• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MDMA kristallen

rubbie

Newbie
Ik en een vriend hadden gehoord van pure MDMA dus dat gingen we maar regelen om eens te kijken wat het nou was. We hadden al eens XTC gedaan en dachten dat het daar wel op zou gaan lijken.

om 8 uur savonds gingen we het innemen. We hadden als advies gekregen om niet meer als een halve gram te nemen maar dat leek ons net iets te weinig dus we deden 3/4 gram p.p. en later nog 1/4 erbij doen. Na het innemen rookten we 2 peuken en toen begonnen we al de eerste verschijnselen te voelen. Dit was al na een kwartiertje. Ik hoorde de wind ineens veel harder en de lucht werd iets meer oranjeachtig. ik besloot nog even te gaan plassen voordat het niet meer kon maar het lukte al niet meer. Terwijl ik me omdraaide hoorde ik een kokhalsend geluid achter me. Toen ik me omdraaide zag ik mn maat zitten overgeven. gelukkig zat alles al in zn bloed dus hij tripte nog lekker door.

Na een half uurtje zaten we op een bankje te praten met elkaar en we hielden opeens van alles wat er om ons heen was. Alles hoorde bij ons en de trip. We luisterde naar wat muziek op zijn mobiel wat erg goed klonk. We gingen er helemaal in op. Opeens voelde ik kotsneigingen opkomen en ging over mn haggel. (Dit had geen negatief efect op de stemming en de trip) Het was dus blijkbaar tog iets te veel om in 1 keer in te nemen. Gelukkig zat alles allang in mn bloed dus we gingen nog lkkr hard.

Na een tijdje gingen we wat lopen want het begon te regenen (wat ons trouwens niet interesseerde). We kwamen wat wildvreemde jongens tegen op het station en we gingen maar met hun praten. Ze reageerden heel relaxed en luisterde ons rustig aan. We vertelde ze vanalles. (ik weet niet meer waar het over ging) Daarna gingen we door en woonwijk lopen. (het was weer gestopt met regenen) Er was bij vrienden een feestje dus we gingen daar even buurte. We hadden allebei 3 biertjes op en dat voelde we. We vroegen een glas water om de andere 1/4 gram in te nemen dus dat deden we.

Na ongeveer een uur ( het was ongeveer half 12 snachts) begonnen we te haluchineeren wat waarschijnlijk door het bier kwam. We dachten dat er overal mensen waren. Wat we trouwens wel leuk vonden want we wilden met iedereen praten. Ik zag egt de gekste dingen zoals een bezem zo groot als een boom. Toen ik daar ging kijken was het ook gewoon een boom maar ik vond het allemaal heel normaal. We besloten om een peukie te roken en het was zo lekker dat het pakje in 1 uur op was.

Daarna begon alles wel wat minder te worden. Het was toen iets van 1 uur. Ik ging toen maar naar huis. Nog steeds hard te spacen op de fiets. In mn bed lag ik nog tot 2 uur te spacen en viel toen in slaap.

De volgende dag was ik al om 7 uur wakker en had ontzettende spierpijn. Vooral in mn tanden. Maar dat ging al snel over. Maar ik zal nooit meer als 1 gram gebruiken in 6 uur.

spacekonijn

Badass junkie
een halve gram mdma kristal in 1x is echt veelste veel, dat is gelijk aan ongeveer 5 gemiddelde xtc pillen in 1x..

denk dus niet dat je pure mdma kristallen had.

maar leuk reportje verder

nutsss

Wijs gebruiker
jemig, kristallen dan kan je beter beginnen met 100-150 mg. Dit was een zware overdosis en dat verklaard het kotsen en het hallicuneren...

Zodra ik ze te pakken kan krijgen stap ik ook over op kristallen, ik hoor er zulke goede dingen over en de kater schijnt ook veel minder te zijn.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
bedoelen jullie met mdma kristallen geen methamfetamine?

want volgens mij bestaat mdma niet in kristalvorm (wel poeder) en meth wel, of heb ik het fout?
methamfetamine is een euforische stimulant die qua effect op mdma lijkt, en komt vaak voor in kristal- en poedervorm
meth kan men roken, snuiven, spuiten en oraal innemen

nutsss

Wijs gebruiker
nee er zijn mdma-kristallen verkrijgbaar. Pure mdma. heeft niks met speed, meth of andere amphetamines te maken.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
nee ze bedoelen er geen methamfetamine mee, mdma kan je vinden in pil/poeder en kristalvorm, kristalvorm is het puurste maar is hetzelfde wat er in pillen zit, dat hallucineren komt niet door het bier maar gewoon omdat je teveel mdma ophad
een halve gr per persoon is echt teveel voor je 2de keer, zal waarscheinlijk heel slechte mdma geweest zijn want anders was je van een halve gr per persoon echt veeeeeeeeel harder gegaan zijn, na een half a een jaar ervaring en een aantal maanden van wekelijks gebruik v an mdma kristallen is een (echte) halve gr toch ook al veel....

