MDMA snuiven

transformated

Badass junkie
Dit brand redelijk hard.
Ik doe meestal een mespuntje in een capsule.
MD snuiven is een beetje pijnlijk een capsule is veel leuker.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Niet leuk. Heb het meerdere keren gedaan. Het is geen pretje voor je neus en het effect is zeker anders. Iets meer speedy achtig. En het werkt nog sneller uit dan wanneer je het oraal neemt.

Griffinstewart

Experimenterende gebruiker
Niet leuk. Heb het meerdere keren gedaan. Het is geen pretje voor je neus en het effect is zeker anders. Iets meer speedy achtig. En het werkt nog sneller uit dan wanneer je het oraal neemt.
Ja dat is eigenlijk waar ik naar op zoek ben, het gevoel van maar dan kortere duur:P

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja dat is eigenlijk waar ik naar op zoek ben, het gevoel van maar dan kortere duur:P

Ook eens geprobeerd (was al niet in al te nuchtere staat toen ik op dat idee kwam lol). We hadden niet zo veel meer over en wilden niet een hele lange werkingsduur. Het idee was 'als we snuiven heb je vast minder nodig en is het effect wat vluchtiger'. Nouja, ik zou het niet aanraden. Het is inderdaad van kortere duur, maar het effect was ook gewoon echt anders. Meer speedy inderdaad, minder typisch mdma. Ik zou het zonden vinden van je mdma-pauze om het vervolgens te gaan snuiven.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Waarom? Oraal duurt maar 4 uur.

Daarnaast piek je sneller maar houden de na effecten wel net zo lang aan. Dus uiteindelijk heb je gewoon een slechter effect met dezelfde nasleep. En moet je daarna ook nog steeds gewoon een pauze inlassen.

Griffinstewart

Experimenterende gebruiker
Ja ik wilde gewoon ff dat lekkere gevoel voor 2 uurtjes ofzo en daarna slapen. Opzich is dat gelukt. Maar vanochtend na mijn koffie werd het ineens getriggerd op een of andere manier dus is het weer terug maar dan speedy effect idd😂

KetaKech

Belezen gebruiker
De enige keer dat ik echt genoot van MDMA snuiven was een paar jaar terug toen ik het over de avond in kleine puntjes nam. Zo behoudt je een beetje een laxe chille vibe zonder dat het te intens wordt. Als ik MDMA slik voel ik helemaal niks of alles.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik kwam een keer een paar jongens tegen op een festival en die hadden een zakje genaamd Bianca. Daarin zat keta gemengd met mdma. Wat ze snoven. Ik vond het maar raar.

Spyro

DF-koning
Die smaak van MDMA, ik trek dat zo slecht. Moet van de geur alleen al overgeven. Hoe kun je dat snuiven? Bah!!

Bovenaan