• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MDMA Kristallen

Djo

Badass junkie
Eindelijk na een totaal tripreport geschreven te hebben, die ik verloren ben op een of andere manier, vind ik de kracht om opnieuw te beginnen.
Balen, maar we beginnen overnieuw.

17.00 Eindelijk afgewerkt, de grote reis kan weer beginnen op weg naar Nutsss.

19.45 Eindelijk kom ik aan, files, files en nog eens files!
Het zit me hoog en ik heb net onderweg al afgesproken met N, dat hij een goede kristallenbom zal maken voor me. Na een blik Pringles en hoop frustratie ben ik dan eindelijk op de plek van bestemming. Partytime! :hearteyes: :openmouth: :grin: :wave:

20.00 Na kennis gemaakt te hebben met Lot, Minn & DZY, prettig kennis te maken, pak ik mijn kristallenbommetje.

20.30 N en ik brengen Lot naar het station.

21.00 Nog even met Minn, DZY en Nutsss gekletst alvorens we Minn en DZY naar het station gaan brengen.
Het begint aardig op te komen. Ik pak een lijn coke erbij. Gewoon alles door elkaar! Ondertussen genieten van een life set van Awakenings, die DZY eerder die dag bij N op de computer heeft gezet. Dit zal de muziek zijn, die ik de rest van de avond draai. :hearteyes: :grin: :openmouth:

21.15 brengen N en ik Minn en DZY naar het station.

21.45 weer terug en N gaat zich boven even omkleden. Ik zit ondertussen al aardig te spacen. Wat een heerlijk gevoel zeg!
Ik besluit om even DZY's report te lezen en stuit op het woord joint.
Hey, daar heb ik wel zin in en laat me er nu net nog een in de auto liggen.
Bingo! Ik loop naar buiten en pak mijn joint uit de auto. Ik zag net wel een auto inparkeren en zie dat er iemand uitstapt die achter me aan loopt naar binnen. Het blijkt N's oude buurman te zijn, die ik nu B zal noemen.
Ik had wat over hem gehoord.
We kletsen wat en N is inmiddels ook weer naar beneden, dus we kletsen even gezellig wat met zijn drieen.

Om 22.30 gaat B weer weg, maar hij zegt dat hij later op de avond weer terug zal komen. N heeft buikpijn, dus gaat even op de bank liggen.
Ik probeer nog een gesprek aan te knopen, maar hoor enkele seconden later een luid gesnurk. Gezellig. Ik zit ondertussen aardig hard te gaan.
Dan maar even kijken op het DF.
Even kijken op de msn, dacht ik ga even met GewoonVol msnen, bleek het Deranged te zijn. Ach ja, gezellig. :wave:
Ik probeer tevergeefs N wakker te maken. Zou een emmer koud water, misschien helpen?

0.15 Ben op zoek naar een vuurtje voor de rest van mijn jointje. Nergens een aansteker te bekennen. Hoor ik geluiden in de gang of verbeeld ik het me.
O, ja, B zou nog even terugkomen. Yes een aansteker. Ik rook het laatste stukje joint nog op. Ik ga ondertussen nog steeds behoorlijk lekker. Wat een geweldig spul.
Ik heb onwijs veel zin in een gesprek en B is vandaag het slachtoffer! N ligt diep te pitten. Jammer!
Dus maar met B zitten kletsen. Ik wil foto's van mijn kinderen op de gsm laten zien, maar ik zie het beeld helemaal 3-dimensionaal. Moet echt bij elke foto goed kijken, wat niet echt lukt. En het gesprek loopt elke keer spaak, want ik ben door de joint zeer vergeetachtig geworden. Ik sta echt mega strak. Mijn kaken doen er nu nog pijn van.

1.30 Ik heb ontzettende zin in een glas rode wijn, maar die is op, dus B bied aan om even langs zijn huis te rijden en een flesje te halen. Ik besluit om nog een klein beetje kristallen te nemen. Heel klein beetje maar. Wat is dat goor om zo in te nemen. Blegh! :kots: Ik houd het binnen, maar lekker is anders.
B gaat even naar huis om fles wijn te halen. Ik tracht nog een poging tot N wakker maken, maar helaas het mag niet baten. Snurkt gewoon door.
Dus weer terug naar mijn plekje voor die avond achter de pc en probeer mijn bericht voor DF af te maken, waar ik al paar uur aan bezig ben, maar ja, typen lukt niet echt.
Ik zie B nog langs me zitten in mijn ooghoeken. Die is fles wijn aan het halen. Ik ben gewoon aan het lullen tegen iemand die er niet is. Ik zie meer gedaanten rondlopen en ik zie bedden staan in de keuken. Dat heb ik altijd als ik hard ga, dan denk ik dat ik in de winkel ben waar ik werk. Ik verkoop bedden.
De set is afgelopen en er komt een geweldig nummer van Michael Buble, Save the last dance for me. Jeetje die komt mooi over. :grin: :hearteyes: :openmouth: Jammer, dat N niet wakker te krijgen is.