Psykaholik

Wijs gebruiker
ofwel zijt ge ne zeveraar
500 mg mdma dan ligt ge in het ziekenhuis zonder twijfel
ofwel is het echt rotslechte mdma geweest en mag je nog van heel veel geluk spreken da je nog leeft

Psykaholik

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
nee ze bedoelen er geen methamfetamine mee, mdma kan je vinden in pil/poeder en kristalvorm, kristalvorm is het puurste maar is hetzelfde wat er in pillen zit, dat hallucineren komt niet door het bier maar gewoon omdat je teveel mdma ophad
een halve gr per persoon is echt teveel voor je 2de keer, zal waarscheinlijk heel slechte mdma geweest zijn want anders was je van een halve gr per persoon echt veeeeeeeeel harder gegaan zijn, na een half a een jaar ervaring en een aantal maanden van wekelijks gebruik v an mdma kristallen is een (echte) halve gr toch ook al veel....
van die mdma die wij hebben pakt ge geen 0.5 gram
nooit van uw leven
pak al sind ik 15 ben drugs en ben al veel gewend
ben er ondertussen 20
en heb een tijdje geleden iets meer als 200mg gepakt en heb echt ongeloofelijk hard geflipt toen
was al lang geleden da ik me nog zo gevoeld had

fungus

Experimenterende gebruiker
damn jong, denk toch es even na voordat je "zomaar" eens beslist om een halve gram mdma te nemen... Goed dat je blijkbaar slecht spul had, want anders was de kans groot dat het nogal verkeerd afliep... Als je dan toch kiest om te experimenteren, probeer den tenminste de risico's wat te beperken... Tot zover mijn preek :wink: je bent verantwoordelijk voor jezelf hé, jouw keuze! :wave:

Psykaholik

Wijs gebruiker
fungus zei:
damn jong, denk toch es even na voordat je "zomaar" eens beslist om een halve gram mdma te nemen... Goed dat je blijkbaar slecht spul had, want anders was de kans groot dat het nogal verkeerd afliep... Als je dan toch kiest om te experimenteren, probeer den tenminste de risico's wat te beperken... Tot zover mijn preek :wink: je bent verantwoordelijk voor jezelf hé, jouw keuze! :wave:
en door van die idioten krijgt drugs dus een slechte naam

rubbie

Newbie
fungus zei:

Oke dan dan moeten we maar eens goed spul gaan regelen. En ik experimenteer nou niet egt heel veel hoor. Ik blijf er liever lol in houden! :wave:

Psykaholik

Wijs gebruiker
rubbie zei:
fungus zei:

Oke dan dan moeten we maar eens goed spul gaan regelen. En ik experimenteer nou niet egt heel veel hoor. Ik blijf er liever lol in houden! :wave:
ge zijt een echte randdebiel

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Of rubbie IS wie ik denk of het hele verhaal komt bijna precies over met wat 2 gasten dit weekend hebben gedaan die ik ken.. maja ik heb t ook gedaan en heel veel mense ginge ervan kotsen..

maar het was echt geen troep dat weet ik wel.. het zal misschien geen PUUR MDMA kristal zijn geweest maar k had ook ongev eer 3/4e gram en k ging echt hard!! Het was niet te vergelijken met 2 pilletjes .. en ik ben geen amateur dus ik kan wel wat hebben en ik herken ook wel goed spul of troep en dit was echt geen troep..

Maja ik zit nu op school k ga dr later nog wel op door..

Psykaholik

Wijs gebruiker
Gelegenheidsgebruiker zei:
Of rubbie IS wie ik denk of het hele verhaal komt bijna precies over met wat 2 gasten dit weekend hebben gedaan die ik ken.. maja ik heb t ook gedaan en heel veel mense ginge ervan kotsen..

maar het was echt geen troep dat weet ik wel.. het zal misschien geen PUUR MDMA kristal zijn geweest maar k had ook ongev eer 3/4e gram en k ging echt hard!! Het was niet te vergelijken met 2 pilletjes .. en ik ben geen amateur dus ik kan wel wat hebben en ik herken ook wel goed spul of troep en dit was echt geen troep..

dan zijt gij nog zo ne randdebiel
ik wil eens zien als gij goeie mdma hebt of ge dan 3/4 van ne gram inpakt
dan gaat ge echt nie hard
ja keihard in de umbulance naar het ziekenhuis
en 3/4 van ne gram da valt te vergelijken met 6 a 7 pillen ven redelijke kwaliteit
denk eens na voor ge iets zegt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:

dan zijt gij nog zo ne randdebiel
ik wil eens zien als gij goeie mdma hebt of ge dan 3/4 van ne gram inpakt
dan gaat ge echt nie hard
ja keihard in de umbulance naar het ziekenhuis
en 3/4 van ne gram da valt te vergelijken met 6 a 7 pillen ven redelijke kwaliteit
denk eens na voor ge iets zegt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

HAHAHAHA echt, 3/4de gr me 2 pillen vergelijken doe eens normaal!
jullie hebben echt geluk dat jullie zo brol krijgen of da ze jullie zwaar in de zak zetten want anders lagen jullie allebei int ziekenhuis
damn 2de x mdma en een halve gr binnenspelen....
:angry:

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Vind je het erg als ik niks begrijp van dat Belgische geblaat..

