• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MDMA Love drug

Big Mo

Experimenterende gebruiker
Ik begrijp dat de meeste mensen mischien bepaalde details achterwege laten of liever ueberhaupt niet vermelden, maar ik wil toch iets met jullie delen,

ik ben bijna 40 en ben eigenlijk nooit in de verleiding geweest om dingen te proberen, wellicht raar omdat drugs eigenlijk sinds mijn 18e binnen handbereik waren.

Vanaf eind tachtig kwam ik regelmatig bij parktzicht in Rotterdam omdat de Bedrijfsleider Jan B bij mij in de band als drummer speelde, hierdoor kwam ik ook in contact met C v/d P de eigenaar en uiteindelijk heb ik er destijds een aantal weekenden als badmeester gewerkt tijdens de fameuze schuimparties waarbij men een meterhoog schuim in de zaak spoot en achter de zaak een zwembad incl waterval had geconstrueerd.
Hier werd openlijk gebruikt en zelfs destijds liepen er gasten met voorgedraaide joints rond, daarnaast werd hier echt vanalles gebruikt,

Ook in de rest van mijn kennisenkring werd hier en daar gesnoven en geblowed, toch had ik nooit de neiging dit ook maar te proberen, tot voor een jaar of 7 terug, toen ik voor het eerst wat coke geprobeerd heb,
na een paar keren was dat voor mij gedaan, het was ok maar niet echt iets voor mij, vervolgens heb ik er zeker 5 jaar niet naar omgekeken tot vorig jaar daar ik inmiddels verhuisd was naar een land waar een gram pure voor minder als $ 10 te koop is.

Hier heb ik het weer een aantal keren gebruikt totdat ik ik echt paranoja werd, achtervolgings waanzin bijna, echt niet lekker dus, mischien is dit spul uit Bolivia sterker of puurder dan hetgeen men gemidddeld in Europa op de markt tegenkomt, ik werd er in ieders geval flink dol van. :openmouth:

Vorig jaar werd ik door een vrind van mij aan de XTC geintroduceerd , en dit heeft toch wel een grote indruk op mij gemaakt,
mijn vrind gebruikt dit onder prive omstandigheden dus niet op parties etc maar juist meer lekker met een paar vrienden en meestal met vrouwelijk gezelschap, volgens hem is dit het beste, dit bleek zo te zijn, mijn eerste ervaring was Top top top, echt alles voelde lekker, ik had wel wat voor mij rare verschijnselen met namen veel druk op mijn kaken en mijn onderkaak ging bijna automatisch naar voren staan, ook een hoop tandenknarsen, daarnaast had ik ook een soort van ruis in mijn hoofd, hetgeen je hoort als je vingers in je oren stopt, alles hoorde ik duidelijker en zoals gezegd alles was super,
ik heb wel lichte hallicunaties gehad, mensen met brillen en het idee dat er telkens een voortand bij iemand aan het groeien was , beetje vreemd maar toch heel relaxed,
heb inmiddels ook de ervaring dat niet iedere pil hetzelfde is en dat er ook troep op de markt is,
ik wilde daarom pure MDMA proberen.
Ik kan gellukig inmiddels zeggen dat MDMA voor mij toch wel de Max is, verleden week voor de eerste keer gebruikt maar dit is echt beestelijk en bangelijk voor de vlamingen onder u.

Bij mij komt er echt een beest boven, met de eerste XTC's die ik verleden jaar een aantal keren had was dit min of meer ook, grenzen zijn weg, geen schaamte niks, en je voelt jezelf super, maar Pure MDMA is toch nog even lekkerder,
ik zie mijzelf overigens niet met MDMA op een openbare party
Ik ben ervan overtuigd dat mijn vriend die mij introduceerde 100% gelijk heeft, ik zie dit juist om lekker tot elkaar te komen, grens verleggend en geest veruimend, aan de ene kant vind ik het jammer dat ik dit niet eerder heb ontdekt, ik heb mijn broertje zojuist verteld dat ik nu doe wat hij deed toen ie 16 was, mijn broertje was altijd aan het roken, heeft zelfs een tijdje zelf wiet geteeld, en hij probeerde ook van alles destijds ik zei altijd dat ik er het nut niet van inzag,

en nu ik bijna 40 ben vind ik het super, ik rook er trouwens ook een beetje wiet tussendoor, het is echt lachen,
Wat trouwens ontzettend leuk is is om mensen die dit nog nooit hebben gebruikt het te laten proberen, en hun reactie te zien.

