdat de trip ineens uitgewerkt was, toen zei hij: Wacht, dit mag ik niet vertellen, waarom vertel ik dit? midden in zijn verhaal.

Maar het was een mooie belevenis en zeker voor herhaling vatbaar!

overigens belde A. me op: Eh, ik heb bij de lidl gesolliciteerd. Waarom hield je me niet tegen!

Trouwens, volgens mij doe ik iets niet goed, want (ik heb dan wel heel weinig genomen) ik begon pas de neiging tot knarstetanden te krijgen, om 8 uur 's avonds, terwijl de trip al ingeslagen was om half 2. Moet ik naar de dokter ofzo?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Haha :) gesolliciteerd bij de lidl :tearsofjoy: Ben benieuwd of ze hem aannemen , laat je iets weten ?

En nee ik denk niet dat je na de dokter moet hoor :) Ik zou overigens niet weten hoe het komt, maar het lijkt me niets ernstigs :P

Duifje

Belezen gebruiker
Prachtig, hoe ezel je soms wel niet kunt zijn!
Dit had ik wel meewillen maken haha geniaal :P

Haha leuk verhaal.
Ik snap alleen dat deel in de lidl niet goed(al ging ik wel stuk toen ik het las).
Eerst hadden ze iets koolzuurhoudends dat op water leek(7 up/tonic/whatever), waarom moest de bedrijfsleider erbij komen, en waarom moesten ze opeens 10 cent krijgen.

Hmm, ik hoop voor A. dat het niets wordt met de sollicitatie, want dat wilde hij toch?

Bovenaan