2.00 B is terug gewapend met fles rode wijn. Mjammie, daar heb ik zin in.
Dus snel glas inschenken.
Ondertussen ben ik nog steeds hoog verheven boven allen.
We kletsen nog wat verder. Maar ik begin nu echt supervergeetachtig te worden, dus een echt gesprek kan ik het niet meer noemen. Ik vraag elke minuut waar we het ook al weer over hadden. En ik sla volgens mij wartaal uit, maar B verzekert me van niet. B begint ook vergeetachtig te worden. Ik heb hem aangestoken, denk ik!
Ik besluit tot nog eens wat coke, maar de lijnen bewegen helemaal, dus dat lukt niet echt. Ondertussen begin ik zwaar te klappertanden. Heerlijk.
En gezicht van B begint in mijn ogen te vervormen.

2.45 Ik begin nu ook mijn ogen weg te draaien. Maar voel me nog steeds heerlijk.

3.00 B gaat naar huis.
Ik blijf nog even achter de computer. Misschien lukt het bericht voor DF nu wel. 100ste poging. Ik luister nog een keer naar de live-set. En probeer nog een keer tevergeefs N wakker te maken.

3.45 Ik besluit een douche te nemen. Ik heb het na de douche zo koud, dat ik even in bed ga liggen, dan zet ik de computer later wel uit. Ik begin al weer iets nuchterder te worden.

6.00 Kan ik eindelijk slapen, na 10 keer na de wc te zijn geweest. Door al dat water dat ik gedronken heb en die wijntjes.

Deze Kristallen/MDMA trip was helemaal geweldig. Het is zeker voor herhaling vatbaar, maar ik doe het rustig aan, dan blijft het leuk.
Ik had weer het gevoel terug van de eerste keer XTC.
Ik had de afgelopen jaren van de XTC, dat ik helemaal in mezelf gekeerd was en dat ik helemaal opging in de muziek en geen zin had om met iemand te praten. Nu had ik weer dat gevoel van toen ik in het begin XTC slikte, ik wilde gewoon gezellig praten. Ondertussen goede muziek erbij.
Jammer nogmaals, dat N is diepe slaap was.
Deze drug heeft geen nasleep voor me, geen dip, gewoon kunnen eten. Het was de tweede keer, maar de vorige keer heb ik het in mindere mate genomen, en toen werkte het lichtjes. Maar nu was het helemaal perfect. Heb maar 2 inkakkers gehad. Met pillen had ik veel last van inkakkers.
Kortom: Geweldig! :wave: :hearteyes: :openmouth: :grin:

nutsss

Wijs gebruiker
Ehhhh.... N dat ehhh ben ik?!

Ik sliep niet hoor. Ik ehhh ik zat in een diepe trip vast denk ik...
Potverrrrr

:flushed: :flushed: :flushed:

Ik wordt te oud voor dit soort dingen :cry:

qinn

Bewuste gebruiker
Mooi trip-report :grin:

nu krijg ik tog weer zin in MDMA zech :openmouth:

maar ik wacht nog maar ffetjes 27 dagen :P

het aftellen is begonen! :grin:

Imke

Badass junkie
Nutsss lijkt hier wel de gastheer van iedereen..
Dus Nutsss, als je eens wat wil ontspannen ofzo, hier bij mij ben je altijd welkom. :wink: :wave:

Djo

Badass junkie
Saivy zei:
Dus Nutsss, als je eens wat wil ontspannen ofzo, hier bij mij ben je altijd welkom. :wink: :wave:

Het Nutsss hotel! Ja, lijkt het inderdaad wel op! Maar ondanks het in slaap vallen is het een goede gastheer. :wink:

nutsss

Wijs gebruiker
Djodjo zei:
Saivy zei:

Het Nutsss hotel! Ja, lijkt het inderdaad wel op! Maar ondanks het in slaap vallen is het een goede gastheer. :wink:

Ik vond die laatste wijn verdacht smaken...

Djo

Badass junkie
nutsss zei:
Djodjo zei:
Saivy zei:

Ik vond die laatste wijn verdacht smaken...

Tja eeeh, ik weet van niks! :sunglasses:

Bovenaan