vorige week dus pure MDMA laten regelen, de structuur leek op zeezout,
ik had twee vrienden uitgenodigd en drie leuke jonge dames, geen van hen had ooit XTC nog MDMA geprobeerd.
na een fijn etentje met een lekker glaasje wijn erbij heeft iedereen een likje genomen, wel vies en bitter,
daarna zijn we lekker aan het strand bij de zee gaan zitten, een beetje kletsen, de heren zaten in eerste instantie bij elkaar daar de dames geen van drieen Nederlands spreken, na ongeveer een half uur kreeg bijna iedereen het warm, en we besloten naar het hotel te gaan, en een frisse douche te nemen, ik stond onder de douche en ik voelde me erg opgejagd en kreeg het zelfs enigzins benauwd, inmiddels zijn we dus een klein half uur verder en iedereen verzameld zich in badjas in mijn hotelsuite, iedereen zag er vrolijker en vredig uit, ik stel voor om allemaal nog een likje te nemen, ik schudt het zakje leeg in een whiskyglas, de dames twijfelen maar nemen uiteindelijk ook een likje, ik weet niet hoe of wat maar door de vrij grove structuur en iedereen met een natte vinger in een whisky glas denk ik dat iedereen teveel neemt vlug de vieze smaak wegspoelen met Cola en verse appelsap die ik op aanraden van een kennis van mij had gehaald dat zou heerlijk smaken met MDMA zei hij, ik zet wat romantische muziek op van Luis Miguel, en steek wat kaarsjes aan, de sfeer wordt relaxed en er wordt links en rechts gelachen, wat er vervolgens is gebeurd moet ik jullie helaas besparen, maar al met al heeft de party tot smorgens vroeg 8 geduurd we zijn zelfs snachts nog allemaal in ons blootje in het zwembad gaan zitten , dit voelde ook anders , echt super,

ik kan terug kijken op iets wat niet uit te drukken is in woorden, dit is iets buitengewoons, dit kreeg ik ook van mijn vrienden en de meisjes te horen, voor hun was dit dus de eerste kennismaking met MDMA / XTC ueberhaupt, en zij vonden het ook geweldig
dit is fijner en lekkerder dan anything else, voor mij was het lekkerder als de XTC
Ik ruil een nacht als dit niet voor 10 feestjes met alcohol, een nacht zoals dit is me zelfs meer waard dan een hele week vakantie.
dit hemelse gevoel is iets buitenaards bijna.

mischien ben ik er wel laat achter gekomen, maar ik geniet nu dubbel, ik raad iedereen dan ook aan om dit eens op zo'n manier te organiseren in plaats van op dance parties etc, dit is wellicht veel leuker, ik zie me dit niet op een openbaar feestje gebruiken, ik word er veel te ranzig van en zeg en doe dingen die op een openbaar feestje niet op zijn plaats zijn.

om nog even terug te komen op hetgeen ik aan het begin zij, ik heb hier veel trip ervaringen gelezen, hier zag ik dat de toepassing in nagenoeg iedere ervaring in dezelfde richting is, of men gaat fietsen, lopen , dansen en mischien relaxen maar ik heb nog nagenoeg niets gelezen in mijn toepassings richting.

