• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

mdma school

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
waar:op school
wat:mdma

dus tijdje geleden (toen ik nog op middelbare school zat) hadden we op school een heleboel studie waar we toch maar niets zitten te doen. dus even mijn uurrooster:
1ste uur: wiskunde
2de uur: studie
3de uur: studie
4de uur : studie
5de uur : lo
6de uur : studie
7de uur : studie
8ste uur: frans

nu zie je wat een saaie dag ik tegemoet ging, gelukkig vond ik nog ong 1.5 g mdma in mijn nacht kastje. Na lang twijfelen 's morgens besloot ik toch maar wat mee te nemen naar school om me dag wat op te vrolijken. dit was de 1ste keer dat ik dit op school ging doen dus ik was wel wat gespannen. tijdens het 1ste uur dus lekker een bankje vanachter in de klas, me zakje voorzichtig boven gehaald en de kristalletjes geplet door met me gsm derop te kloppen :grin:
Na het 1ste uur terwijl ik naar het studie lokaal ging mijn vinger eens door het zakje gehaald en lekker gesmult, mss wel een beetje teveel gesmult van 's morgens :grin: .
Ik voelde hem pas opkomen begin het derde uur ( 1uur bij ons in school is 50 min ), maar hij zat er wel meteen goed op ik begon met me been te schudden dat zowat de hele tafel mee begon te schudden en ik was maar aan het babbelen met die dat langs mij zat ( hij was de enige die ervan af wist dat ik dit genome had ) en ik prate zo luid, mijn leerkracht heeft zeker 10x geschreewd naar me dat ik het wat rustiger aan moest doen. Normaal gezien zou ik al in de tegenaanval gaan maar gezien de omstandig heden zei ik tot 3x toe sorry mevrouw :grin:
na nog wat zeveren het 4de uur was het eindelijk middag pauze en kon ik heerlijke sigaretjes roken( wat ik normaal heel veel doe bij mdma), iets voordat ik terug naar binnen heb ik nog maar wat bij genomen ookal voelde ik hem nog zalig, maar ik wou niet meer op school bij nemen omdat dat toch wat gevaarlijk is. Dan naar binnen nog wat praten met al die heerlijke mensen op de speelplaats. (vele zijn komen zeggen dat ik heel goed gezind was die dag :grin: )
Het 5de uur hadden we natuurlijk lo RUGBY, kheb lekker getackeld en daarna kregen ze een dikke knuffel van me :hearteyes: . wel kwam de m nog op die ik genomen had, toen was ik even te hard aan het gaan, kzag zowat lijk wit en heb ik gevraagd of ik even mocht gaan zitten. Na 10 minuutjes zitten voelde ik me terug geweldig en klaar om me nog wat verder te gaan geven, spijtig was het tijd om ons om te gaan kleden en klaar te maken voor nog wat studie :( .
tijdens het 6de uur de studie wat op stelte gezet daarna nog wat praten op de speelplaats en het 7de uur nog wat plezier gemaakt. bij het 8ste uur was het wat donkerder in de klas en had ik bang dat ik grote pupillen zou hebben, dus ik gelijk een mongool foto's met me gsm aan het trekken van me ogen ( en dat zo onopvallend mogelijk ) natuurlijk lukte dat niet en had ik alles getrokken behalve me ogen. dan maar gewoon gevraagt aan maat van me en die zei me dat ze toch redelijk verwijd stonden.maar geen probleem gewoon niet naar de leerkracht kijken en dan komt alles in orde. dus dat gedaan en toen de bel ging was het eindelijk een verlossen. onderweg naar huis nog een lekker jointje gerookt wat ik heerlijk vind als je md aan het uitwerken is.
zo dit was mijn mdma avontuurtje op school. hopelijk genieten jullie ervan, voor mij was het een fijne en grappige ervaring :grin:

grtzz :hearteyes:

urtinriZ

Belezen gebruiker
Lijkt me echt raar om het op school te doen, ik heb laatst in een club een halfje xtc gedaan terwijl het een gewone uitgaansavond was (dus house, top 40 nummers, R&B enzo) maar daar voelde ik me niet helemaal thuis omdat niemand daar dus harddrugs gebruikte, dus ik vind het al helemaal knap dat je het op school gered hebt :)

Wil het heeel misschien eens op school proberen als die weer begint (2e leerjaar mbo, grafische zooi). Zien hoe dat zou zijn :grin:

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
jah het is echt vaag om het op school te doen maar het was echt fijn de dag is gewoon voorbij gevlogen, terwijl hij anders zooo lang duurt.
maar ik moet wel zeggen dat ik een redelijk ervaren gebruiker ben dus ik weet wel wat ik aankan iemand die het pas voor zijn 1ste of 2de keer doet zou ik het niet aanraden :)
maar als je weet dat het je goed gaat bevallen zouk ik het zeker eens doen alsk van jouw was. tis echt kicke drm datk het ook gepost heb.
maar zie dat je niet gepakt wordt want daar gaan ze niet met lachen op school :grin: :hearteyes:

grtzz

urtinriZ

Belezen gebruiker
lsdlicious zei:
jah het is echt vaag om het op school te doen maar het was echt fijn de dag is gewoon voorbij gevlogen, terwijl hij anders zooo lang duurt.
maar ik moet wel zeggen dat ik een redelijk ervaren gebruiker ben dus ik weet wel wat ik aankan iemand die het pas voor zijn 1ste of 2de keer doet zou ik het niet aanraden :)
maar als je weet dat het je goed gaat bevallen zouk ik het zeker eens doen alsk van jouw tis echt kicke drm datk het ook gepost heb.
maar zie dat je niet gepakt wordt want daar gaan ze niet met lachen op school :grin: :hearteyes:

grtzz

Nja ik ben tijdens mijn eerste week school doodziek geworden van een overdosis wiet (waar ik normaal een halve voorgerolde rookte per maand was het nu 4 volle op 2 uur tijd, zie drugsblunder onderwerp) en daar een half uur in de klas zitten zweten en mijn ogen tolden rond, dus heb zo'n idee dat het niet echt uit zal maken :tearsofjoy:

Maar die in de club was mijn 3e keer, vond het in het begin heel goed te doen maar na een tijdje had ik er geen zin meer in omdat ik gewoon niet kon dansen op die muziek en ik het niet aan durfde om met iemand te praten want stel dat ze het door zouden hebben. Maar goed, lijkt me ook erg leuk als je daar gewoon mee om kan gaan, dan gaat het praten vanzelf zeker :grin:

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
urtinriZ zei:
Maar die in de club was mijn 3e keer, vond het in het begin heel goed te doen maar na een tijdje had ik er geen zin meer in omdat ik gewoon niet kon dansen op die muziek en ik het niet aan durfde om met iemand te praten want stel dat ze het door zouden hebben. Maar goed, lijkt me ook erg leuk als je daar gewoon mee om kan gaan, dan gaat het praten vanzelf zeker :grin:

jah zeker praten ging van zelf alsk mij goed herriner heb ik zelf even tegen me leerkracht staan lulle :grin:
enja man het is idd kut als je in een club ben waar allemaal non gebruikers zijn dan kan je helemaal niet lekker gaan of even een praatje maken zoals je zelf zegt, k ken het gevoel. het beste is als je gebruikt op een plek waar je echt helemaal los kan gaan en voor nix voorzichtig moet zijn, dat is echt de hemel :hearteyes:

STONER030

Experimenterende gebruiker
Dat is ook de reden dat ik nooit in me eentje gebruik, in me eentje vind ik er niks aan eigenlijk, want dan staan al die mensen je helemaal raar aan te kijken haha :xtc:

Bovenaan