We hadden 2 gram met zn 3en gepakt en ik ging harder dan ooit.. ik heb ooit is 4 pillen in een half uur gedaan (dat was het maximum ooit, en ik heb ook nooit meer dan 4 pillen op 1 avond gedaan) en toen zag ik er ongeveer hetzelfde uit..

Maar ik heb echt heftig getript en het was echt geen zooi hoor..

Het was dus iets minder dan 3/4e maar echt niet dat je daarvan in het ziekenhuis beland hoor.. Misschien als je niks gewend ben.

Psykaholik

Wijs gebruiker

We hadden 2 gram met zn 3en gepakt en ik ging harder dan ooit.. ik heb ooit is 4 pillen in een half uur gedaan (dat was het maximum ooit, en ik heb ook nooit meer dan 4 pillen op 1 avond gedaan) en toen zag ik er ongeveer hetzelfde uit..

Het was dus iets minder dan 3/4e maar echt niet dat je daarvan in het ziekenhuis beland hoor.. Misschien als je niks gewend ben.
van da belgich geblaat
de enige blaater hier zijt gij
jongske ge weet nie wa ge zegt
uwen drugs is de grootste rotzooi die ge u kunt inbeelden.
en niks gewend tis nie da ik er fier op ben (integendeel zelfs)
ma ik pak al xtc sinds ik 15 ben ben er nu 20
en 4 pillen op een half uur :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
da was ook gene prul zeker
ga ergens anders wa stoer doen :wave: :wave: :wave: :wave:

Frisko

Badass junkie
schranziewanzie zei:

van da belgich geblaat
hahaha tottaly agree with schranz....
blaatkabouters hier!!!!
goeie mdma pakt niemand ne halve gr van in 1 keer

en dan doel ik op 500 mg en geen 250 waarvan ze denken dat ze 500 nemen hé!!!!
500 mg ga je neer van 1000% zeker!!!!!!!!!!!!!!!!!

Psykaholik

Wijs gebruiker
Frisko zei:
schranziewanzie zei:

van da belgich geblaat
hahaha tottaly agree with schranz....
blaatkabouters hier!!!!
goeie mdma pakt niemand ne halve gr van in 1 keer

en dan doel ik op 500 mg en geen 250 waarvan ze denken dat ze 500 nemen hé!!!!
500 mg ga je neer van 1000% zeker!!!!!!!!!!!!!!!!!
en het was hunne 2de keer da ze da pakten he
ma twas wel gene prul
whahahahahahaahahah

Jeller

Badass junkie
spacekonijn zei:
een halve gram mdma kristal in 1x is echt veelste veel, dat is gelijk aan ongeveer 5 gemiddelde xtc pillen in 1x..

volgens mij wel hoor, ze moesten alletwee kotsen en gingen echt wel keihard zo te lezen... maar dat is echt wel veel te veel hoor, kdenk wel dat je iets of wat mindere kwaliteit had want 0.75 gram MDMA is ongeveer 10 pillen in één keer zelfs :confused:
ik zelf heb eens 200 mg gepakt en daar ging ik ook al vree hard van ze.. niet slechtgaan enzo, maar zo verward da ik was en trillen da mijn beeld deed :)

wel leuk reportje :grin:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Jeller zei:
spacekonijn zei:

volgens mij wel hoor, ze moesten alletwee kotsen en gingen echt wel keihard zo te lezen... maar dat is echt wel veel te veel hoor, kdenk wel dat je iets of wat mindere kwaliteit had want 0.75 gram MDMA is ongeveer 10 pillen in één keer zelfs :confused:
ik zelf heb eens 200 mg gepakt en daar ging ik ook al vree hard van ze.. niet slechtgaan enzo, maar zo verward da ik was en trillen da mijn beeld deed :)

wel leuk reportje :grin:
ze kunnen zeggen wa ze willen
ik d8 eerst da ik mdma te gewend was voor der nog iets fatsounlijk van te voelene
tot ik die mdma had die we nu hebben
had een capsul gepakt van iets meer als 200 mg en heb echt ongeloofelijk hard geflipt toen

Jeller

Badass junkie
mja dan zal je wel zuivere gehad hebben dan.. kweet niet hoe zuiver de mijne was, maar kging er wel hard van

spacekonijn

Badass junkie
schranziewanzie !!!waarschuwing : je mening geven is goed maar mensen meerdere malen 'randdebiel' noemen gaat te ver

ontopic : 500 mg MDMA in zo'n korte tijd is een fabeltje... zeker als je het voor de 2e keer doet.
oftewel ze hadden wat minder goed spul , maar wat boeit het ! het gaat om de ervaring die ze hadden die ze met ons willen delen.
iedereen snapt wel dat het geen goeie mdma was maar wat hebben we daar aan?
!