Ben ik een van de weinige dit zo doet, of heeft dat te maken met leeftijd ?

groetjes Mo :wave:

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik doe eigk altijd met maten en paar vriendinnen erbij gaan we of rlxt bij iemand thuis op de bank zitten of soms oook buiten bij een mooi meer ofzo er word dan altijd veel geknuffeld en we praten gezellig over het leven. ik ben nog nooit met xtc op naar een party geweest maar ook dit lijkt me geweldig wel een hardcore party dan

Delirium

Badass junkie
Ja, zaaaalig :grin:

Maar eerst maar eens een tijdje stoppen met de MDMA, zodat ik het geweldige gevoel weer kan krijgen als ik een pilletje pak.. :)

fluffy spacemeisje

Belezen gebruiker
ligt eraan wat je bedoelt met doen in jou richtig... ik egbruik mdma op feesjes maar ook wel s thuis. soms met meerdere soms met alleen mijn vriend..

maar leuk report trouwens! :)

teebo

Bewuste gebruiker
leuk report!
mijn eerste keer was ook gezellig binnen met pure mdma, je hebt er meer voldoening van dan bij het uitgaan

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Leuk reportje!
Ik gebruik ook gewoon het liefst thuis met wat vrienden, dat is gewoon het chillst. Je kent elkaar, je kan zelf uitkiezen wat voor muziek je draait, en je hoeft niet onopvallend proberen te doen omdat er misschien ook wel mensen rondlopen die niet gebruiken en ook niet van jouw gebruik af moeten weten :)

LekkerDing

Hoi,
Dit is niet zo nieuw hoor: xtc - sex
Dit noemen wij al jaren 'wapfeestjes'.
Je nodig een stel swingers (partnerruilers) uit bij je thuis op
de matrasjes en dan lekker wappen en chillen.
Als muziek staat op: trance
Drankjes: thee en water
Drugs: xtc, ghb, balonnetjes etc.
Zelf gebruiken we alleen af en toe xtc en ff later wat ghb.

masterblaster

als tip voor mdma in te nemen koop volgende keer capsules zodat je die vieze smaak niet hebt (het duurd dan wel iets langer voor het inkickt)

Freezing

Bewuste gebruiker
Komende zaterdag ga ik ook met een paar vrienden pure mdma proberen, 1e keer :)

Enige waar ik tegenop zie is het doseren. :confused:

Big Mo

Dit noemen wij al jaren 'wapfeestjes'.
Je nodig een stel swingers (partnerruilers) uit bij je thuis op
de matrasjes en dan lekker wappen en chillen.

Nou dit bedoel ik dus niet, ik ruil niet zo graag, wat van mij is is van mij, en wat van een ander is, is zeker niet van mij.
Hier gaat het even anders, de dames wordt in dit geval een gezellige avond aangeboden waarbij ze ook nog eens een financiele vergoeding tegemoet kunnen zien.

Kortom: lekker relaxen in een super deluxe hotel , incl hapjes en drankjes, voorts een paar heerlijke likkies MDMA :grin:
een paar lekkere joints tussendoor, lekker chillen, als het zo uitkomt een flinke dosis heerlijke knuffels en hier en daar gefriemel, kortom een supergezellig nachtje en op de koop toe ook nog een financiele vergoeding die in de regel gelijk staat aan twee week salarisen van je moeder.

Beter kan het toch niet worden :grin:

**De gemiddelde vrouwelijke arbeider verdient hier zo'n 135 euro pmnd
(productie werk , hulp in de huishouding enz enz)

Fishhead07

Wijs gebruiker
Big Mo zei:
Ik begrijp dat de meeste mensen mischien bepaalde details achterwege laten of liever ueberhaupt niet vermelden, maar ik wil toch iets met jullie delen,

ik ben bijna 40 en ben eigenlijk nooit in de verleiding geweest om dingen te proberen, wellicht raar omdat drugs eigenlijk sinds mijn 18e binnen handbereik waren.

