mdma met pep

°Thomas°

Experimenterende gebruiker
hoi, heb een paar weken geleden op een feesje eens de combo gemaakt van pep met mdma...
ik dopte dan zo om de zoveel tijd een keer men pink in me zakje mdma , en af en toe lijntje pep. op zich vond ik dit ene geweldige combinatie!!

Nu wou ik voor sensation black graag bommetjes maken met pep en mdma al in. wat is zowat de beste hoeveelheid van zowel mdma als pep dat ik in 1 bommetje steek?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Beter is het om dat niet samen in een bommetje in te doen. Dat is zonde van je mdma joh! In mijn ervaring overheerst de speed te veel. Je kunt beter eerst mdma doen en later pas speed.

Wacky

Badass junkie
En over hoeveel kunnen we weinig zeggen als we de zuiverheid van jou spullen niet weten. Bij mdma is dat wel redelijk constant, maar bij speed zal dat tussen de 10 en 70% liggen.

Van zuivere speed (70%) zou ik iets van 30mg nemen bij 120mg mdma ofzo.

Biertje

Bewuste gebruiker
Als ik jou was zou ik gewoon twee of 3 verschillende bommetjes maken, 2 met mdma en eentje met speed, laat eerst je mdma lekker inwerken, pak na 2 uurtjes bij en als je top een beetje begint te crashen zou ik meteen een bommetje speed gooien, dan komt bij mij altijd de mdma rush weer terug voor n half uurtje en wordt de crash heerlijk opgevangen door de speed.

°Thomas°

Experimenterende gebruiker
ok hartelijk dank alvast. zuiverheid van deze speed weet ik niet juist... hij is echt wel goed dus ik schat hem rond de 55%

grtsss

W.F.L.

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Beter is het om dat niet samen in een bommetje in te doen. Dat is zonde van je mdma joh! In mijn ervaring overheerst de speed te veel. Je kunt beter eerst mdma doen en later pas speed.

Precies, het echt combineren is nogal risicovol en bovendien nog zonde ook, als je te waus bent moet je maar minder MDMA nemen. Pep na MDMA is een ideaal scenario, dat dan weer wel. :)

paulXTC

Bewuste gebruiker
Bij de combo van MDMA en Amfetamine is wel aantoonbare schade in je hersens aan te tonen
Al na een keer gebruiken!!
Alhoewel ik moet zeggen dat ik het wel eens heb gedaan, eerst een pilletje en zodra dat is uitgewerkt en je wat duffer wat dan neem je een lijntje

Bovenaan