Mr.jiho

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
schranziewanzie !!!waarschuwing : je mening geven is goed maar mensen meerdere malen 'randdebiel' noemen gaat te ver

ontopic : 500 mg MDMA in zo'n korte tijd is een fabeltje... zeker als je het voor de 2e keer doet.
oftewel ze hadden wat minder goed spul , maar wat boeit het ! het gaat om de ervaring die ze hadden die ze met ons willen delen.
!

je hebt gelijk...
peace :stoned:

Psykaholik

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:

!
alle dan zal volgende keer beetje op mijn taal letten :rolleyes: :rolleyes:
maar toch is het BLAAT

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
spacekonijn zei:

!

Ach het was iig geen troep..
Heb je mij ergens horen zeggen dat het puur was dan?
Als iemand zegt ik heb een gram pep heeft gehad ga je er dan ook standaard vanuit dat het pure amfetamine was?
Beetje krom allemaal maja het gaat idd om het feit dat die 2 gasten kapot hard gingen als het dezelfde zijn als wie ik denk dat het zijn .. kheb die filmpjes gezien nou nie gering haha..

Maja no hard feelings verder :wave:

spacekonijn

Badass junkie
spacekonijn zei:

!

Ach het was iig geen troep..
Heb je mij ergens horen zeggen dat het puur was dan?
Als iemand zegt ik heb een gram pep heeft gehad ga je er dan ook standaard vanuit dat het pure amfetamine was?
Beetje krom allemaal maja het gaat idd om het feit dat die 2 gasten kapot hard gingen als het dezelfde zijn als wie ik denk dat het zijn .. kheb die filmpjes gezien nou nie gering haha..

Maja no hard feelings verder :wave:
kan me vergissen.. maar waar had k het over puur?

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Haha oops er moest nog voor dat ik het met je eens was de rest van mn post was bedoelt voor schranziewanzie..

My bad, dat heb je op een drugsforum daar vind je mensen die niet altijd even helder zijn lol

Psykaholik

Wijs gebruiker
Haha oops er moest nog voor dat ik het met je eens was de rest van mn post was bedoelt voor schranziewanzie..

My bad, dat heb je op een drugsforum daar vind je mensen die niet altijd even helder zijn lol
ja maar hetgene waar ik op doel is da uwe mdma gewoon prul is geweest
tzou maar erg zijn als die nie vies aan het flippen waren na 3/4 gram te pakken
als het goeie was dan ging ge daal
kunt ge zeggen wa ge wilt

spacekonijn

Badass junkie
kap nou eens met die irritantie reacties , het gaat hier in 'tripreports' om het bespreken van de ervaringen , niet over de kwaliteit.
dus we gaan nu gewoon weer normaal reageren en ik delete ff een post omdat jullie dat nu al 4x herhaald hebben ( frisko en schranzie)

Psykaholik

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
kap nou eens met die irritantie reacties , het gaat hier in 'tripreports' om het bespreken van de ervaringen , niet over de kwaliteit.
dus we gaan nu gewoon weer normaal reageren en ik delete ff een post omdat jullie dat nu al 4x herhaald hebben ( frisko en schranzie)
pfffffff
volgende keer hebbe ze eens goeie en dan zijn ze kapot
maja zal mij een fuck kunnen schelen
voor de rest zal ik mijne mond houden

spacekonijn

Badass junkie
schranziewanzie zei:
spacekonijn zei:
pfffffff
wat je zegt is waar , maar dat is in dit topic al minstens 5 keer gezegd ... ! dus het 1 post verwijderd omdat er ook 'je hebt prul HA HA HA HA HA' instond...
verder is het goed hem te waarschuwen maar een paar keer is meer dan genoeg het topic moet wel leuk blijven

Psykaholik

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
schranziewanzie zei:
spacekonijn zei:
pfffffff
wat je zegt is waar , maar dat is in dit topic al minstens 5 keer gezegd ... ! dus het 1 post verwijderd omdat er ook 'je hebt prul HA HA HA HA HA' instond...
verder is het goed hem te waarschuwen maar een paar keer is meer dan genoeg het topic moet wel leuk blijven
ok zal er proberen aan te denken volgende keer

Bovenaan