Vanaf eind tachtig kwam ik regelmatig bij parktzicht in Rotterdam omdat de Bedrijfsleider Jan B bij mij in de band als drummer speelde, hierdoor kwam ik ook in contact met C v/d P de eigenaar en uiteindelijk heb ik er destijds een aantal weekenden als badmeester gewerkt tijdens de fameuze schuimparties waarbij men een meterhoog schuim in de zaak spoot en achter de zaak een zwembad incl waterval had geconstrueerd.
Hier werd openlijk gebruikt en zelfs destijds liepen er gasten met voorgedraaide joints rond, daarnaast werd hier echt vanalles gebruikt,

Ook in de rest van mijn kennisenkring werd hier en daar gesnoven en geblowed, toch had ik nooit de neiging dit ook maar te proberen, tot voor een jaar of 7 terug, toen ik voor het eerst wat coke geprobeerd heb,
na een paar keren was dat voor mij gedaan, het was ok maar niet echt iets voor mij, vervolgens heb ik er zeker 5 jaar niet naar omgekeken tot vorig jaar daar ik inmiddels verhuisd was naar een land waar een gram pure voor minder als $ 10 te koop is.

Hier heb ik het weer een aantal keren gebruikt totdat ik ik echt paranoja werd, achtervolgings waanzin bijna, echt niet lekker dus, mischien is dit spul uit Bolivia sterker of puurder dan hetgeen men gemidddeld in Europa op de markt tegenkomt, ik werd er in ieders geval flink dol van. :openmouth:

Vorig jaar werd ik door een vrind van mij aan de XTC geintroduceerd , en dit heeft toch wel een grote indruk op mij gemaakt,
mijn vrind gebruikt dit onder prive omstandigheden dus niet op parties etc maar juist meer lekker met een paar vrienden en meestal met vrouwelijk gezelschap, volgens hem is dit het beste, dit bleek zo te zijn, mijn eerste ervaring was Top top top, echt alles voelde lekker, ik had wel wat voor mij rare verschijnselen met namen veel druk op mijn kaken en mijn onderkaak ging bijna automatisch naar voren staan, ook een hoop tandenknarsen, daarnaast had ik ook een soort van ruis in mijn hoofd, hetgeen je hoort als je vingers in je oren stopt, alles hoorde ik duidelijker en zoals gezegd alles was super,
ik heb wel lichte hallicunaties gehad, mensen met brillen en het idee dat er telkens een voortand bij iemand aan het groeien was , beetje vreemd maar toch heel relaxed,
heb inmiddels ook de ervaring dat niet iedere pil hetzelfde is en dat er ook troep op de markt is,
ik wilde daarom pure MDMA proberen.
Ik kan gellukig inmiddels zeggen dat MDMA voor mij toch wel de Max is, verleden week voor de eerste keer gebruikt maar dit is echt beestelijk en bangelijk voor de vlamingen onder u.

Bij mij komt er echt een beest boven, met de eerste XTC's die ik verleden jaar een aantal keren had was dit min of meer ook, grenzen zijn weg, geen schaamte niks, en je voelt jezelf super, maar Pure MDMA is toch nog even lekkerder,
ik zie mijzelf overigens niet met MDMA op een openbare party
Ik ben ervan overtuigd dat mijn vriend die mij introduceerde 100% gelijk heeft, ik zie dit juist om lekker tot elkaar te komen, grens verleggend en geest veruimend, aan de ene kant vind ik het jammer dat ik dit niet eerder heb ontdekt, ik heb mijn broertje zojuist verteld dat ik nu doe wat hij deed toen ie 16 was, mijn broertje was altijd aan het roken, heeft zelfs een tijdje zelf wiet geteeld, en hij probeerde ook van alles destijds ik zei altijd dat ik er het nut niet van inzag,

en nu ik bijna 40 ben vind ik het super, ik rook er trouwens ook een beetje wiet tussendoor, het is echt lachen,
Wat trouwens ontzettend leuk is is om mensen die dit nog nooit hebben gebruikt het te laten proberen, en hun reactie te zien.

