MDMA snuiven

Ik wil graag weer eens mdma doen maar ik snuif veel liever dan dat ik slik. Lang verhaal maar ik wil t gewoon snuiven. Dit kan gewoon toch? Ik weet dat t pijnlijk is en korter zal duren maarja 3mmc snuiven is ook pijnlijk. Of is de pijn daar niet mee te vergelijken? Iemand die mdma snuift en me wil vertellen?

Dirkdirk

DF-koning
Ik wil graag weer eens mdma doen maar ik snuif veel liever dan dat ik slik. Lang verhaal maar ik wil t gewoon snuiven. Dit kan gewoon toch? Ik weet dat t pijnlijk is en korter zal duren maarja 3mmc snuiven is ook pijnlijk. Of is de pijn daar niet mee te vergelijken? Iemand die mdma snuift en me wil vertellen?
Je moet geen pillen snuiven, die worden meestal heel slecht opgenomen in de neus omdat er stoffen in zitten die een pil makkelijker op laten lossen in de maag (vaak). Het kan wel met pure mdma. Zorgt dat het goed fijngemalen is en begin met ongeveer 1/2 tot 2/3 van een normale orale dosering. Het effect duurt ongeveer 2 tot 3 uur en piekt ongeveer na een half uur. Het is een drug die veel beter oraal werkt en daar zul je snel achter komen.

Laatst bewerkt:

madhatter

Bewuste gebruiker
ik dacht dat je van mdma snuiven blind kon worden als je het vaak deed ? sterk oppassen dus!

Lawaai Papegaai

Belezen gebruiker
Toevallig was ik laatst MDMA aan het klaarmaken om mee te nemen naar een festival, maar ik zat tegelijkertijd ook aan de 3cmc te snuffelen😅
Toen ik klaar was heb ik het opgeruimd maar ik had nog een beetje los poeder liggen (normaal lik ik MDMA), dat heb ik uiteindelijk gemengd met elkaar, (ja niet goed, twee soorten ik weet het, raad het niet aan enz) en dat laatste beetje opgesnoven.
nou.. dat was écht even een hele andere ervaring. Ik combineer nooit, maar dit was een beste combi. (Niet na doen, dat is niet goed. Nooit twee soorten combineren)
Pijn in mijn neus was er eigenlijk helemaal niet.

Toevallig was ik laatst MDMA aan het klaarmaken om mee te nemen naar een festival, maar ik zat tegelijkertijd ook aan de 3cmc te snuffelen😅
Toen ik klaar was heb ik het opgeruimd maar ik had nog een beetje los poeder liggen (normaal lik ik MDMA), dat heb ik uiteindelijk gemengd met elkaar, (ja niet goed, twee soorten ik weet het, raad het niet aan enz) en dat laatste beetje opgesnoven.
nou.. dat was écht even een hele andere ervaring. Ik combineer nooit, maar dit was een beste combi. (Niet na doen, dat is niet goed. Nooit twee soorten combineren)
Pijn in mijn neus was er eigenlijk helemaal niet.
Moet je eens 4mmc of methylone(bk-mddma) combineren met coke en mdma in 1 dat is echt de zaligste combo ooit heb ik maanden aan een stuk hele weekends door gesnoven

Bovenaan