vorige week dus pure MDMA laten regelen, de structuur leek op zeezout,
ik had twee vrienden uitgenodigd en drie leuke jonge dames, geen van hen had ooit XTC nog MDMA geprobeerd.
na een fijn etentje met een lekker glaasje wijn erbij heeft iedereen een likje genomen, wel vies en bitter,
daarna zijn we lekker aan het strand bij de zee gaan zitten, een beetje kletsen, de heren zaten in eerste instantie bij elkaar daar de dames geen van drieen Nederlands spreken, na ongeveer een half uur kreeg bijna iedereen het warm, en we besloten naar het hotel te gaan, en een frisse douche te nemen, ik stond onder de douche en ik voelde me erg opgejagd en kreeg het zelfs enigzins benauwd, inmiddels zijn we dus een klein half uur verder en iedereen verzameld zich in badjas in mijn hotelsuite, iedereen zag er vrolijker en vredig uit, ik stel voor om allemaal nog een likje te nemen, ik schudt het zakje leeg in een whiskyglas, de dames twijfelen maar nemen uiteindelijk ook een likje, ik weet niet hoe of wat maar door de vrij grove structuur en iedereen met een natte vinger in een whisky glas denk ik dat iedereen teveel neemt vlug de vieze smaak wegspoelen met Cola en verse appelsap die ik op aanraden van een kennis van mij had gehaald dat zou heerlijk smaken met MDMA zei hij, ik zet wat romantische muziek op van Luis Miguel, en steek wat kaarsjes aan, de sfeer wordt relaxed en er wordt links en rechts gelachen, wat er vervolgens is gebeurd moet ik jullie helaas besparen, maar al met al heeft de party tot smorgens vroeg 8 geduurd we zijn zelfs snachts nog allemaal in ons blootje in het zwembad gaan zitten , dit voelde ook anders , echt super,

ik kan terug kijken op iets wat niet uit te drukken is in woorden, dit is iets buitengewoons, dit kreeg ik ook van mijn vrienden en de meisjes te horen, voor hun was dit dus de eerste kennismaking met MDMA / XTC ueberhaupt, en zij vonden het ook geweldig
dit is fijner en lekkerder dan anything else, voor mij was het lekkerder als de XTC
Ik ruil een nacht als dit niet voor 10 feestjes met alcohol, een nacht zoals dit is me zelfs meer waard dan een hele week vakantie.
dit hemelse gevoel is iets buitenaards bijna.

mischien ben ik er wel laat achter gekomen, maar ik geniet nu dubbel, ik raad iedereen dan ook aan om dit eens op zo'n manier te organiseren in plaats van op dance parties etc, dit is wellicht veel leuker, ik zie me dit niet op een openbaar feestje gebruiken, ik word er veel te ranzig van en zeg en doe dingen die op een openbaar feestje niet op zijn plaats zijn.

om nog even terug te komen op hetgeen ik aan het begin zij, ik heb hier veel trip ervaringen gelezen, hier zag ik dat de toepassing in nagenoeg iedere ervaring in dezelfde richting is, of men gaat fietsen, lopen , dansen en mischien relaxen maar ik heb nog nagenoeg niets gelezen in mijn toepassings richting.

Ben ik een van de weinige dit zo doet, of heeft dat te maken met leeftijd ?

groetjes Mo :wave:

Klinkt heel bekend :grin: en ben het totaal met je eens. Ik doe het ook altijd lekker thuis met me meisie of vrienden :sunglasses: Er bestaat geen beter gevoel dan MDMA echt geweldig. Zeker de eerste keer :grin:

Al klinkt die bijna pure sos voor 10 dollar de gram ook niet verkeerd :P ik zou meteen sos verslaafd zijn haha :P

Ik experimenteer liever nu met drugs dan dat ik het later doe.

Mooi verhaal man :wink:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Solidius zei:
Kristalsletjes zijn de toekomst!

haha klopt!!! heb 1000 maal liever kristalsletjes dan breezersletjes :P Ben de van dale er is een nieuwd woord :grin:

Maarja ik ben een gelukkig man in een relatie dus geen kristalsletjes voor mij :) Ik hou het bij de liefde van en voor me meisie :sunglasses:

Fishhead07

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Fishhead07 zei:
Maarja ik ben een gelukkig man in een relatie dus geen kristalsletjes voor mij :)
Weet ik iets dat jij niet weet? :wink:

Wat weet je dan dat ik neit weet?? snap je ff niet hoor. Dat ik een relatie heb ??? en gelukkig ben met me meisie :grin:

Fishhead07 zei:
Solidius zei:
Kristalsletjes zijn de toekomst!

haha klopt!!! heb 1000 maal liever kristalsletjes dan breezersletjes :P Ben de van dale er is een nieuwd woord :grin:

Maarja ik ben een gelukkig man in een relatie dus geen kristalsletjes voor mij :) Ik hou het bij de liefde van en voor me meisie :sunglasses:

Biter

Newbie
Haha zit je misschien een beetje in je midlife crisis? :P
Nee hoor grapje geniet er van, XTC is een geweldige drug en ik vind net als jij vooral het MDMA effect geweldig. Misschien moet ik dat ook maar een keertje proberen. Om xtc een paar keer te proberen deed ik het ook gewoon met vrienden chill aan het strand ofzo. Maar ik zie het niet vaker gebeuren. Met koninginnedag ook gedaan.. helemaal geweldig.
Juist als er een vet feest is ofzo ga ik het pas weer doen.
Ik ben misschien erg jong (17) maarja ik heb het wel in de hand.
Ga het niet meer zomaar 's weekends doen,

Awakenings.. Sensation Black..
Lijkt me te gek als ik uit me reet ben :grin:

Pepnoize

Belezen gebruiker
vette report mo. klinkt enorm chill.

krijg zin om het ook eens op een gewone avond te doen ipv op een feesje, maar men vriende gaan da ni wille denk ik ... spijtig

The Used

Bewuste gebruiker
Prachtig verslagje,

Ook heerlijk om te lezen hoe je er ook mee om kan gaan. Dit is ook de manier hoe het hoort eigenlijk vindt ik. :)

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Big Mo zei:
Nou dit bedoel ik dus niet, ik ruil niet zo graag, wat van mij is is van mij, en wat van een ander is, is zeker niet van mij.
Hier gaat het even anders, de dames wordt in dit geval een gezellige avond aangeboden waarbij ze ook nog eens een financiele vergoeding tegemoet kunnen zien.

Kortom: lekker relaxen in een super deluxe hotel , incl hapjes en drankjes, voorts een paar heerlijke likkies MDMA :grin:
een paar lekkere joints tussendoor, lekker chillen, als het zo uitkomt een flinke dosis heerlijke knuffels en hier en daar gefriemel, kortom een supergezellig nachtje en op de koop toe ook nog een financiele vergoeding die in de regel gelijk staat aan twee week salarisen van je moeder.

Beter kan het toch niet worden :grin:

**De gemiddelde vrouwelijke arbeider verdient hier zo'n 135 euro pmnd
(productie werk , hulp in de huishouding enz enz)

Euh, dit noemt men in Holland gewoon hoeren.

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik heb nu welgeteld 1gram mdma gebruikt een tijd geleden verspreid over verschillende dagen. en ik voor mijzelf moest ik met iemand gaan neuken in die toestand ik zou me nadien echt wel verkracht voelen! zelfs tijdens de mdma roes of trip of whatever vond ik al dat ik veels te lief was en echt niet mezelf. ik zal deze drug niet zo snel meer nemen, maar als ik het toch zou doen enkel onder vrienden die zeker geen misbruik van mij zouden maken. dus ook niet seksen...

Big Mo

Euh, dit noemt men in Holland gewoon hoeren

hier noemt men dat creatieve kostwinning.
is toch het oudste beroep, en .... als ik hoor zoals het in NL economisch gaat denk ik dat er wellicht ook in NL steeds meer dames, stil of openlijk voor deze creatieve kostwinning kiezen.

Mijn ervaring met mdma is dat hoe meer goesting je krijgt hoe minder het allemaal wil lukken, dus ik zou het eerder een knuffeldrug dan een neukdrug noemen :mrgreen:
Niet dat dat erg is want het leuke aan mdma is dat alles OK is.
Ik heb het nog nooit buitenskamers geprobeerd, maar ben wel benieuwd naar het party-effect van de drug. 'k Wil het deze zomer eens gaan testen op 10daysoff of in Barcelona. Gezien de fantastische combinatie met muziek verwacht ik daar toch wel wat van. Al vind ik momenteel de combinatie paddo's-muziek nog meer spectaculair. Paddo's + feesten is voor mij echter uit den boze. Ik wordt veel te asociaal van paddo's :wink:
Mdma wel met mate gebruiken, want de voorlaatste zijn mijn vriend en ik ruim een week ziek geweest. Oorsuizingen, een dwaze kop en zelfs koorts... echt, dat was niet meer leuk.
De laatste keer hebben we echter perfect gedoseerd : super trip en geen kater. Maar het is oppassen geblazen met de dosis! Eens onder invloed verlies je je zelfcontrole grotendeels...

Big Mo

Ja dat klopt wel dat je grotendeels je zelfcontrole verliest, als je lekker bezig bent dan ben je zonder erg geneigd wat extra likkies MDMA te nemen :grin:

matthijs

Badass junkie
Je klinkt echt als iemand die nét drugs heeft ontdekt en er helemaal gek van is.
Moet je wel mee uitkijken.. heb mensen gezien die op deze manier veel te veel en te vaak gaan gebruiken...

Big Mo

Nou net ontdekt is mischiens wat overdone, ik heb gewoon in het verleden nooit de neiging gehad me er bezig mee te houden,
over dat teveel pakken, helaas is het voor mij niet mogelijk hier aan MDMA te geraken met als gevolg dat ik het vanuit NL mee moet laten nemen, en dat terwijl het hier verboden waar is.

dus dat valt zwaar tegen, maar ik denk dat ik probeer een keer of zes per jaar te doen

Fishhead07

Wijs gebruiker
matthijs zei:
Je klinkt echt als iemand die nét drugs heeft ontdekt en er helemaal gek van is.
Moet je wel mee uitkijken.. heb mensen gezien die op deze manier veel te veel en te vaak gaan gebruiken...

Ik ook :P bijvoorbeeld mezelf :flushed: daarom nu lkkr afbouwen :) MDMA eens per maand en na de zomervakantie eens per 2/3 maanden.

Zeker die eerste keren lkkr remmen los en space maar :grin: alleen omdat ik het nu zo vaak in zo korte tijd heb gebruikt is het nog wel lkkr, maar is in geen 1000 keer te vergelijken met de 1e keren.

Dus nu me tolerantie weer afbouwen en weer optimaal gaan genieten van me X.

:sunglasses:

Big Mo zei:
Nou net ontdekt is mischiens wat overdone, ik heb gewoon in het verleden nooit de neiging gehad me er bezig mee te houden,
over dat teveel pakken, helaas is het voor mij niet mogelijk hier aan MDMA te geraken met als gevolg dat ik het vanuit NL mee moet laten nemen, en dat terwijl het hier verboden waar is.

dus dat valt zwaar tegen, maar ik denk dat ik probeer een keer of zes per jaar te doen

Nouja je gebruikt het wel pas sindskort vertel je ?? Ik denk dat er dat bedoelt word. Als je het uit Nederland laat komen kan je toch als nog te veel pakken ?? als jij een paar gram heb liggen kan je toch als nog een hoge dosis nemen :)

Een keer of 6 per jaar is de mooie dosis :grin: zo eens per 2 eigenlijk 3 maanden ervaar je het optimaal en breng je de minste schade aan je lichaam toe :grin: En heb je het lekkerste chillste geilste spacende
effect :mrgreen:

:wave:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Big Mo zei:
Euh, dit noemt men in Holland gewoon hoeren

hier noemt men dat creatieve kostwinning.
is toch het oudste beroep, en .... als ik hoor zoals het in NL economisch gaat denk ik dat er wellicht ook in NL steeds meer dames, stil of openlijk voor deze creatieve kostwinning kiezen.

Zoals ik al zei, hoeren dus, nederland zit er vol mee inderdaad. Over dat 'kiezen' valt ook te twisten, merendeel wordt zwaar bedreigd, en afgeperst. Maargoed als jij ze wilt neuken voor geld moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten. Ik begrijp het wel hoor je moet je lul toch ergens insteken, geniet ervan.

Big Mo

merendeel wordt zwaar bedreigd, en afgeperst

sorry vrind , ik heb het idee dat je niet weet waar je over praat,
niks dreigen , niks afgeperst, dat dit links en rechts in Europa voorkomt waarbij meisjes uit voornamelijk 3e wereld landen worden geronseld en naar diverse landen waaronder NL worden gehaald om daar te werk te worden gesteld, waarbij het paspoort wordt afgepakt en familie in het thuisland wordt bedreigt etc etc als ze niet willen hoereren.
daar is hier absoluut geen sprake van, en de meeste meisjes waar ik het over heb willen nou eenmaal graag een Gringo zoals de buitenlanders hier overwegend worden genoemd.

ik heb hier al dingen meegemaakt waarvan ikmezelf afvroeg of het wel echt gebeurde, hier is 70% van de populatie vrouw, plus dat ze hier gemiddeld wat heter zijn als in NL, dus ja hier gebeurd het nou eenmaal wat makkelijker, sorry

dus die meisjes zijn gewone meisjes die af en toe lol willen hebben.
maar .... als je echte hoeren wil is dat hier ook geen probleem, er zijn diverse plaatsen waar het net zoals in Thailand maar dan op kleinere schaal de moord stikt van de hoeren.

en ja willen betalen voor seks, zelfs als je normaal getrouwd bent kost het je direct of indirect geld, vrouwen kosten nou eenmaal bijna altijd geld.

Maar again, we mogen niet alle vrouwen over 1 kam scheren, er zijn uitzonderingen.

nutsss

Wijs gebruiker
tsja Mr.Mo.. :grin: Ik heb het al eerder gezegd, ik heb het niet zo op die feestjes van jou.

Ik begrijp nu dat het in een tropisch land is en dat je daar dus dames 'regelt' die wat kleingeld ontvangen wat dan voor hun een boel is. Die dames drogeer je dan zodat ze helemaal los gaan en misschien wel dingen doen die ze normaal niet zouden doen. Ik vind het rieken naar uitbuiting. Maar goed. Ieder zn ding.

Los daarvan heb je wel een leuk, leesbaar reportje geschreven... Ik ben zelf nu 37 en heb pas sinds 2 jaar drugs ontdekt. De eerste 10 - 20 keer bij het uitgaan waar ik dan ook steevast de behoefte kreeg om te dansen urenlang. De laatste tijd neem ik het met vrienden en vriendinnen samen en wordt het altijd een gezellige avond. Dus op zich heb ik niets tegen de toepassing maar wel op de manier zoals jij het doet...

Doodkapje

Wijs gebruiker
ah man wat ben jij voor een typetje???

denk je nou echt dat vrouwen graag betaald worden voor seks?
en dan nog getrouwd zijn! geen reet respect voor je vrouw! je hebt nog altijd twee handen als man, of ben je misschien nog invalide ook en is dat ook gemakkelijk om vrouwtjes mee te krijgen?

ik vind dit een regelrechte aantijging. zieligaard ik hoop dat je lul er een keer afvalt van jou geweldige buitenlandse vrouwen.

Bovenaan